Komunikaty PR

Black Week w sklepach Lidl - zaoszczędź nawet do 80%!

2022-11-22  |  01:00
Biuro prasowe

W sklepach Lidl Polska rozpoczął się Black Week! To idealna okazja, aby kupić niezbędne wyposażenie do domu i świąteczne prezenty dla najbliższych. Przez cały tydzień – od 21 do 27 listopada – ceny wielu artykułów będą niższe o nawet 80%! Akcją promocyjną zostaną objęte produkty znanych marek, m.in.: sprzęty AGD, zabawki i elektronarzędzia.

Czas na wielkie, przedświąteczne obniżki cen! W tym roku sieć Lidl Polska przygotowała dla swoich klientów coś specjalnego. Od poniedziałku 21 listopada w sklepie internetowym lidl.pl rusza Black Week, czyli tydzień wyjątkowych okazji! Ceny wielu produktów zostaną obniżone aż do 80%. Akcja promocyjna potrwa do 27  listopada.

Ale to nie wszystko: klienci stacjonarnych sklepów Lidl Polska już od piątku 25  listopada będą mogli kupić dziesiątki przecenionych artykułów wysokiej jakości – wśród nich m.in. akcesoria i  wyposażenie domu oraz sprzęty AGD znanych marek.

Na szczególną uwagę zasługują:

  • automatyczny ekspres do kawy Bosch, tańszy aż o 500 zł – w cenie 1499 zł za zestaw (cena regularna: 1999 zł/ 1 zestaw),
  • odkurzacz bezworkowy Philips, przeceniony o 100 zł – za 349 zł (cena regularna: 449  zł/ 1 zestaw),
  • żelazko parowe Philips, oferowane o 50 zł taniej – za 119 zł (cena regularna: 169  zł/  1 szt.),
  • oczyszczacz powietrza z funkcją jonizacji Sanitas, sprzedawany o 150 zł taniej – za 199 zł (cena regularna: 349 zł/ 1 zestaw),
  • odkurzacz akumulatorowy 2 w 1 Silvercrest, tańszy o 200 zł – za 399 zł (cena regularna: 599 zł/ 1 zestaw),
  • organizery na sztućce lub bloki na noże Ernesto, poszewki na poduszki z bawełny satynowej Livarno Home, sprzedawane aż o 84% taniej!

Co więcej, już od soboty – w ramach oferty Black Week – w sklepach stacjonarnych zostaną obniżone ceny elektronarzędzi oraz zabawek.

Warto również pamiętać, że od poniedziałku 21 listopada do środy 23 listopada, klienci będą mogli skorzystać z wyjątkowej akcji promocyjnej na zabawki: 2+1 za 1 grosz. W  ofercie znajdą się m.in.:

  • lalki Disney, dostępne w 6 wariantach, figurki z kolekcji Gwiezdne Wojny i Marvel (8  wariantów) oraz Psi Patrol (6 wzorów) w wyjątkowo atrakcyjnej cenie – 39,99  zł/  1 szt.,
  • klocki LEGO z serii: Classic, DUPLO, Creator, Friends, NINJAGO, DOTS oraz Marvel, w cenach od 39,99 zł do 149 zł/ 1 zestaw,
  • liczne zabawki Playtive w cenach od 29,99 zł do 249 zł/ 1 zestaw.

 


Klienci mogą skorzystać z okazji w ramach Black Week na stronie Lidl.pl przez cały tydzień – od 21 do 27 listopada. Każdego dnia czekają nowe promocje! Black weekend w sklepach stacjonarnych Lidl Polska rozpocznie się w piątek 25 listopada. Rabaty wyniosą nawet do 80%!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.