Black Week w sklepach Lidl - zaoszczędź nawet do 80%!
W sklepach Lidl Polska rozpoczął się Black Week! To idealna okazja, aby kupić niezbędne wyposażenie do domu i świąteczne prezenty dla najbliższych. Przez cały tydzień – od 21 do 27 listopada – ceny wielu artykułów będą niższe o nawet 80%! Akcją promocyjną zostaną objęte produkty znanych marek, m.in.: sprzęty AGD, zabawki i elektronarzędzia.
Czas na wielkie, przedświąteczne obniżki cen! W tym roku sieć Lidl Polska przygotowała dla swoich klientów coś specjalnego. Od poniedziałku 21 listopada w sklepie internetowym lidl.pl rusza Black Week, czyli tydzień wyjątkowych okazji! Ceny wielu produktów zostaną obniżone aż do 80%. Akcja promocyjna potrwa do 27 listopada.
Ale to nie wszystko: klienci stacjonarnych sklepów Lidl Polska już od piątku 25 listopada będą mogli kupić dziesiątki przecenionych artykułów wysokiej jakości – wśród nich m.in. akcesoria i wyposażenie domu oraz sprzęty AGD znanych marek.
Na szczególną uwagę zasługują:
- automatyczny ekspres do kawy Bosch, tańszy aż o 500 zł – w cenie 1499 zł za zestaw (cena regularna: 1999 zł/ 1 zestaw),
- odkurzacz bezworkowy Philips, przeceniony o 100 zł – za 349 zł (cena regularna: 449 zł/ 1 zestaw),
- żelazko parowe Philips, oferowane o 50 zł taniej – za 119 zł (cena regularna: 169 zł/ 1 szt.),
- oczyszczacz powietrza z funkcją jonizacji Sanitas, sprzedawany o 150 zł taniej – za 199 zł (cena regularna: 349 zł/ 1 zestaw),
- odkurzacz akumulatorowy 2 w 1 Silvercrest, tańszy o 200 zł – za 399 zł (cena regularna: 599 zł/ 1 zestaw),
- organizery na sztućce lub bloki na noże Ernesto, poszewki na poduszki z bawełny satynowej Livarno Home, sprzedawane aż o 84% taniej!
Co więcej, już od soboty – w ramach oferty Black Week – w sklepach stacjonarnych zostaną obniżone ceny elektronarzędzi oraz zabawek.
Warto również pamiętać, że od poniedziałku 21 listopada do środy 23 listopada, klienci będą mogli skorzystać z wyjątkowej akcji promocyjnej na zabawki: 2+1 za 1 grosz. W ofercie znajdą się m.in.:
- lalki Disney, dostępne w 6 wariantach, figurki z kolekcji Gwiezdne Wojny i Marvel (8 wariantów) oraz Psi Patrol (6 wzorów) w wyjątkowo atrakcyjnej cenie – 39,99 zł/ 1 szt.,
- klocki LEGO z serii: Classic, DUPLO, Creator, Friends, NINJAGO, DOTS oraz Marvel, w cenach od 39,99 zł do 149 zł/ 1 zestaw,
- liczne zabawki Playtive w cenach od 29,99 zł do 249 zł/ 1 zestaw.
Klienci mogą skorzystać z okazji w ramach Black Week na stronie Lidl.pl przez cały tydzień – od 21 do 27 listopada. Każdego dnia czekają nowe promocje! Black weekend w sklepach stacjonarnych Lidl Polska rozpocznie się w piątek 25 listopada. Rabaty wyniosą nawet do 80%!
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.