Komunikaty PR

Blisko, bliżej... Klif!

2021-03-12  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Nowa kampania komunikacyjna Domu Mody Klif i Galerii Klif mocno stawia na relacje międzyludzkie i emocje. Potrzeba bliskości drugiej osoby i radości, jaką dają spotkania będzie obecna w działaniach całej marki przez cały rok. Akcja rusza w social media oraz na stronie internetowej www.klif.pl już wkrótce. To pierwsza w Polsce kampania galerii handlowych, promująca trend Human to Human.

Co trzeci Polak i co trzecia Polka cenią utrzymanie kontaktu z przyjaciółmi i rodziną bardziej, niż przed pandemią. To wnioski z badania Mintel, przeprowadzonego w państwach europejskich, w maju po pierwszym lockdownie - ale potrzeba bliskości to również globalny trend marketingowy, który coraz mocniej kształtuje komunikację marek.

W Polsce Klif jest jednym z pierwszych brandów z obszaru retail, który oparł swą komunikację z klientami na tym pomyśle. W czasie, gdy branża koncentruje się na utrzymywaniu dystansu, Klif postanowił powrócić do podstawowych, prawdziwych uczuć i relacji. To szczególnie istotne w kontekście faktu, że galerie handlowe przed pandemią były jednymi z najpopularniejszych miejsc spotkań Polaków - i dziś Klif chce podkreślić wagę tych spotkań w nowej rzeczywistości.

 

- Ludzie chcą wrócić do normalności, do spotkań, fizycznej obecności - i to chcemy im zaproponować. W Domu Mody Klif i Galerii Klif nasi goście znajdą bezpieczną przestrzeń do wspólnego spędzania czasu - komentuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield, odpowiedzialna za strategię marki.

W identyfikacji wizualnej kampanii klienci Klif znajdą zbliżenia postaci, które są blisko - prezentując najważniejsze uczucia i emocje, które towarzyszą nam, na co dzień. Na uczuciu bliskości oparty będzie również koncept działań digital marketingowych. Szczególnie promowane będą takie wartości, jak BLISKOŚĆ / CZUŁOŚĆ / PRZYJAŹŃ / TROSKA / ZAUFANIE.

- Dziś galeria handlowa będzie miejscem, w którym oprócz wizyty w sklepie, witamy się z przyjaciółmi, znajomymi, rozmawiamy, śmiejemy się. To funkcja centrów handlowych, która była mniej eksponowana przed pandemią; dziś zyskuje na wartości.

Wśród naszych klientów widzimy potrzebę doświadczania emocji na żywo, tu i teraz, co w obecnych czasach jest jak najbardziej zrozumiałe. Kameralność naszych galerii idealnie odpowiada na ten coraz mocniejszy trend, stąd decyzja o rozpoczęciu kampanii wizerunkowej “Human to human” - dodaje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield.

Trend human to human (h2h) od kilku lat jest obecny w głównym nurcie marketingu, ale pandemia istotnie podniosła jego znaczenie. W tym roku może się okazać najważniejszym w walce o uwagę klientów. W dobie spotkań na odległość, autentyczność, odwoływanie się do emocji, rozwiązywanie problemów konsumentów, inspirowanie są w cenie.

- W wyniku lockdownu oraz pracy zdalnej na znaczeniu zyskała potrzeba do powrotu prawdziwych relacji międzyludzkich - autentycznych, bliskich, emocjonalnych. Marka Klif wspiera ten trend, pokazując, że najważniejszy jest dla niej człowiek i jego potrzeby, pragnienia, nadzieje, emocje - mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz.

Empatia, bliskość, radość z bycia z innymi  towarzyszyła marce Klif już wcześniej - głównie w działaniach CSR. Dom Mody Klif i Galeria Klif jako pierwsze w świecie retailu wsparły lokalne społeczności - swych sąsiadów, w czasie lockdownu. Dziś marka pokazuje relacje międzyludzkie, jako swą główną inspirację, a wspieranie emocji związanych ze spotkaniem z drugą osobą, jako swą kluczową ambicję.

Całoroczna kampania prowadzona będzie w kanałach social media Domu Mody Klif i Galerii Klif - głównie na Instagramie i Facebooku oraz na stronie internetowej marki.

***

Galeria Klif

Właścicielami Domu Mody Klif oraz Galerii Klif są spółki reprezentowane przez AEW Asset Management. Zarządcą obydwóch Centrów jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.