Komunikaty PR

Blisko, bliżej... Klif!

2021-03-12  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Nowa kampania komunikacyjna Domu Mody Klif i Galerii Klif mocno stawia na relacje międzyludzkie i emocje. Potrzeba bliskości drugiej osoby i radości, jaką dają spotkania będzie obecna w działaniach całej marki przez cały rok. Akcja rusza w social media oraz na stronie internetowej www.klif.pl już wkrótce. To pierwsza w Polsce kampania galerii handlowych, promująca trend Human to Human.

Co trzeci Polak i co trzecia Polka cenią utrzymanie kontaktu z przyjaciółmi i rodziną bardziej, niż przed pandemią. To wnioski z badania Mintel, przeprowadzonego w państwach europejskich, w maju po pierwszym lockdownie - ale potrzeba bliskości to również globalny trend marketingowy, który coraz mocniej kształtuje komunikację marek.

W Polsce Klif jest jednym z pierwszych brandów z obszaru retail, który oparł swą komunikację z klientami na tym pomyśle. W czasie, gdy branża koncentruje się na utrzymywaniu dystansu, Klif postanowił powrócić do podstawowych, prawdziwych uczuć i relacji. To szczególnie istotne w kontekście faktu, że galerie handlowe przed pandemią były jednymi z najpopularniejszych miejsc spotkań Polaków - i dziś Klif chce podkreślić wagę tych spotkań w nowej rzeczywistości.

 

- Ludzie chcą wrócić do normalności, do spotkań, fizycznej obecności - i to chcemy im zaproponować. W Domu Mody Klif i Galerii Klif nasi goście znajdą bezpieczną przestrzeń do wspólnego spędzania czasu - komentuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield, odpowiedzialna za strategię marki.

W identyfikacji wizualnej kampanii klienci Klif znajdą zbliżenia postaci, które są blisko - prezentując najważniejsze uczucia i emocje, które towarzyszą nam, na co dzień. Na uczuciu bliskości oparty będzie również koncept działań digital marketingowych. Szczególnie promowane będą takie wartości, jak BLISKOŚĆ / CZUŁOŚĆ / PRZYJAŹŃ / TROSKA / ZAUFANIE.

- Dziś galeria handlowa będzie miejscem, w którym oprócz wizyty w sklepie, witamy się z przyjaciółmi, znajomymi, rozmawiamy, śmiejemy się. To funkcja centrów handlowych, która była mniej eksponowana przed pandemią; dziś zyskuje na wartości.

Wśród naszych klientów widzimy potrzebę doświadczania emocji na żywo, tu i teraz, co w obecnych czasach jest jak najbardziej zrozumiałe. Kameralność naszych galerii idealnie odpowiada na ten coraz mocniejszy trend, stąd decyzja o rozpoczęciu kampanii wizerunkowej “Human to human” - dodaje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield.

Trend human to human (h2h) od kilku lat jest obecny w głównym nurcie marketingu, ale pandemia istotnie podniosła jego znaczenie. W tym roku może się okazać najważniejszym w walce o uwagę klientów. W dobie spotkań na odległość, autentyczność, odwoływanie się do emocji, rozwiązywanie problemów konsumentów, inspirowanie są w cenie.

- W wyniku lockdownu oraz pracy zdalnej na znaczeniu zyskała potrzeba do powrotu prawdziwych relacji międzyludzkich - autentycznych, bliskich, emocjonalnych. Marka Klif wspiera ten trend, pokazując, że najważniejszy jest dla niej człowiek i jego potrzeby, pragnienia, nadzieje, emocje - mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz.

Empatia, bliskość, radość z bycia z innymi  towarzyszyła marce Klif już wcześniej - głównie w działaniach CSR. Dom Mody Klif i Galeria Klif jako pierwsze w świecie retailu wsparły lokalne społeczności - swych sąsiadów, w czasie lockdownu. Dziś marka pokazuje relacje międzyludzkie, jako swą główną inspirację, a wspieranie emocji związanych ze spotkaniem z drugą osobą, jako swą kluczową ambicję.

Całoroczna kampania prowadzona będzie w kanałach social media Domu Mody Klif i Galerii Klif - głównie na Instagramie i Facebooku oraz na stronie internetowej marki.

***

Galeria Klif

Właścicielami Domu Mody Klif oraz Galerii Klif są spółki reprezentowane przez AEW Asset Management. Zarządcą obydwóch Centrów jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.