Blisko, bliżej... Klif!
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Nowa kampania komunikacyjna Domu Mody Klif i Galerii Klif mocno stawia na relacje międzyludzkie i emocje. Potrzeba bliskości drugiej osoby i radości, jaką dają spotkania będzie obecna w działaniach całej marki przez cały rok. Akcja rusza w social media oraz na stronie internetowej www.klif.pl już wkrótce. To pierwsza w Polsce kampania galerii handlowych, promująca trend Human to Human.
Co trzeci Polak i co trzecia Polka cenią utrzymanie kontaktu z przyjaciółmi i rodziną bardziej, niż przed pandemią. To wnioski z badania Mintel, przeprowadzonego w państwach europejskich, w maju po pierwszym lockdownie - ale potrzeba bliskości to również globalny trend marketingowy, który coraz mocniej kształtuje komunikację marek.
W Polsce Klif jest jednym z pierwszych brandów z obszaru retail, który oparł swą komunikację z klientami na tym pomyśle. W czasie, gdy branża koncentruje się na utrzymywaniu dystansu, Klif postanowił powrócić do podstawowych, prawdziwych uczuć i relacji. To szczególnie istotne w kontekście faktu, że galerie handlowe przed pandemią były jednymi z najpopularniejszych miejsc spotkań Polaków - i dziś Klif chce podkreślić wagę tych spotkań w nowej rzeczywistości.
- Ludzie chcą wrócić do normalności, do spotkań, fizycznej obecności - i to chcemy im zaproponować. W Domu Mody Klif i Galerii Klif nasi goście znajdą bezpieczną przestrzeń do wspólnego spędzania czasu - komentuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield, odpowiedzialna za strategię marki.
W identyfikacji wizualnej kampanii klienci Klif znajdą zbliżenia postaci, które są blisko - prezentując najważniejsze uczucia i emocje, które towarzyszą nam, na co dzień. Na uczuciu bliskości oparty będzie również koncept działań digital marketingowych. Szczególnie promowane będą takie wartości, jak BLISKOŚĆ / CZUŁOŚĆ / PRZYJAŹŃ / TROSKA / ZAUFANIE.
- Dziś galeria handlowa będzie miejscem, w którym oprócz wizyty w sklepie, witamy się z przyjaciółmi, znajomymi, rozmawiamy, śmiejemy się. To funkcja centrów handlowych, która była mniej eksponowana przed pandemią; dziś zyskuje na wartości.
Wśród naszych klientów widzimy potrzebę doświadczania emocji na żywo, tu i teraz, co w obecnych czasach jest jak najbardziej zrozumiałe. Kameralność naszych galerii idealnie odpowiada na ten coraz mocniejszy trend, stąd decyzja o rozpoczęciu kampanii wizerunkowej “Human to human” - dodaje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield.
Trend human to human (h2h) od kilku lat jest obecny w głównym nurcie marketingu, ale pandemia istotnie podniosła jego znaczenie. W tym roku może się okazać najważniejszym w walce o uwagę klientów. W dobie spotkań na odległość, autentyczność, odwoływanie się do emocji, rozwiązywanie problemów konsumentów, inspirowanie są w cenie.
- W wyniku lockdownu oraz pracy zdalnej na znaczeniu zyskała potrzeba do powrotu prawdziwych relacji międzyludzkich - autentycznych, bliskich, emocjonalnych. Marka Klif wspiera ten trend, pokazując, że najważniejszy jest dla niej człowiek i jego potrzeby, pragnienia, nadzieje, emocje - mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz.
Empatia, bliskość, radość z bycia z innymi towarzyszyła marce Klif już wcześniej - głównie w działaniach CSR. Dom Mody Klif i Galeria Klif jako pierwsze w świecie retailu wsparły lokalne społeczności - swych sąsiadów, w czasie lockdownu. Dziś marka pokazuje relacje międzyludzkie, jako swą główną inspirację, a wspieranie emocji związanych ze spotkaniem z drugą osobą, jako swą kluczową ambicję.
Całoroczna kampania prowadzona będzie w kanałach social media Domu Mody Klif i Galerii Klif - głównie na Instagramie i Facebooku oraz na stronie internetowej marki.
***
Galeria Klif
Właścicielami Domu Mody Klif oraz Galerii Klif są spółki reprezentowane przez AEW Asset Management. Zarządcą obydwóch Centrów jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.
Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Anna Dec: Często zapominamy, że poza ekranami telefonów jest prawdziwe życie i wartościowi ludzie. Bądźmy blisko nich i komunikujmy się najprościej, jak tylko się da
Prezenterka przyznaje, że w naszym społeczeństwie można zauważyć coraz większe bariery komunikacyjne, dlatego stoimy przed niezwykle trudnym wyzwaniem zachowania równowagi między korzystaniem z nowoczesnych mediów a pielęgnowaniem relacji osobistych. Aby jednak zobaczyć drugiego człowieka, czegoś się od niego nauczyć czy zainspirować jego życiem, przede wszystkim trzeba wyjrzeć zza szklanych ekranów swoich telefonów. Anna Dec zauważa też, że w dzisiejszych czasach coraz rzadziej rozmawiamy ze sobą w realnym świecie, a zbyt często poprzez różnego rodzaju komunikatory.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Prawo
Adaptacje poddaszy bez odpowiednich zabezpieczeń to realne zagrożenie pożarowe. Eksperci apelują o lepsze egzekwowanie przepisów

Z danych Państwowej Straży Pożarnej wynika, że w okresie od 1 stycznia do 13 lipca 2025 roku doszło do blisko 77 tys. pożarów. Ponad 17 tys. wybuchło w budynkach mieszkalnych, co jest nieco wyższym wynikiem niż rok temu. Ogień zbyt łatwo rozprzestrzenia się przez nieodpowiednio zabezpieczone kanały wentylacyjne i trasy kablowe. Źródłem problemów są także zaadaptowane poddasza bez zabezpieczeń przeciwpożarowych czy dachy z instalacjami fotowoltaicznymi.