Komunikaty PR

Butik By o la la w CH Focus w nowej odsłonie

2024-03-14  |  17:05
Biuro prasowe

Butik By o la la szykuje nie lada niespodziankę dla bydgoszczanek. Jeszcze przed Wielkanocą marka zaprezentuje się w nowej odsłonie w CH Focus. Lokal przejdzie metamorfozę, aby móc powitać klientki w dużo większym salonie oraz w nowej lokalizacji. Ponowne otwarcie By o la la zaplanowano na 18 marca.

 

Nowo otwierany - przestronny i funkcjonalny – salon teraz będzie zajmować powierzchnię  dwukrotnie większą od poprzedniej – tj. 96,71 mkw. (wcześniejszy metraż 45,00 mkw.). Sklep przywita bydgoszczanki nowym wystrojem i aranżacją przestrzeni, odwzorowującymi obecne standardy marki. Butik By o  la la to miejsce, w którym każda kobieta odnajdzie siebie i swoją indywidualność. Tutaj można zaopatrzyć się w kolekcje, które są niebanalne i szykowne. By o la la to ubrania, które podkreślają kobiecość i harmonijnie łączą różne style, co nadaje im wyjątkowy charakter.

 

Zarówno stałe klientki, jak i panie sympatyzujące z firmą, doskonale wiedzą, co ją charakteryzuje. By o la la to  marka dla kobiet, które szukają ubrań oryginalnych, ciekawych i chcą wyróżnić się z tłumu. To marka dla kobiet, które szukają unikalnych krojów, wzorów i wyglądu ubrań, a zarazem wygodnych i praktycznych. Jej znakiem charakterystycznym jest mocna osobowość, niepowtarzalny styl i duża dawka dystansu. Produkty wyróżniają się najwyższą jakością, a kolekcje są odpowiedzią na najświeższe trendy w modzie. Po przeprowadzce salon mieścić się będzie na piętrze CH Focus, obok sklepu Lee Wrangler.

 

Bardzo się cieszę, że butik By o la la zdecydował się przejść wielką metamorfozę  –nie tylko odświeżony zostanie wystrój lokalu, ale też powiększy się jego przestrzeń ekspozycyjna i zmieni się lokalizacja. Stale poszerzamy ofertę Focusa, dostosowując ją do potrzeb i oczekiwań najbardziej wymagających klientów, a umożliwienie rozwoju polskiej marce na lokalnym rynku szczególnie nas cieszy. Jestem przekonany, że otwarcie nowego, większego butiku prezentującego bogatszy asortyment i jeszcze lepiej wyeksponowany, to strzał w dziesiątkę mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.