Butik Femestage otwiera się w CH Focus
Do grona najemców CH Focus w Bydgoszczy dołączył butik Femestage. Marka została stworzona przez kobiety dla kobiet, żeby podkreślić ich piękno i wyjątkowość. Kolekcje łączą ponadczasową klasykę z najnowszymi trendami. Otwarcie nastąpi 9 września.
Misją marki jest dbanie o kobiety, o ich wygląd ale przede wszystkim o samopoczucie. Kolekcje projektowane są na różne sylwetki, dla klientek w każdym wieku. Oferowana odzież charakteryzuje się funkcjonalnością i wygodą ready-to-wear, jakiej oczekują współczesne kobiety.
– Stawiamy na intensywny rozwój naszej marki w najlepszych miejscach handlowych w Polsce, dlatego nie mogło zabraknąć naszego salonu w CH Focus w Bydgoszczy. Chcemy być dostępni dla jak największej liczby naszych klientek. Naszą misją jest sprawianie, żeby każda kobieta czuła się piękna nie tylko od święta, ale przede wszystkim na co dzień – w pracy, szkole czy podczas codziennych zakupów. Oferta butików Femestage zmienia się w zależności od pory roku, ale jedno pozostaje zawsze niezmienne – nasza jakość. Dzięki temu klientki mogą cieszyć się zakupem zdecydowanie dłużej, niż jeden sezon – mówi Ewa Plewińska-Cięszka, Brand Manager Femestage.
Kolekcje marki Femestage łączą ponadczasową klasykę z nowoczesnym szykiem. Projekty tworzone są z myślą o współczesnych kobietach, które wybierają prostotę, ciekawą formę oraz wysoką jakość, a zarazem lubią podkreślać swoją kobiecość.
- Do grona naszych najemców dołączyła wyjątkowa marka, stworzona przez jedną z najlepszych polskich projektantek. Misja i wizerunek Femestage pasują do filozofii CH Focus w Bydgoszczy. Poprzez współpracę z marką chcemy wzmocnić modowe portfolio centrum. Marka oferuje szeroki wybór odzieży, dlatego oferta butiku z pewnością przypadnie do gustu mieszkankom Bydgoszczy – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
W ofercie butiku znajdują się kolekcje idealne do pracy, a także wieczorowe stroje na specjalne okazje. Rozmiary ubrań oraz ich kroje są dostosowane do kobiecej sylwetki i zaczynają się już od rozmiaru 36 i w górę. Kolekcje marki Femestage to nie tylko ubrania, ale także torebki oraz akcesoria. W sklepie Femestage kobiety znajdą prawie 400 modeli ubrań i akcesoriów. Ich ceny wahają się od 59 do 500 zł.
Butik mieści się na parterze CH Focus, naprzeciwko perfumerii, na powierzchni 152 m kw. Wyposażenie i umeblowanie butiku utrzymane jest w jasnej, nowoczesnej stylistyce. Całość dopełnia zielona roślinność.
Otwarcie salonu marki Femestage to wzmocnienie segmentu mody damskiej, który obecnie w CH Focus w Bydgoszczy reprezentują takie marki, jak By o la la, Deni Cler, Guess, H&M, Medicine, Mohito, Monnari, Olsen, Patrizia Aryton, Reserved, Solar oraz Tatuum.
Butik Femestage w CH Focus w Bydgoszczy to kolejny sklep marki otwarty w centrach handlowych należących do portfolio Atrium. Inne salony znajdują się także m.in. w Atrium Targówek czy Atrium Reduta.
Więcej szczegółów na stronie www.focusbydgoszcz.pl/.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
Wokalista przyznaje, że już nie mógł się doczekać emisji pierwszego odcinka odświeżonej wersji talent show „Must Be the Music”. Po obejrzeniu programu nowy juror nie kryje swojej ekscytacji. Jego zdaniem jurorzy spisali się na medal, a uczestnicy zaprezentowali bardzo wysoki poziom. Dawid Kwiatkowski podkreśla, że oceniając, starał się być obiektywny i choć czasami ktoś skradł jego serce swoją osobowością, to niestety nie było to zielonym światłem do kolejnego etapu.
Nowe technologie
Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.
Żywienie
Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.