Komunikaty PR

Butik Femestage otwiera się w CH Focus

2022-09-09  |  13:15
Biuro prasowe

Do grona najemców CH Focus w Bydgoszczy dołączył butik Femestage. Marka została stworzona przez kobiety dla kobiet, żeby podkreślić ich piękno i wyjątkowość. Kolekcje łączą ponadczasową klasykę z najnowszymi trendami. Otwarcie nastąpi 9 września.

 

Misją marki jest dbanie o kobiety, o ich wygląd ale przede wszystkim o samopoczucie. Kolekcje projektowane są na różne sylwetki, dla klientek w każdym wieku. Oferowana odzież charakteryzuje się funkcjonalnością i wygodą ready-to-wear, jakiej oczekują współczesne kobiety.

 

Stawiamy na intensywny rozwój naszej marki w najlepszych miejscach handlowych w Polsce, dlatego nie mogło zabraknąć naszego salonu w CH Focus w Bydgoszczy. Chcemy być dostępni dla jak największej liczby naszych klientek. Naszą misją jest sprawianie, żeby każda kobieta czuła się piękna nie tylko od święta, ale przede wszystkim na co dzień – w pracy, szkole czy podczas codziennych zakupów. Oferta butików Femestage zmienia się w zależności od pory roku, ale jedno pozostaje zawsze niezmienne – nasza jakość. Dzięki temu klientki mogą cieszyć się zakupem zdecydowanie dłużej, niż jeden sezon mówi Ewa Plewińska-Cięszka, Brand Manager Femestage.

 

Kolekcje marki Femestage łączą ponadczasową klasykę z nowoczesnym szykiem. Projekty tworzone są z myślą o współczesnych kobietach, które wybierają prostotę, ciekawą formę oraz wysoką jakość, a zarazem lubią podkreślać swoją kobiecość.

 

- Do grona naszych najemców dołączyła wyjątkowa marka, stworzona przez jedną z najlepszych polskich projektantek. Misja i wizerunek Femestage pasują do filozofii CH Focus w Bydgoszczy. Poprzez współpracę z marką chcemy wzmocnić modowe portfolio centrum. Marka oferuje szeroki wybór odzieży, dlatego oferta butiku z pewnością przypadnie do gustu mieszkankom Bydgoszczy mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

W ofercie butiku znajdują się kolekcje idealne do pracy, a także wieczorowe stroje na specjalne okazje. Rozmiary ubrań oraz ich kroje są dostosowane do kobiecej sylwetki i zaczynają się już od rozmiaru 36 i w górę. Kolekcje marki Femestage to nie tylko ubrania, ale także torebki oraz akcesoria. W sklepie Femestage kobiety znajdą prawie 400 modeli ubrań i akcesoriów. Ich ceny wahają się od 59 do 500 zł.

 

Butik mieści się na parterze CH Focus, naprzeciwko perfumerii, na powierzchni 152 m kw. Wyposażenie i umeblowanie butiku utrzymane jest w jasnej, nowoczesnej stylistyce. Całość dopełnia zielona roślinność.

 

Otwarcie salonu marki Femestage to wzmocnienie segmentu mody damskiej, który obecnie w CH Focus w Bydgoszczy reprezentują takie marki, jak By o la la, Deni Cler, Guess, H&M, Medicine, Mohito, Monnari, Olsen, Patrizia Aryton, Reserved, Solar oraz Tatuum.

 

Butik Femestage w CH Focus w Bydgoszczy to kolejny sklep marki otwarty w centrach handlowych należących do portfolio Atrium. Inne salony znajdują się także m.in. w Atrium Targówek czy Atrium Reduta.

 

Więcej szczegółów na stronie www.focusbydgoszcz.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.