Komunikaty PR

Butik Femestage otwiera się w CH Focus

2022-09-09  |  13:15
Biuro prasowe

Do grona najemców CH Focus w Bydgoszczy dołączył butik Femestage. Marka została stworzona przez kobiety dla kobiet, żeby podkreślić ich piękno i wyjątkowość. Kolekcje łączą ponadczasową klasykę z najnowszymi trendami. Otwarcie nastąpi 9 września.

 

Misją marki jest dbanie o kobiety, o ich wygląd ale przede wszystkim o samopoczucie. Kolekcje projektowane są na różne sylwetki, dla klientek w każdym wieku. Oferowana odzież charakteryzuje się funkcjonalnością i wygodą ready-to-wear, jakiej oczekują współczesne kobiety.

 

Stawiamy na intensywny rozwój naszej marki w najlepszych miejscach handlowych w Polsce, dlatego nie mogło zabraknąć naszego salonu w CH Focus w Bydgoszczy. Chcemy być dostępni dla jak największej liczby naszych klientek. Naszą misją jest sprawianie, żeby każda kobieta czuła się piękna nie tylko od święta, ale przede wszystkim na co dzień – w pracy, szkole czy podczas codziennych zakupów. Oferta butików Femestage zmienia się w zależności od pory roku, ale jedno pozostaje zawsze niezmienne – nasza jakość. Dzięki temu klientki mogą cieszyć się zakupem zdecydowanie dłużej, niż jeden sezon mówi Ewa Plewińska-Cięszka, Brand Manager Femestage.

 

Kolekcje marki Femestage łączą ponadczasową klasykę z nowoczesnym szykiem. Projekty tworzone są z myślą o współczesnych kobietach, które wybierają prostotę, ciekawą formę oraz wysoką jakość, a zarazem lubią podkreślać swoją kobiecość.

 

- Do grona naszych najemców dołączyła wyjątkowa marka, stworzona przez jedną z najlepszych polskich projektantek. Misja i wizerunek Femestage pasują do filozofii CH Focus w Bydgoszczy. Poprzez współpracę z marką chcemy wzmocnić modowe portfolio centrum. Marka oferuje szeroki wybór odzieży, dlatego oferta butiku z pewnością przypadnie do gustu mieszkankom Bydgoszczy mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

W ofercie butiku znajdują się kolekcje idealne do pracy, a także wieczorowe stroje na specjalne okazje. Rozmiary ubrań oraz ich kroje są dostosowane do kobiecej sylwetki i zaczynają się już od rozmiaru 36 i w górę. Kolekcje marki Femestage to nie tylko ubrania, ale także torebki oraz akcesoria. W sklepie Femestage kobiety znajdą prawie 400 modeli ubrań i akcesoriów. Ich ceny wahają się od 59 do 500 zł.

 

Butik mieści się na parterze CH Focus, naprzeciwko perfumerii, na powierzchni 152 m kw. Wyposażenie i umeblowanie butiku utrzymane jest w jasnej, nowoczesnej stylistyce. Całość dopełnia zielona roślinność.

 

Otwarcie salonu marki Femestage to wzmocnienie segmentu mody damskiej, który obecnie w CH Focus w Bydgoszczy reprezentują takie marki, jak By o la la, Deni Cler, Guess, H&M, Medicine, Mohito, Monnari, Olsen, Patrizia Aryton, Reserved, Solar oraz Tatuum.

 

Butik Femestage w CH Focus w Bydgoszczy to kolejny sklep marki otwarty w centrach handlowych należących do portfolio Atrium. Inne salony znajdują się także m.in. w Atrium Targówek czy Atrium Reduta.

 

Więcej szczegółów na stronie www.focusbydgoszcz.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.