Butik Femestage otwiera się w CH Focus
Do grona najemców CH Focus w Bydgoszczy dołączył butik Femestage. Marka została stworzona przez kobiety dla kobiet, żeby podkreślić ich piękno i wyjątkowość. Kolekcje łączą ponadczasową klasykę z najnowszymi trendami. Otwarcie nastąpi 9 września.
Misją marki jest dbanie o kobiety, o ich wygląd ale przede wszystkim o samopoczucie. Kolekcje projektowane są na różne sylwetki, dla klientek w każdym wieku. Oferowana odzież charakteryzuje się funkcjonalnością i wygodą ready-to-wear, jakiej oczekują współczesne kobiety.
– Stawiamy na intensywny rozwój naszej marki w najlepszych miejscach handlowych w Polsce, dlatego nie mogło zabraknąć naszego salonu w CH Focus w Bydgoszczy. Chcemy być dostępni dla jak największej liczby naszych klientek. Naszą misją jest sprawianie, żeby każda kobieta czuła się piękna nie tylko od święta, ale przede wszystkim na co dzień – w pracy, szkole czy podczas codziennych zakupów. Oferta butików Femestage zmienia się w zależności od pory roku, ale jedno pozostaje zawsze niezmienne – nasza jakość. Dzięki temu klientki mogą cieszyć się zakupem zdecydowanie dłużej, niż jeden sezon – mówi Ewa Plewińska-Cięszka, Brand Manager Femestage.
Kolekcje marki Femestage łączą ponadczasową klasykę z nowoczesnym szykiem. Projekty tworzone są z myślą o współczesnych kobietach, które wybierają prostotę, ciekawą formę oraz wysoką jakość, a zarazem lubią podkreślać swoją kobiecość.
- Do grona naszych najemców dołączyła wyjątkowa marka, stworzona przez jedną z najlepszych polskich projektantek. Misja i wizerunek Femestage pasują do filozofii CH Focus w Bydgoszczy. Poprzez współpracę z marką chcemy wzmocnić modowe portfolio centrum. Marka oferuje szeroki wybór odzieży, dlatego oferta butiku z pewnością przypadnie do gustu mieszkankom Bydgoszczy – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
W ofercie butiku znajdują się kolekcje idealne do pracy, a także wieczorowe stroje na specjalne okazje. Rozmiary ubrań oraz ich kroje są dostosowane do kobiecej sylwetki i zaczynają się już od rozmiaru 36 i w górę. Kolekcje marki Femestage to nie tylko ubrania, ale także torebki oraz akcesoria. W sklepie Femestage kobiety znajdą prawie 400 modeli ubrań i akcesoriów. Ich ceny wahają się od 59 do 500 zł.
Butik mieści się na parterze CH Focus, naprzeciwko perfumerii, na powierzchni 152 m kw. Wyposażenie i umeblowanie butiku utrzymane jest w jasnej, nowoczesnej stylistyce. Całość dopełnia zielona roślinność.
Otwarcie salonu marki Femestage to wzmocnienie segmentu mody damskiej, który obecnie w CH Focus w Bydgoszczy reprezentują takie marki, jak By o la la, Deni Cler, Guess, H&M, Medicine, Mohito, Monnari, Olsen, Patrizia Aryton, Reserved, Solar oraz Tatuum.
Butik Femestage w CH Focus w Bydgoszczy to kolejny sklep marki otwarty w centrach handlowych należących do portfolio Atrium. Inne salony znajdują się także m.in. w Atrium Targówek czy Atrium Reduta.
Więcej szczegółów na stronie www.focusbydgoszcz.pl/.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.