Komunikaty PR

Butik Femestage otwiera się w CH Focus

2022-09-09  |  13:15
Biuro prasowe

Do grona najemców CH Focus w Bydgoszczy dołączył butik Femestage. Marka została stworzona przez kobiety dla kobiet, żeby podkreślić ich piękno i wyjątkowość. Kolekcje łączą ponadczasową klasykę z najnowszymi trendami. Otwarcie nastąpi 9 września.

 

Misją marki jest dbanie o kobiety, o ich wygląd ale przede wszystkim o samopoczucie. Kolekcje projektowane są na różne sylwetki, dla klientek w każdym wieku. Oferowana odzież charakteryzuje się funkcjonalnością i wygodą ready-to-wear, jakiej oczekują współczesne kobiety.

 

Stawiamy na intensywny rozwój naszej marki w najlepszych miejscach handlowych w Polsce, dlatego nie mogło zabraknąć naszego salonu w CH Focus w Bydgoszczy. Chcemy być dostępni dla jak największej liczby naszych klientek. Naszą misją jest sprawianie, żeby każda kobieta czuła się piękna nie tylko od święta, ale przede wszystkim na co dzień – w pracy, szkole czy podczas codziennych zakupów. Oferta butików Femestage zmienia się w zależności od pory roku, ale jedno pozostaje zawsze niezmienne – nasza jakość. Dzięki temu klientki mogą cieszyć się zakupem zdecydowanie dłużej, niż jeden sezon mówi Ewa Plewińska-Cięszka, Brand Manager Femestage.

 

Kolekcje marki Femestage łączą ponadczasową klasykę z nowoczesnym szykiem. Projekty tworzone są z myślą o współczesnych kobietach, które wybierają prostotę, ciekawą formę oraz wysoką jakość, a zarazem lubią podkreślać swoją kobiecość.

 

- Do grona naszych najemców dołączyła wyjątkowa marka, stworzona przez jedną z najlepszych polskich projektantek. Misja i wizerunek Femestage pasują do filozofii CH Focus w Bydgoszczy. Poprzez współpracę z marką chcemy wzmocnić modowe portfolio centrum. Marka oferuje szeroki wybór odzieży, dlatego oferta butiku z pewnością przypadnie do gustu mieszkankom Bydgoszczy mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

W ofercie butiku znajdują się kolekcje idealne do pracy, a także wieczorowe stroje na specjalne okazje. Rozmiary ubrań oraz ich kroje są dostosowane do kobiecej sylwetki i zaczynają się już od rozmiaru 36 i w górę. Kolekcje marki Femestage to nie tylko ubrania, ale także torebki oraz akcesoria. W sklepie Femestage kobiety znajdą prawie 400 modeli ubrań i akcesoriów. Ich ceny wahają się od 59 do 500 zł.

 

Butik mieści się na parterze CH Focus, naprzeciwko perfumerii, na powierzchni 152 m kw. Wyposażenie i umeblowanie butiku utrzymane jest w jasnej, nowoczesnej stylistyce. Całość dopełnia zielona roślinność.

 

Otwarcie salonu marki Femestage to wzmocnienie segmentu mody damskiej, który obecnie w CH Focus w Bydgoszczy reprezentują takie marki, jak By o la la, Deni Cler, Guess, H&M, Medicine, Mohito, Monnari, Olsen, Patrizia Aryton, Reserved, Solar oraz Tatuum.

 

Butik Femestage w CH Focus w Bydgoszczy to kolejny sklep marki otwarty w centrach handlowych należących do portfolio Atrium. Inne salony znajdują się także m.in. w Atrium Targówek czy Atrium Reduta.

 

Więcej szczegółów na stronie www.focusbydgoszcz.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.