Butik optyczny Fielmann w nowej lokalizacji w Szczecinie już otwarty!
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Fielmann to symbol mody okularowej w korzystnych cenach. W związku z nadchodzącym sezonem wakacyjnym, marka przygotowała autorską kolekcję Piękne Życie – czyli bogatą ofertę oprawek w letnich kolorach z charakterystycznymi, szerokimi zausznikami. Na szczególną uwagę na pewno zasługują okulary przeciwsłoneczne z tej kolekcji – niezbędny element wakacyjnej stylizacji. W ofercie marki klienci znajdą nie tylko modele z autorskiej kolekcji Fielmann, lecz także światowych projektantów, takich jak Calvin Klein, Carolina Herrera, Tom Ford, Dior, Gucci czy kultowej marki Ray Ban.
Fielmann nieustannie inwestuje w rozwój sieci salonów optycznych, dążąc do obecności w najważniejszych miastach Polski i najbardziej prestiżowych przestrzeniach handlowych w kraju. Jesteśmy obecni w Szczecinie od wielu lat – to jeden z naszych pierwszych butików w Polsce. Na przestrzeni czasu nasza marka rozwinęła się nie tylko poprzez poszerzenie sieci salonów, lecz także oferowaną jakość usług oraz doświadczenie zakupowe. Dlatego też podjęliśmy decyzję o relokacji szczecińskiego butiku, dążąc do tego, aby móc zaoferować naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie – przy wykorzystaniu najnowocześniejszego sprzętu do badań wzroku oraz w nowoczesnym wnętrzu. Jestem pewien, że butik w nowej lokalizacji i nowej odsłonie sprawi, że wizyta
w nim zaowocuje znalezieniem swojej wymarzonej pary okularów a przy okazji będzie wyjątkowym doświadczeniem zakupowym
- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny.
Bezpłatne badanie wzroku i profesjonalne doradztwo
W każdym z butików Fielmann w doborze odpowiednich szkieł pomaga wyspecjalizowany personel, który zapewnia klientom bezpłatne przeprowadzenie badania wzroku z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Ponadto klienci salonów mogą skorzystać ze wsparcia w doborze opraw odpowiednich do ich kształtu i rysów twarzy, fryzury i indywidualnych preferencji.
Dynamiczny rozwój marki Fielmann w Polsce
Pomimo pandemii ostatni rok jest niezwykle owocny dla sieci Fielmann. Marka na tydzień przed relokacją salonu w Szczecinie otworzyła swój 31. butik we Wrocławiu, w Pasażu Grunwaldzkim. Ponadto od niedawna dostępny jest nowy sklep internetowy fielmann.pl, w którym klienci mogą kupić okulary przeciwsłoneczne i soczewki kontaktowe.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Wszyscy odwiedzający salony marki mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują dłonie oraz oprawy, a także noszą maski ochronne podczas trwania całej konsultacji. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.
W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała roczny obrót w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 350 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.
O firmie
Fielmann jest marką optyczną, która od zawsze wyprzedzała swoje czasy, oferując szereg udogodnień, które
z czasem stawały się standardami w branży. Firmę założył w 1972 r. Günther Fielmann, otwierając swój pierwszy sklep z okularami w mieście Cuxhaven. Aktualnie Fielmann prowadzi 850 salonów optycznych w całej Europie
i jest liderem branży w Niemczech.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.