Butik optyczny Fielmann w nowej lokalizacji w Szczecinie już otwarty!
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Fielmann to symbol mody okularowej w korzystnych cenach. W związku z nadchodzącym sezonem wakacyjnym, marka przygotowała autorską kolekcję Piękne Życie – czyli bogatą ofertę oprawek w letnich kolorach z charakterystycznymi, szerokimi zausznikami. Na szczególną uwagę na pewno zasługują okulary przeciwsłoneczne z tej kolekcji – niezbędny element wakacyjnej stylizacji. W ofercie marki klienci znajdą nie tylko modele z autorskiej kolekcji Fielmann, lecz także światowych projektantów, takich jak Calvin Klein, Carolina Herrera, Tom Ford, Dior, Gucci czy kultowej marki Ray Ban.
Fielmann nieustannie inwestuje w rozwój sieci salonów optycznych, dążąc do obecności w najważniejszych miastach Polski i najbardziej prestiżowych przestrzeniach handlowych w kraju. Jesteśmy obecni w Szczecinie od wielu lat – to jeden z naszych pierwszych butików w Polsce. Na przestrzeni czasu nasza marka rozwinęła się nie tylko poprzez poszerzenie sieci salonów, lecz także oferowaną jakość usług oraz doświadczenie zakupowe. Dlatego też podjęliśmy decyzję o relokacji szczecińskiego butiku, dążąc do tego, aby móc zaoferować naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie – przy wykorzystaniu najnowocześniejszego sprzętu do badań wzroku oraz w nowoczesnym wnętrzu. Jestem pewien, że butik w nowej lokalizacji i nowej odsłonie sprawi, że wizyta
w nim zaowocuje znalezieniem swojej wymarzonej pary okularów a przy okazji będzie wyjątkowym doświadczeniem zakupowym
- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny.
Bezpłatne badanie wzroku i profesjonalne doradztwo
W każdym z butików Fielmann w doborze odpowiednich szkieł pomaga wyspecjalizowany personel, który zapewnia klientom bezpłatne przeprowadzenie badania wzroku z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Ponadto klienci salonów mogą skorzystać ze wsparcia w doborze opraw odpowiednich do ich kształtu i rysów twarzy, fryzury i indywidualnych preferencji.
Dynamiczny rozwój marki Fielmann w Polsce
Pomimo pandemii ostatni rok jest niezwykle owocny dla sieci Fielmann. Marka na tydzień przed relokacją salonu w Szczecinie otworzyła swój 31. butik we Wrocławiu, w Pasażu Grunwaldzkim. Ponadto od niedawna dostępny jest nowy sklep internetowy fielmann.pl, w którym klienci mogą kupić okulary przeciwsłoneczne i soczewki kontaktowe.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Wszyscy odwiedzający salony marki mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują dłonie oraz oprawy, a także noszą maski ochronne podczas trwania całej konsultacji. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.
W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała roczny obrót w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 350 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.
O firmie
Fielmann jest marką optyczną, która od zawsze wyprzedzała swoje czasy, oferując szereg udogodnień, które
z czasem stawały się standardami w branży. Firmę założył w 1972 r. Günther Fielmann, otwierając swój pierwszy sklep z okularami w mieście Cuxhaven. Aktualnie Fielmann prowadzi 850 salonów optycznych w całej Europie
i jest liderem branży w Niemczech.
Galeria Wileńska zaprasza na kolejną odsłonę EkoWileńskiej!
Rękodzieło i regionalne przysmaki w Atrium Biała
„Drzewko za surowce wtórne” - eko akcja w Atrium Biała
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Prawie 60 proc. Polaków podejmowało próby odchudzania. U większości efekty były krótkotrwałe i powodowały problemy zdrowotne
Trzech na pięciu Polaków ma za sobą próby odchudzania, a w tej grupie więcej jest kobiet – wynika z raportu Centrum Respo. Odchudzamy się z różnym skutkiem, najczęściej osiągamy efekty, ale okazują się one krótkotrwałe. Może o tym świadczyć informacja, że 54 proc. odchudzających się Polaków w ostatnich pięciu latach podchodziło do diety między dwa a pięć razy, a co 10. nawet częściej. Jak podkreślają autorzy raportu, to, że wielu Polaków się odchudza, nie jest niczym niepokojącym, ale jest kilka czynników, które czynią kulturę dietetyczną toksyczną. Jednym z nich jest wczesny wiek rozpoczynania odchudzania, ale też negatywne skutki diet, również dla zdrowia psychicznego.
Edukacja
Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem
Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.
Muzyka
Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna
Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.