Komunikaty PR

CCC zaprasza na zakupy 8 maja

2021-05-07  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Salon CCC, po przerwie związanej z ograniczeniem handlu w galeriach, powraca w nowej odsłonie. Już 8 maja otworzy sklep w ETC Swarzędz, w zupełnie nowym lokalu. Z tej okazji, marka przygotowała dla klientów specjalne promocje.

 

Od 4 maja, w związku ze znoszeniem obostrzeń w centrach handlowych, wracają do funkcjonowania wszystkie sklepy stacjonarne oraz wyspy handlowe i usługowe. W swarzędzkim centrum handlowym zlokalizowanym przy ul. Poznańskiej 6, szykują się jednak zmiany.

 

Marka CCC, która już od wielu lat związana jest z ETC Swarzędz. Już w najbliższą sobotę, 8 maja, CCC zaprasza na ponowne otwarcie sklepu – tym razem, w zupełnie nowym lokalu. Odtąd, sklep zlokalizowany będzie w głównym pasażu ETC Swarzędz, niedaleko salonów Yes i Deichmann. Bez zmian pozostanie natomiast bogata oferta CCC. W najnowszych kolekcjach nadal znajdziemy świetnej jakości obuwie na każdą okazję oraz szeroki wachlarz akcesoriów. Nowy lokal CCC uzupełniony będzie m.in. o ledowe skanery z programem esize.me, które pomogą w doborze idealnych butów. Odświeżony wystrój wnętrza oraz oznaczenie poszczególnych części sklepu, ułatwi poszukiwania produktów i sprawi, że zakupy będą jeszcze większą przyjemnością.

 

Podczas sobotniego otwarcia CCC, w nowej lokalizacji, obowiązywać będą również specjalne promocje. Tego dnia, dla pierwszych 50-ciu klientów przygotowany został rabat 50% na zakupy, natomiast dla pozostałych klientów, tego dnia obowiązywać będzie również rabat 25%, na obuwie dla dorosłych - przy zakupie butów dziecięcych. Dodatkowo, dla pozostałych klientów, przy zakupie za minimum 100zł dostępne będą upominki w postaci toreb na zakupy, wielorazowego użytku – aż do wyczerpania zapasów. Warto więc wybrać się w najbliższą sobotę do ETC i skorzystać z wielu atrakcyjnych okazji, jakie oferuje CCC – w nowej odsłonie.

 

Dla osób zastanawiających się nad tym, co jest przyczyną relokacji sklepu CCC uchylamy rąbka tajemnicy. Marka pracuje nad specjalnym konceptem, który w ETC Swarzędz ruszy jako jeden z pierwszych w Polsce – właśnie w miejscu poprzedniej lokalizacji salonu. Będzie to sklep – Half Price, gdzie klienci znajdą szeroki wachlarz produktów znanych marek, w atrakcyjnych cenach. Oprócz obuwia i akcesoriów, w ofercie dostępne będą m.in: odzież, galanteria, biżuteria, kosmetyki, perfumy, akcesoria podróżnicze, sprzęt sportowy, artykuły spożywcze, elementy wyposażenia domu czy drobny asortyment RTV i AGD.

 

Po szczegóły dotyczące otwarcia nowego sklepu warto zaglądać na stronę internetową www.etcswarzedz.pl oraz śledzić fanpage centrum handlowego na Facebooku oraz Instagramie - tam informacje pojawiać się będą na bieżąco.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.