Komunikaty PR

CCC zaprasza na zakupy 8 maja

2021-05-07  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Salon CCC, po przerwie związanej z ograniczeniem handlu w galeriach, powraca w nowej odsłonie. Już 8 maja otworzy sklep w ETC Swarzędz, w zupełnie nowym lokalu. Z tej okazji, marka przygotowała dla klientów specjalne promocje.

 

Od 4 maja, w związku ze znoszeniem obostrzeń w centrach handlowych, wracają do funkcjonowania wszystkie sklepy stacjonarne oraz wyspy handlowe i usługowe. W swarzędzkim centrum handlowym zlokalizowanym przy ul. Poznańskiej 6, szykują się jednak zmiany.

 

Marka CCC, która już od wielu lat związana jest z ETC Swarzędz. Już w najbliższą sobotę, 8 maja, CCC zaprasza na ponowne otwarcie sklepu – tym razem, w zupełnie nowym lokalu. Odtąd, sklep zlokalizowany będzie w głównym pasażu ETC Swarzędz, niedaleko salonów Yes i Deichmann. Bez zmian pozostanie natomiast bogata oferta CCC. W najnowszych kolekcjach nadal znajdziemy świetnej jakości obuwie na każdą okazję oraz szeroki wachlarz akcesoriów. Nowy lokal CCC uzupełniony będzie m.in. o ledowe skanery z programem esize.me, które pomogą w doborze idealnych butów. Odświeżony wystrój wnętrza oraz oznaczenie poszczególnych części sklepu, ułatwi poszukiwania produktów i sprawi, że zakupy będą jeszcze większą przyjemnością.

 

Podczas sobotniego otwarcia CCC, w nowej lokalizacji, obowiązywać będą również specjalne promocje. Tego dnia, dla pierwszych 50-ciu klientów przygotowany został rabat 50% na zakupy, natomiast dla pozostałych klientów, tego dnia obowiązywać będzie również rabat 25%, na obuwie dla dorosłych - przy zakupie butów dziecięcych. Dodatkowo, dla pozostałych klientów, przy zakupie za minimum 100zł dostępne będą upominki w postaci toreb na zakupy, wielorazowego użytku – aż do wyczerpania zapasów. Warto więc wybrać się w najbliższą sobotę do ETC i skorzystać z wielu atrakcyjnych okazji, jakie oferuje CCC – w nowej odsłonie.

 

Dla osób zastanawiających się nad tym, co jest przyczyną relokacji sklepu CCC uchylamy rąbka tajemnicy. Marka pracuje nad specjalnym konceptem, który w ETC Swarzędz ruszy jako jeden z pierwszych w Polsce – właśnie w miejscu poprzedniej lokalizacji salonu. Będzie to sklep – Half Price, gdzie klienci znajdą szeroki wachlarz produktów znanych marek, w atrakcyjnych cenach. Oprócz obuwia i akcesoriów, w ofercie dostępne będą m.in: odzież, galanteria, biżuteria, kosmetyki, perfumy, akcesoria podróżnicze, sprzęt sportowy, artykuły spożywcze, elementy wyposażenia domu czy drobny asortyment RTV i AGD.

 

Po szczegóły dotyczące otwarcia nowego sklepu warto zaglądać na stronę internetową www.etcswarzedz.pl oraz śledzić fanpage centrum handlowego na Facebooku oraz Instagramie - tam informacje pojawiać się będą na bieżąco.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy W Galerii Dominikańskiej #maszokazje na zniżkę każdego dnia! Biuro prasowe
2021-06-11 | 13:08

W Galerii Dominikańskiej #maszokazje na zniżkę każdego dnia!

Galeria Dominikańska stawia na wygodę klientów i oferuje stały dostęp do informacji ułatwiających im zapolowanie na promocję. #maszokazje to program, dzięki któremu kupujący
Zakupy Shell dodaje energii klientom w ramach nowej promocji
2021-06-09 | 15:00

Shell dodaje energii klientom w ramach nowej promocji

Gotowi na powrót energii w trakcie podróży?  Promocja potrwa dwa miesiące – od początku czerwca do końca lipca. Napoje będą dostępne w pojemnościach
Zakupy CH Rondo zaprasza na letnie zakupy
2021-06-09 | 10:00

CH Rondo zaprasza na letnie zakupy

Letnie torby i sukienki, odzież plażową, eko-kosmetyki, boho biżuterię oraz wiele innych wakacyjnych akcesoriów będzie można znaleźć już w najbliższy weekend na targach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Paula Tumala: Moje córeczki karmiłam piersią tylko przez trzy miesiące. Niestety mój organizm nie nadążał produkować pokarmu dla dwóch dziewczynek

Modelka podkreśla, że zależało jej na tym, by móc jak najdłużej karmić piersią swoje córeczki. Niestety jej organizm nie nadążał z produkcją pokarmu dla bliźniczek, które miały spory apetyt. Tumala zachęca jednak inne kobiety do tego, żeby, jeśli mają takie możliwości, nie rezygnowały zbyt szybko z karmienia tylko dlatego, że ktoś je krytykuje lub wyśmiewa. Podkreśla też, że mleko matki to prawdziwa „bomba witaminowa" dla dziecka i żaden zamiennik nie jest w stanie zaoferować mu tylu składników odżywczych.

Muzyka

Piotr Lato: Nie uda mi się pojechać w żadną trasę. Planuję jeden duży koncert

Wokalista zyskał rozpoznawalność dzięki udziałowi w pierwszej edycji programu „Big Brother”. Po 20 latach od premiery kontrowersyjnego show Lato wydał swój debiutancki album pod tytułem „Dust Bowl Desert Night Fantasies”. Cieszy się, że dzięki zmniejszeniu obostrzeń pandemicznych będzie mógł zaprezentować nowy materiał podczas koncertów. Tłumaczy jednak, że nie zamierza ruszyć w tradycyjną trasę, ponieważ jego podejście do koncertowania w trakcie ostatnich miesięcy znacznie się zmieniło.

Finanse

Nieruchomości premium zyskały dzięki pandemii. Nabywcy szukają atrakcyjnych lokalizacji, większych metraży i dostępu do tarasu lub ogródka

Dobrze zlokalizowane nieruchomości o wysokim standardzie okazały się szczególnie odporne na rynkowe wahania spowodowane pandemią. Zainteresowanie wykazywali nie tylko inwestorzy, którzy ten segment traktują jako dobrą lokatę kapitału, lecz także klienci, którzy dla siebie szukają większych metraży. Pandemia wyraźnie zmieniła preferencje nabywców: ważniejszy stał się dostęp do zieleni i naturalnego światła, a także własny balkon lub taras. Odporność rynku premium pokazują m.in. dane KPMG na temat segmentu luksusowych nieruchomości. Rekord padł w Stanach Zjednoczonych, gdzie w III kwartale ub.r. sprzedaż nieruchomości premium wzrosła aż o ponad 60 proc. r/r.