Celebracja codzienności z Y O X concept
Minimalistyczne piękno wydobyte z kamienia, siła detalu i ponadczasowy design — tak w skrócie można określić nowy home decor brand — Y O X concept. Dodatki do wnętrz stworzone przez dwójkę architektów sprawdzą się jako idealny prezent, nie tylko od święta.
Duet aktywnych zawodowo architektów Anastazja Kęsik i Staś Gulkowski, swoją pasję do pięknego i funkcjonalnego wzornictwa postanowili przekuć w... kamień. Onyksowe tace, mydelniczki, świeczniki i inne produkty spod znaku Y O X concept to ponadczasowe przedmioty, które pomogą w celebracji codzienności.
— YOX to mix emocji wrażeń, fotografii wspomnień i dużej ilości architektury, zarówno tej dosłownej, jak i metaforycznej — mówi Staś Gulkowski. — Nasze dodatki, odmienią każde wnętrze, ponieważ to w detalu i materiale tkwi siła dizajnu — podkreśla.
Nie tylko produkty i koncept marki jest unikatowy. Sama nazwa jest również misternym projektem, znaczeniowym oraz wizualnym. Poszczególne litery odzwierciedlają proces tworzenia. Y zostało zaczerpnięte z angielskiego Why? Na które każdy twórca przed rozpoczęciem pracy musi sobie odpowiedzieć. Dlaczego coś tworzy, dla kogo, co chce wyrazić przez swój produkt? O jest symbolicznym zachwytem nad pięknem, zaś X jako znak wielokrotności, zachęca do poszukiwania nieskończonych możliwości.
Inspiracją do nazwy w dużej mierze było także piękno samej geometrii jej znaków, występuje ton niemalże symetria. A to „niemalże” pełni w tym przypadku ogromną rolę. Bo wielką sztuką jest kreowanie rzeczy prostych, ale innych. I takie właśnie są produkty Y O X concept.
W ofercie marki znajdują się unikatowe tace z onyksu — duża i mała, pokrywane 24-karatowym złotem, wykończone skórzanymi podbiciami, które zapobiegają zarysowaniom powierzchni. Od nowego roku marka wprowadza do sprzedaży świeczniki, organizery na biżuterię i wiele innych produktów. Każdy z nich, ze względu na materiał i naturalnie występujące różnice w kolorze i strukturze kamienia, jest niepowtarzalny.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.