Komunikaty PR

Celebracja codzienności z Y O X concept

2023-01-04  |  11:30
Biuro prasowe

Minimalistyczne pikno wydobyte z kamienia, siła detalu i ponadczasowy design — tak w skrócie mona okrelić nowy home decor brand — Y O X concept. Dodatki do wntrz stworzone przez dwójkę architektów sprawdzą się jako idealny prezent, nie tylko od wita.

Duet aktywnych zawodowo architektów Anastazja Kęsik i Staś Gulkowski, swoją pasję do pięknego i funkcjonalnego wzornictwa postanowili przekuć w... kamień. Onyksowe tace, mydelniczki, świeczniki i inne produkty spod znaku Y O X concept to ponadczasowe przedmioty, które pomogą w celebracji codzienności.

— YOX to mix emocji wrażeń, fotografii wspomnień i dużej ilości architektury, zarówno tej dosłownej, jak i metaforycznej — mówi Staś Gulkowski. — Nasze dodatki, odmienią każde wnętrze, ponieważ to w detalu i materiale tkwi siła dizajnu — podkreśla.

Nie tylko produkty i koncept marki jest unikatowy. Sama nazwa jest również misternym projektem, znaczeniowym oraz wizualnym. Poszczególne litery odzwierciedlają proces tworzenia. Y zostało zaczerpnięte z angielskiego Why? Na które każdy twórca przed rozpoczęciem pracy musi sobie odpowiedzieć. Dlaczego coś tworzy, dla kogo, co chce wyrazić przez swój produkt? O jest symbolicznym zachwytem nad pięknem, zaś X jako znak wielokrotności, zachęca do poszukiwania nieskończonych możliwości.

Inspiracją do nazwy w dużej mierze było także piękno samej geometrii jej znaków, występuje ton niemalże symetria. A to „niemalże” pełni w tym przypadku ogromną rolę. Bo wielką sztuką jest kreowanie rzeczy prostych, ale innych. I takie właśnie są produkty Y O X concept.

W ofercie marki znajdują się unikatowe tace z onyksu — duża i mała, pokrywane 24-karatowym złotem, wykończone skórzanymi podbiciami, które zapobiegają zarysowaniom powierzchni. Od nowego roku marka wprowadza do sprzedaży świeczniki, organizery na biżuterię i wiele innych produktów. Każdy z nich, ze względu na materiał i naturalnie występujące różnice w kolorze i strukturze kamienia, jest niepowtarzalny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.