Celebracja kobiet z limitowaną kolekcją Frida Kahlo od Waterdrop
Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Kobieca odwaga i determinacja potrafiąca zmienić bieg historii były inspiracją do stworzenia najnowszej kolekcji butelek od Waterdrop. Symbolem kobiecej siły stała się Frida Kahlo – na podstawie jej obrazów powstały trzy wzory, w których dostępne są limitowane butelki. Kolekcja jest dostępna w sklepie producenta już teraz, a 10% zysku z jej sprzedaży zostanie przekazane na konto organizacji walczącej o równouprawnienie kobiet na całym świecie.
Frida Kahlo – rewolucja poprzez sztukę
Meksykańska malarka tworząca w ubiegłym stuleciu to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i kultowych postaci na świecie. Sławę przyniosły jej dzieła inspirowane meksykańską kulturą ludową, w szczególności autoportrety. Jej obrazy gościły w galeriach w Meksyku, Nowym Jorku czy Paryżu, a jej twórczość nie traci na popularności także dziś. Frida Kahlo dzięki swojemu talentowi i niezwykłej osobowości walczyła o prawa i równy status dla kobiet na całym świecie.
Wsparcie dla kobiet na całym świecie
Zdaniem Waterdrop Frida stanowi wzór godny naśladowania, dlatego wraz z Frida Kahlo Corporation firma stworzyła limitowaną kolekcję inspirowanych twórczością malarki butelek. Posłużą one nie tylko swoim właścicielom, ale wesprą organizację prokobiecą.
10% zysków ze sprzedaży butelek z kolekcji Frida Kahlo zostanie przekazanych na rzecz Global Fund for Women - organizacji o globalnym zasięgu, która od ponad trzydziestu lat działa na rzecz równouprawnienia kobiet na całym świecie.
Trzy wzory, trzy rozmiary
Butelki z kolekcji Frida Kahlo dostępne są w trzech kwiatowych wzorach, zainspirowanych twórczością malarki i trzech pojemnościach: 400 ml, 600 ml i 1 L. Zostały wykonane z bezwonnego, niewpływającego na smak szkła borokrzemowego i wyposażone w wysoce szczelną bambusową zakrętkę. Każda butelka sprzedawana jest z pokrowcem neoprenowym, zabezpieczającym przed wyślizgnięciem się jej z ręki i pozwalającym na dłużej utrzymać temperaturę napoju.
Inspirowane obrazami Fridy wzory z motywami maków, lilii i kwiatów hibiskusa przyciągają spojrzenia i przypominają o piciu wody każdego dnia.
Dzięki tej limitowanej kolekcji każdy fan twórczości meksykańskiej malarki może mieć fragment jej sztuki w domu i świadomie wspierać kobiety na całym świecie.
Butelki samodzielnie i w zestawach dostępne są na stronie producenta: www.waterdrop.pl
Cena butelki 600 ml: 143,99 zł
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.