Komunikaty PR

Celebracja kobiet z limitowaną kolekcją Frida Kahlo od Waterdrop

2022-03-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/

Kobieca odwaga i determinacja potrafiąca zmienić bieg historii były inspiracją do stworzenia najnowszej kolekcji butelek od Waterdrop. Symbolem kobiecej siły stała się Frida Kahlo – na podstawie jej obrazów powstały trzy wzory, w których dostępne są limitowane butelki. Kolekcja jest dostępna w sklepie producenta już teraz, a 10% zysku z jej sprzedaży zostanie przekazane na konto organizacji walczącej o równouprawnienie kobiet na całym świecie. 

Frida Kahlo – rewolucja poprzez sztukę

Meksykańska malarka tworząca w ubiegłym stuleciu to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i kultowych postaci na świecie. Sławę przyniosły jej dzieła inspirowane meksykańską kulturą ludową, w szczególności autoportrety. Jej obrazy gościły w galeriach w Meksyku, Nowym Jorku czy Paryżu, a jej twórczość nie traci na popularności także dziś. Frida Kahlo dzięki swojemu talentowi i niezwykłej osobowości walczyła o prawa i równy status dla kobiet na całym świecie.

Wsparcie dla kobiet na całym świecie

Zdaniem Waterdrop Frida stanowi wzór godny naśladowania, dlatego wraz z Frida Kahlo Corporation firma stworzyła limitowaną kolekcję inspirowanych twórczością malarki butelek. Posłużą one nie tylko swoim właścicielom, ale wesprą organizację prokobiecą.
10% zysków ze sprzedaży butelek z kolekcji Frida Kahlo zostanie przekazanych na rzecz Global Fund for Women - organizacji o globalnym zasięgu, która od ponad trzydziestu lat działa na rzecz równouprawnienia kobiet na całym świecie.

Trzy wzory, trzy rozmiary

Butelki z kolekcji Frida Kahlo dostępne są w trzech kwiatowych wzorach, zainspirowanych twórczością malarki i trzech pojemnościach: 400 ml, 600 ml i 1 L. Zostały wykonane z bezwonnego, niewpływającego na smak szkła borokrzemowego i wyposażone w wysoce szczelną bambusową zakrętkę. Każda butelka sprzedawana jest z pokrowcem neoprenowym, zabezpieczającym przed wyślizgnięciem się jej z ręki i pozwalającym na dłużej utrzymać temperaturę napoju.

Inspirowane obrazami Fridy wzory z motywami maków, lilii i kwiatów hibiskusa przyciągają spojrzenia i przypominają o piciu wody każdego dnia. 

Dzięki tej limitowanej kolekcji każdy fan twórczości meksykańskiej malarki może mieć fragment jej sztuki w domu i świadomie wspierać kobiety na całym świecie.

Butelki samodzielnie i w zestawach dostępne są na stronie producenta: www.waterdrop.pl 

Cena butelki 600 ml: 143,99 zł

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.