Komunikaty PR

Celebracja kobiet z limitowaną kolekcją Frida Kahlo od Waterdrop

2022-03-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/

Kobieca odwaga i determinacja potrafiąca zmienić bieg historii były inspiracją do stworzenia najnowszej kolekcji butelek od Waterdrop. Symbolem kobiecej siły stała się Frida Kahlo – na podstawie jej obrazów powstały trzy wzory, w których dostępne są limitowane butelki. Kolekcja jest dostępna w sklepie producenta już teraz, a 10% zysku z jej sprzedaży zostanie przekazane na konto organizacji walczącej o równouprawnienie kobiet na całym świecie. 

Frida Kahlo – rewolucja poprzez sztukę

Meksykańska malarka tworząca w ubiegłym stuleciu to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i kultowych postaci na świecie. Sławę przyniosły jej dzieła inspirowane meksykańską kulturą ludową, w szczególności autoportrety. Jej obrazy gościły w galeriach w Meksyku, Nowym Jorku czy Paryżu, a jej twórczość nie traci na popularności także dziś. Frida Kahlo dzięki swojemu talentowi i niezwykłej osobowości walczyła o prawa i równy status dla kobiet na całym świecie.

Wsparcie dla kobiet na całym świecie

Zdaniem Waterdrop Frida stanowi wzór godny naśladowania, dlatego wraz z Frida Kahlo Corporation firma stworzyła limitowaną kolekcję inspirowanych twórczością malarki butelek. Posłużą one nie tylko swoim właścicielom, ale wesprą organizację prokobiecą.
10% zysków ze sprzedaży butelek z kolekcji Frida Kahlo zostanie przekazanych na rzecz Global Fund for Women - organizacji o globalnym zasięgu, która od ponad trzydziestu lat działa na rzecz równouprawnienia kobiet na całym świecie.

Trzy wzory, trzy rozmiary

Butelki z kolekcji Frida Kahlo dostępne są w trzech kwiatowych wzorach, zainspirowanych twórczością malarki i trzech pojemnościach: 400 ml, 600 ml i 1 L. Zostały wykonane z bezwonnego, niewpływającego na smak szkła borokrzemowego i wyposażone w wysoce szczelną bambusową zakrętkę. Każda butelka sprzedawana jest z pokrowcem neoprenowym, zabezpieczającym przed wyślizgnięciem się jej z ręki i pozwalającym na dłużej utrzymać temperaturę napoju.

Inspirowane obrazami Fridy wzory z motywami maków, lilii i kwiatów hibiskusa przyciągają spojrzenia i przypominają o piciu wody każdego dnia. 

Dzięki tej limitowanej kolekcji każdy fan twórczości meksykańskiej malarki może mieć fragment jej sztuki w domu i świadomie wspierać kobiety na całym świecie.

Butelki samodzielnie i w zestawach dostępne są na stronie producenta: www.waterdrop.pl 

Cena butelki 600 ml: 143,99 zł

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.