Komunikaty PR

Celebracja kobiet z limitowaną kolekcją Frida Kahlo od Waterdrop

2022-03-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/

Kobieca odwaga i determinacja potrafiąca zmienić bieg historii były inspiracją do stworzenia najnowszej kolekcji butelek od Waterdrop. Symbolem kobiecej siły stała się Frida Kahlo – na podstawie jej obrazów powstały trzy wzory, w których dostępne są limitowane butelki. Kolekcja jest dostępna w sklepie producenta już teraz, a 10% zysku z jej sprzedaży zostanie przekazane na konto organizacji walczącej o równouprawnienie kobiet na całym świecie. 

Frida Kahlo – rewolucja poprzez sztukę

Meksykańska malarka tworząca w ubiegłym stuleciu to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i kultowych postaci na świecie. Sławę przyniosły jej dzieła inspirowane meksykańską kulturą ludową, w szczególności autoportrety. Jej obrazy gościły w galeriach w Meksyku, Nowym Jorku czy Paryżu, a jej twórczość nie traci na popularności także dziś. Frida Kahlo dzięki swojemu talentowi i niezwykłej osobowości walczyła o prawa i równy status dla kobiet na całym świecie.

Wsparcie dla kobiet na całym świecie

Zdaniem Waterdrop Frida stanowi wzór godny naśladowania, dlatego wraz z Frida Kahlo Corporation firma stworzyła limitowaną kolekcję inspirowanych twórczością malarki butelek. Posłużą one nie tylko swoim właścicielom, ale wesprą organizację prokobiecą.
10% zysków ze sprzedaży butelek z kolekcji Frida Kahlo zostanie przekazanych na rzecz Global Fund for Women - organizacji o globalnym zasięgu, która od ponad trzydziestu lat działa na rzecz równouprawnienia kobiet na całym świecie.

Trzy wzory, trzy rozmiary

Butelki z kolekcji Frida Kahlo dostępne są w trzech kwiatowych wzorach, zainspirowanych twórczością malarki i trzech pojemnościach: 400 ml, 600 ml i 1 L. Zostały wykonane z bezwonnego, niewpływającego na smak szkła borokrzemowego i wyposażone w wysoce szczelną bambusową zakrętkę. Każda butelka sprzedawana jest z pokrowcem neoprenowym, zabezpieczającym przed wyślizgnięciem się jej z ręki i pozwalającym na dłużej utrzymać temperaturę napoju.

Inspirowane obrazami Fridy wzory z motywami maków, lilii i kwiatów hibiskusa przyciągają spojrzenia i przypominają o piciu wody każdego dnia. 

Dzięki tej limitowanej kolekcji każdy fan twórczości meksykańskiej malarki może mieć fragment jej sztuki w domu i świadomie wspierać kobiety na całym świecie.

Butelki samodzielnie i w zestawach dostępne są na stronie producenta: www.waterdrop.pl 

Cena butelki 600 ml: 143,99 zł

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.