Celia Krychowiak zachwyca nowoczesną, miejską stylizacją!
Celia Krychowiak na co dzień inspiruje obserwatorów w mediach społecznościowych swoimi nietuzinkowymi propozycjami modowymi. Tym razem znana blogerka, a prywatnie żona Grzegorza Krychowiaka wybrała stylizację w nowoczesnym, miejskim wydaniu, łącząc elegancką marynarkę z popularnymi kolarkami i odważnym, jedwabnym stanikiem. Całość dopełniła czarnymi, skórzanymi botkami na grubej podeszwie z najnowszej kolekcji marki Kazar.
Celia i Grzegorz Krychowiakowie uchodzą za jedną z najlepiej ubranych par w Polsce. Piłkarz rodzimej reprezentacji wspólnie z żoną chętnie dzielą się swoimi modowymi stylizacjami w mediach społecznościowych, zarażając odbiorców miłością do współczesnego, miejskiego stylu w eleganckim wydaniu. Tym razem blogerka i influencerka zachwyciła internautów niezwykłym zestawieniem, łącząc elegancką marynarkę z czarnymi kolarkami i jedwabnym stanikiem. Całość uzupełniła skórzanymi botkami na masywnej podeszwie, które podczas pobytu w Polsce wybrał dla niej mąż. Znajdziemy je wśród propozycji z najnowszej kolekcji marki Kazar na sezon jesień-zima 21/22.
Skórzane, minimalistyczne botki na grubej podeszwie zwanej potocznie „traktorem” od dawna królują w jesiennych trendach i wybiegach znanych na całym świecie marek luksusowych. Pomimo swojego solidnego, paramilitarnego charakteru nie narzucają zdefiniowanego stylu. Akcentują każdą stylizację, dodając jej wyrazistego, miejskiego sznytu. To stylowy, a zarazem wygodny model na jesienne, deszczowe dni.
Więcej inspiracji na nadchodzącą jesień znajdziemy na stronie www.kazar.com.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.