Komunikaty PR

Celia Krychowiak zachwyca nowoczesną, miejską stylizacją!

2021-09-24  |  15:00
Biuro prasowe

Celia Krychowiak na co dzień inspiruje obserwatorów w mediach społecznościowych swoimi nietuzinkowymi propozycjami modowymi. Tym razem znana blogerka, a prywatnie żona Grzegorza Krychowiaka wybrała stylizację w nowoczesnym, miejskim wydaniu, łącząc elegancką marynarkę z popularnymi kolarkami i odważnym, jedwabnym stanikiem. Całość dopełniła czarnymi, skórzanymi botkami na grubej podeszwie z najnowszej kolekcji marki Kazar. 

Celia i Grzegorz Krychowiakowie uchodzą za jedną z najlepiej ubranych par w Polsce. Piłkarz rodzimej reprezentacji wspólnie z żoną chętnie dzielą się swoimi modowymi stylizacjami w mediach społecznościowych, zarażając odbiorców miłością do współczesnego, miejskiego stylu w eleganckim wydaniu. Tym razem blogerka i influencerka zachwyciła internautów niezwykłym zestawieniem, łącząc elegancką marynarkę z czarnymi kolarkami i jedwabnym stanikiem. Całość uzupełniła skórzanymi botkami na masywnej podeszwie, które podczas pobytu w Polsce wybrał dla niej mąż. Znajdziemy je wśród propozycji z najnowszej kolekcji marki Kazar na sezon jesień-zima 21/22. 

Skórzane, minimalistyczne botki na grubej podeszwie zwanej potocznie „traktorem” od dawna królują w jesiennych trendach i wybiegach znanych na całym świecie marek luksusowych. Pomimo swojego solidnego, paramilitarnego charakteru nie narzucają zdefiniowanego stylu. Akcentują każdą stylizację, dodając jej wyrazistego, miejskiego sznytu. To stylowy, a zarazem wygodny model na jesienne, deszczowe dni.

Więcej inspiracji na nadchodzącą jesień znajdziemy na stronie www.kazar.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.