Centrum Korona rozdaje audiobooki
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
W najbliższy weekend Centrum Korona zaplanowało dla swoich klientów wyjątkową promocję. Osoby, które zrobią w tych dniach zakupy w sklepach centrum, będą miały szansę zdobyć audiobook dla dzieci. Na najmłodszych będą też czekać warsztaty artystyczne oraz spotkanie autorskie z Edytą Jungowską!
Aby wziąć udział w promocji wystarczy zrobić zakupy w Centrum Korona w dniach 26-27 czerwca na kwotę min. 100 zł i wymienić paragon na audiobook z klasyką literatury dziecięcej, czytany przez znana polską aktorkę telewizyjna i teatralną - Edytę Jungowską. Podana kwota zakupów może być sumą maksymalnie 2 paragonów (w tym zakupy w hipermarkecie za max. 50 zł). W celu odebrania nagrody należy zgłosić się z dowodami zakupu do Punktu Obsługi Akcji w godz. 11:00-19:00.
Dodatkowo w sobotę, 26 czerwca, w Centrum Korona odbędzie się spotkanie autorskie dla dzieci z gościem specjalnym – Edytą Jungowską, która przeczyta fragmenty wybranych książek i pomoże przenieść się najmłodszym do zwariowanego świata bohaterów. Wszystkie dzieci będą mogły też porozmawiać z aktorką, wziąć autograf, a także zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia. Spotkanie odbędzie się w strefie przy wejściu Piastowskim w godz. 12:00-15:00. Następnego dnia w tych samych godzinach odbędzie się wspólne czytanie książek z animatorem, który zachęci dzieci do wspólne zabawy.
Promocji będą również towarzyszyć warsztaty kreatywne dla dzieci. Najmłodsi wykonają wakacyjne przypinki, a także wezmą udział w zajęciach malowania piaskiem, które w ostatnim czasie cieszą się wśród najmłodszych bardzo dużą popularnością. Wszystkie stworzone podczas warsztatów prace dzieci będą mogły zabrać ze sobą do domu.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.