Centrum Riviera otworzyła nową salę zabaw dla najmłodszych
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
W gdyńskim Centrum Riviera dostępna jest nowa, darmowa przestrzeń dla dzieci – sala zabaw. Zlokalizowana na pierwszym poziomie, naprzeciwko sklepu House, pozostanie otwarta do 30 września.
Riviera to miejsce nie tylko zakupów, ale również spotkań. Centrum oferuje udogodnienia zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Na terenie obiektu dostępne są liczne rozwiązania stworzone z myślą także o rodzinach:
- Pokoje rodzinne: przeznaczone dla najmłodszych, wyposażone w miejsca do przewijania z umywalką, wygodne fotele oraz kuchenki mikrofalowe.
- Rodzinne miejsca parkingowe: znajdujące się na parkingu miejsca postojowe, szersze od standardowych, zapewniające większy komfort rodzinom.
- Smaczkowo: wydzielona strefa gastronomiczna, w której rodzice mogą spokojnie zjeść posiłek wraz z dziećmi.
- Ogólnodostępne place zabaw: rozmieszczone wzdłuż pasażu centrum, zapewniające dzieciom możliwość zabawy podczas zakupów.
- Słuchawki wygłuszające: przeznaczone dla najmłodszych, którzy źle znoszą hałasy, dostępne w info punkcie.
Dzieci i młodzież do lat 12 mogą również korzystać z nowo otwartej sali zabaw. Będzie ona dostępna w czasie modernizacji płatnego placu zabaw, którego otwarcie planowane jest na początek października. Wstęp do sali jest całkowicie bezpłatny, jednak najmłodsi mogą z niej korzystać wyłącznie pod opieką rodziców.
Dostępne atrakcje
Na odwiedzających czeka szeroki wybór atrakcji, wśród których znajdują się m.in.:
- Mini baseny z kulkami - idealne dla najmłodszych, którzy uwielbiają zanurzać się w kolorowych piłeczkach.
- Przybory do rysowania i kolorowanki - kreatywna przestrzeń, gdzie dzieci mogą rozwijać swoje talenty plastyczne.
- Duże klocki - pozwalają na budowanie konstrukcji, które pobudzają wyobraźnię i rozwijają zdolności manualne.
- Drewniane bujaki - klasyczne zabawki, które zapewniają dzieciom radość i ćwiczą ich równowagę.
Sala zabaw jest czynna w godzinach otwarcia Centrum Riviera. Na salę można wejść najpóźniej 30 minut przed zamknięciem galerii.
O Centrum Riviera
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.