Komunikaty PR

Centrum Riviera otworzyła nową salę zabaw dla najmłodszych

2024-08-14  |  13:45
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

W gdyńskim Centrum Riviera dostępna jest nowa, darmowa przestrzeń dla dzieci – sala zabaw. Zlokalizowana na pierwszym poziomie, naprzeciwko sklepu House, pozostanie otwarta do 30 września.

Riviera to miejsce nie tylko zakupów, ale również spotkań. Centrum oferuje udogodnienia zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Na terenie obiektu dostępne są liczne rozwiązania stworzone z myślą także o rodzinach:

  • Pokoje rodzinne: przeznaczone dla najmłodszych, wyposażone w miejsca do przewijania z umywalką, wygodne fotele oraz kuchenki mikrofalowe.
  • Rodzinne miejsca parkingowe: znajdujące się na parkingu miejsca postojowe, szersze od standardowych, zapewniające większy komfort rodzinom.
  • Smaczkowo: wydzielona strefa gastronomiczna, w której rodzice mogą spokojnie zjeść posiłek wraz z dziećmi.
  • Ogólnodostępne place zabaw: rozmieszczone wzdłuż pasażu centrum, zapewniające dzieciom możliwość zabawy podczas zakupów.
  • Słuchawki wygłuszające: przeznaczone dla najmłodszych, którzy źle znoszą hałasy, dostępne w info punkcie.

Dzieci i młodzież do lat 12 mogą również korzystać z nowo otwartej sali zabaw. Będzie ona dostępna w czasie modernizacji płatnego placu zabaw, którego otwarcie planowane jest na początek października. Wstęp do sali jest całkowicie bezpłatny, jednak najmłodsi mogą z niej korzystać wyłącznie pod opieką rodziców.

Dostępne atrakcje

Na odwiedzających czeka szeroki wybór atrakcji, wśród których znajdują się m.in.:

  • Mini baseny z kulkami - idealne dla najmłodszych, którzy uwielbiają zanurzać się w kolorowych piłeczkach.
  • Przybory do rysowania i kolorowanki - kreatywna przestrzeń, gdzie dzieci mogą rozwijać swoje talenty plastyczne.
  • Duże klocki - pozwalają na budowanie konstrukcji, które pobudzają wyobraźnię i rozwijają zdolności manualne.
  • Drewniane bujaki - klasyczne zabawki, które zapewniają dzieciom radość i ćwiczą ich równowagę.

Sala zabaw jest czynna w godzinach otwarcia Centrum Riviera. Na salę można wejść najpóźniej 30 minut przed zamknięciem galerii.

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.  

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.  

Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.   

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.    

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.