Centrum Riviera otworzyła nową salę zabaw dla najmłodszych
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
W gdyńskim Centrum Riviera dostępna jest nowa, darmowa przestrzeń dla dzieci – sala zabaw. Zlokalizowana na pierwszym poziomie, naprzeciwko sklepu House, pozostanie otwarta do 30 września.
Riviera to miejsce nie tylko zakupów, ale również spotkań. Centrum oferuje udogodnienia zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Na terenie obiektu dostępne są liczne rozwiązania stworzone z myślą także o rodzinach:
- Pokoje rodzinne: przeznaczone dla najmłodszych, wyposażone w miejsca do przewijania z umywalką, wygodne fotele oraz kuchenki mikrofalowe.
- Rodzinne miejsca parkingowe: znajdujące się na parkingu miejsca postojowe, szersze od standardowych, zapewniające większy komfort rodzinom.
- Smaczkowo: wydzielona strefa gastronomiczna, w której rodzice mogą spokojnie zjeść posiłek wraz z dziećmi.
- Ogólnodostępne place zabaw: rozmieszczone wzdłuż pasażu centrum, zapewniające dzieciom możliwość zabawy podczas zakupów.
- Słuchawki wygłuszające: przeznaczone dla najmłodszych, którzy źle znoszą hałasy, dostępne w info punkcie.
Dzieci i młodzież do lat 12 mogą również korzystać z nowo otwartej sali zabaw. Będzie ona dostępna w czasie modernizacji płatnego placu zabaw, którego otwarcie planowane jest na początek października. Wstęp do sali jest całkowicie bezpłatny, jednak najmłodsi mogą z niej korzystać wyłącznie pod opieką rodziców.
Dostępne atrakcje
Na odwiedzających czeka szeroki wybór atrakcji, wśród których znajdują się m.in.:
- Mini baseny z kulkami - idealne dla najmłodszych, którzy uwielbiają zanurzać się w kolorowych piłeczkach.
- Przybory do rysowania i kolorowanki - kreatywna przestrzeń, gdzie dzieci mogą rozwijać swoje talenty plastyczne.
- Duże klocki - pozwalają na budowanie konstrukcji, które pobudzają wyobraźnię i rozwijają zdolności manualne.
- Drewniane bujaki - klasyczne zabawki, które zapewniają dzieciom radość i ćwiczą ich równowagę.
Sala zabaw jest czynna w godzinach otwarcia Centrum Riviera. Na salę można wejść najpóźniej 30 minut przed zamknięciem galerii.
O Centrum Riviera
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.