Komunikaty PR

Centrum Widzenia nowym najemcą Atrium Mosty

2022-10-20  |  10:42
Biuro prasowe

Już wkrótce do grona najemców Atrium Mosty dołączy Centrum Widzenia. Nowa marka oferuje wysokiej jakości produkty i akcesoria, a także dostęp do specjalistycznych badań. Profesjonalizm, szeroki wybór najmodniejszych okularów, porady specjalistów i 100% gwarancji na cały asortyment i usługi – to główne motto marki. Salon o powierzchni 64 mkw. zlokalizowany będzie na parterze, pomiędzy punktem Orange a sklepem Happy Shop. Otwarcie Centrum Widzenia zaplanowano na koniec października.

 

Po kilku otwarciach nowych sklepów w ostatnich miesiącach w Atrium Mosty przyszedł czas na kolejny debiut. Jeszcze w październiku ofertę centrum handlowego w segmencie optycznym wzmocni Centrum Widzenia. W  nowoczesnym sklepie klienci znajdą różnorodnej gamy modne okulary korekcyjne i  przeciwsłoneczne. Na miejscu będzie można wybrać sobie oprawki od najlepszych projektantów, takich jak Eva Minge czy Bergman, dokładając do nich soczewki najwyższej jakości Zeiss. Propozycja salonu obejmować będzie także szeroki wybór soczewek kontaktowych i profesjonalnych akcesoriów pielęgnacyjnych.

 

Kluczowym elementem oferty salonów należących do sieci jest także usługa kompleksowego badania wzroku i konsultacji, przeprowadzanych w zakresie refrakcji, kontaktologii oraz ortoptystyki. W Centrum Widzenia klienci mają okazję skorzystać także z porad profesjonalnych stylistów, którzy pomogą dobrać im okulary, a  także zapoznać się z usługą indywidualnej opieki dla całej rodziny.

 

-- Po otwarciu kilku kluczowych sklepów w naszej galerii w ostatnim czasie – Biedronki, sklepu Forpepe House i salonu Wojas, do grona najemców dołącza kolejna, atrakcyjna marka. Dzięki otwarciu Centrum Widzenia od teraz klienci będą mieli jeszcze jeden powód, aby odwiedzić Atrium Mosty i połączyć skorzystanie z usług optycznych z codziennymi zakupami. Jesteśmy pewni, że szeroki asortyment i atrakcyjne ceny, a także kompleksowa i profesjonalna obsługa oferowana przez Centrum Widzenia, przyciągną wielu nowych klientów -  mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.

 

Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie Atrium Mosty: https://atrium-mosty.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.