Centrum Widzenia nowym najemcą Atrium Mosty
Już wkrótce do grona najemców Atrium Mosty dołączy Centrum Widzenia. Nowa marka oferuje wysokiej jakości produkty i akcesoria, a także dostęp do specjalistycznych badań. Profesjonalizm, szeroki wybór najmodniejszych okularów, porady specjalistów i 100% gwarancji na cały asortyment i usługi – to główne motto marki. Salon o powierzchni 64 mkw. zlokalizowany będzie na parterze, pomiędzy punktem Orange a sklepem Happy Shop. Otwarcie Centrum Widzenia zaplanowano na koniec października.
Po kilku otwarciach nowych sklepów w ostatnich miesiącach w Atrium Mosty przyszedł czas na kolejny debiut. Jeszcze w październiku ofertę centrum handlowego w segmencie optycznym wzmocni Centrum Widzenia. W nowoczesnym sklepie klienci znajdą różnorodnej gamy modne okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne. Na miejscu będzie można wybrać sobie oprawki od najlepszych projektantów, takich jak Eva Minge czy Bergman, dokładając do nich soczewki najwyższej jakości Zeiss. Propozycja salonu obejmować będzie także szeroki wybór soczewek kontaktowych i profesjonalnych akcesoriów pielęgnacyjnych.
Kluczowym elementem oferty salonów należących do sieci jest także usługa kompleksowego badania wzroku i konsultacji, przeprowadzanych w zakresie refrakcji, kontaktologii oraz ortoptystyki. W Centrum Widzenia klienci mają okazję skorzystać także z porad profesjonalnych stylistów, którzy pomogą dobrać im okulary, a także zapoznać się z usługą indywidualnej opieki dla całej rodziny.
-- Po otwarciu kilku kluczowych sklepów w naszej galerii w ostatnim czasie – Biedronki, sklepu Forpepe House i salonu Wojas, do grona najemców dołącza kolejna, atrakcyjna marka. Dzięki otwarciu Centrum Widzenia od teraz klienci będą mieli jeszcze jeden powód, aby odwiedzić Atrium Mosty i połączyć skorzystanie z usług optycznych z codziennymi zakupami. Jesteśmy pewni, że szeroki asortyment i atrakcyjne ceny, a także kompleksowa i profesjonalna obsługa oferowana przez Centrum Widzenia, przyciągną wielu nowych klientów - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.
Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie Atrium Mosty: https://atrium-mosty.pl/.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.