Centrum Widzenia nowym najemcą Atrium Mosty
Już wkrótce do grona najemców Atrium Mosty dołączy Centrum Widzenia. Nowa marka oferuje wysokiej jakości produkty i akcesoria, a także dostęp do specjalistycznych badań. Profesjonalizm, szeroki wybór najmodniejszych okularów, porady specjalistów i 100% gwarancji na cały asortyment i usługi – to główne motto marki. Salon o powierzchni 64 mkw. zlokalizowany będzie na parterze, pomiędzy punktem Orange a sklepem Happy Shop. Otwarcie Centrum Widzenia zaplanowano na koniec października.
Po kilku otwarciach nowych sklepów w ostatnich miesiącach w Atrium Mosty przyszedł czas na kolejny debiut. Jeszcze w październiku ofertę centrum handlowego w segmencie optycznym wzmocni Centrum Widzenia. W nowoczesnym sklepie klienci znajdą różnorodnej gamy modne okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne. Na miejscu będzie można wybrać sobie oprawki od najlepszych projektantów, takich jak Eva Minge czy Bergman, dokładając do nich soczewki najwyższej jakości Zeiss. Propozycja salonu obejmować będzie także szeroki wybór soczewek kontaktowych i profesjonalnych akcesoriów pielęgnacyjnych.
Kluczowym elementem oferty salonów należących do sieci jest także usługa kompleksowego badania wzroku i konsultacji, przeprowadzanych w zakresie refrakcji, kontaktologii oraz ortoptystyki. W Centrum Widzenia klienci mają okazję skorzystać także z porad profesjonalnych stylistów, którzy pomogą dobrać im okulary, a także zapoznać się z usługą indywidualnej opieki dla całej rodziny.
-- Po otwarciu kilku kluczowych sklepów w naszej galerii w ostatnim czasie – Biedronki, sklepu Forpepe House i salonu Wojas, do grona najemców dołącza kolejna, atrakcyjna marka. Dzięki otwarciu Centrum Widzenia od teraz klienci będą mieli jeszcze jeden powód, aby odwiedzić Atrium Mosty i połączyć skorzystanie z usług optycznych z codziennymi zakupami. Jesteśmy pewni, że szeroki asortyment i atrakcyjne ceny, a także kompleksowa i profesjonalna obsługa oferowana przez Centrum Widzenia, przyciągną wielu nowych klientów - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.
Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie Atrium Mosty: https://atrium-mosty.pl/.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.