Komunikaty PR

“Ceny za burtą” w Centrum Riviera: dodatkowe bonusy na Black Friday

2024-11-28  |  08:05
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Podczas tegorocznego święta wyprzedaży w Black Weekend Centrum Riviera rozdaje klientom prezenty za zakupy. W ramach akcji “Ceny za burtą”, która odbędzie się w dniach 29 i 30 listopada 2024 r. w centrum handlowo-rozrywkowym Riviera, klienci, którzy dokonają zakupów na kwotę minimum 300 zł, otrzymają kartę podarunkową o wartości 50 zł lub upominek. Dodatkowo w centrum będzie dostępny doradca zakupowy oparty na sztucznej inteligencji, który pomoże w szybkim znalezieniu najlepszych ofert i produktów. 

Promocje i nagrody na wyciągnięcie ręki 

Z okazji Black Friday klienci Riviery mogą skorzystać z licznych promocji w większości sklepów oraz wziąć udział w akcji promocyjnej. Osoby, które dokonają zakupów na kwotę minimum 300 zł (na jednym paragonie), otrzymają kartę podarunkową o wartości 50 zł. Klienci, którzy zdecydują się na zakupy o większej wartości, będą mogli otrzymać wartościowe upominki przygotowane przez najemców centrum, takie jak: wielofunkcyjna frytkownica beztłuszczowa Tefal Easy Fry & Grill, telefon Xiaomi Redmi A3, męski portfel Valentini czy voucher Błogo na sernik baskijski. Nagrody będzie można odebrać przy stanowisku obsługi akcji, zlokalizowanym obok infopunktu. Akcja promocyjna odbywa się w dniach 29–30 listopada w godzinach 12.00-19.00. Z promocji wyłączone są niektóre towary i usługi. 

Szczegóły akcji znajdują się w regulaminie, który dostępny jest na www.centrumriviera.pl oraz na stoisku obsługi akcji. 

Informacje o rabatach i ofertach specjalnych, przygotowanych przez sklepy i lokale usługowe z okazji Black Friday są na bieżąco publikowane na stronie internetowej Centrum Riviera oraz w oficjalnych kanałach w mediach społecznościowych. 

Nowość – doradca zakupowy AI 

Po raz pierwszy w Centrum Riviera podczas Black Friday dostępny będzie doradca zakupowy AI. Narzędzie to umożliwi klientom szybkie i wygodne znalezienie informacji o produktach oraz promocjach. Aby skorzystać z doradcy, wystarczy zeskanować kod QR umieszczony przy stanowisku obsługi akcji. Po połączeniu z czatem będzie można zadać pytania dotyczące konkretnych artykułów lub najlepszych ofert, a AI wskaże odpowiednie sklepy i promocje. 

Doskonale wiemy, jak intensywny potrafi być okres przedświąteczny. Wszyscy chcemy znaleźć idealne prezenty dla najbliższych, ale przy tak dużym wyborze sklepów i produktów w Centrum Riviera może to wymagać czasu i bywa stresujące. Dlatego postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, wprowadzając doradcę zakupowego AI. Dzięki tej technologii chcemy ułatwić odwiedzającym poruszanie się po centrum, pomagając im szybko znaleźć interesujące produkty w najlepszych ofertach – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera. 

 

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.  

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.  

Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.   

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Konsument

Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.

Prawo

Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.