Komunikaty PR

“Ceny za burtą” w Centrum Riviera: dodatkowe bonusy na Black Friday

2024-11-28  |  08:05
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Podczas tegorocznego święta wyprzedaży w Black Weekend Centrum Riviera rozdaje klientom prezenty za zakupy. W ramach akcji “Ceny za burtą”, która odbędzie się w dniach 29 i 30 listopada 2024 r. w centrum handlowo-rozrywkowym Riviera, klienci, którzy dokonają zakupów na kwotę minimum 300 zł, otrzymają kartę podarunkową o wartości 50 zł lub upominek. Dodatkowo w centrum będzie dostępny doradca zakupowy oparty na sztucznej inteligencji, który pomoże w szybkim znalezieniu najlepszych ofert i produktów. 

Promocje i nagrody na wyciągnięcie ręki 

Z okazji Black Friday klienci Riviery mogą skorzystać z licznych promocji w większości sklepów oraz wziąć udział w akcji promocyjnej. Osoby, które dokonają zakupów na kwotę minimum 300 zł (na jednym paragonie), otrzymają kartę podarunkową o wartości 50 zł. Klienci, którzy zdecydują się na zakupy o większej wartości, będą mogli otrzymać wartościowe upominki przygotowane przez najemców centrum, takie jak: wielofunkcyjna frytkownica beztłuszczowa Tefal Easy Fry & Grill, telefon Xiaomi Redmi A3, męski portfel Valentini czy voucher Błogo na sernik baskijski. Nagrody będzie można odebrać przy stanowisku obsługi akcji, zlokalizowanym obok infopunktu. Akcja promocyjna odbywa się w dniach 29–30 listopada w godzinach 12.00-19.00. Z promocji wyłączone są niektóre towary i usługi. 

Szczegóły akcji znajdują się w regulaminie, który dostępny jest na www.centrumriviera.pl oraz na stoisku obsługi akcji. 

Informacje o rabatach i ofertach specjalnych, przygotowanych przez sklepy i lokale usługowe z okazji Black Friday są na bieżąco publikowane na stronie internetowej Centrum Riviera oraz w oficjalnych kanałach w mediach społecznościowych. 

Nowość – doradca zakupowy AI 

Po raz pierwszy w Centrum Riviera podczas Black Friday dostępny będzie doradca zakupowy AI. Narzędzie to umożliwi klientom szybkie i wygodne znalezienie informacji o produktach oraz promocjach. Aby skorzystać z doradcy, wystarczy zeskanować kod QR umieszczony przy stanowisku obsługi akcji. Po połączeniu z czatem będzie można zadać pytania dotyczące konkretnych artykułów lub najlepszych ofert, a AI wskaże odpowiednie sklepy i promocje. 

Doskonale wiemy, jak intensywny potrafi być okres przedświąteczny. Wszyscy chcemy znaleźć idealne prezenty dla najbliższych, ale przy tak dużym wyborze sklepów i produktów w Centrum Riviera może to wymagać czasu i bywa stresujące. Dlatego postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, wprowadzając doradcę zakupowego AI. Dzięki tej technologii chcemy ułatwić odwiedzającym poruszanie się po centrum, pomagając im szybko znaleźć interesujące produkty w najlepszych ofertach – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera. 

 

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.  

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.  

Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.   

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.