CH Focus poszerza ofertę modową o markę Bialcon
Poszukiwaczki modowych inspiracji z pewnością ucieszą się z otwarcia salonu polskiej firmy odzieżowej w Focusie. W niedzielę 28 stycznia otworzył się nowy najemca z modną odzieżą damską. Bialcon to znana marka projektująca ubrania dla kobiet w każdym wieku. Lokal o powierzchni 70 mkw. usytuowany będzie na parterze galerii, obok Monnari.
W nowo otwartym sklepie bydgoszczanki mogą liczyć na mnóstwo wiosennych nowości. Znajdą w nim szeroki wybór damskich ubrań na każdą okazję i pogodę, w tym wiele pomysłów na codzienne stylizacje, spotkania biznesowe, jak i okazjonalne wyjścia. Oprócz tego marka zaoferuje im okrycia wierzchnie oraz akcesoria w postaci czapek, rękawiczek, portfeli, torebek, rajstop, skarpetek czy biżuterii. Panie znajdą także wiele produktów w ramach sezonowych wyprzedaży.
- Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia nowo otwartego salonu. Szeroka oferta marki Bialcon z pewnością zainteresuje nie tylko dotychczasowe wierne klientki galerii, ale również kobiety, które poszukują wyjątkowych stylizacji i modowych inspiracji - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy i dodaje - Stale dostosowujemy portfolio najemców do zmieniających się oczekiwań kupujących, dostarczając im jeszcze więcej okazji do robienia zakupów w Focusie. Już dzisiaj mogą wybierać spośród zróżnicowanej oferty kilkudziesięciu marek z branży modowej.
Bialcon to klasyka i ponadczasowość w nowoczesnej formie, dostosowanej do aktualnych trendów. Kwintesencję kobiecości prezentują trzy główne linie: Bialcon, Rabarbar oraz linia Bialcon Art. Marka oferuje wyjątkowe produkty wykonane z najwyższej jakości tkanin, takich jak wiskoza, len, bawełna.
Firma ubiera polskie kobiety już od 30 lat. Założycielką i właścicielką marki jest Barbara Chwestuk, związana z nią do dzisiaj, gdzie pełni funkcję dyrektora kreatywnego. Obecnie firma posiada sieć sprzedaży liczącą 70 salonów firmowych w całej Polsce, a także poza granicami. Siedziba i główny zakład produkcyjny znajdują się w Białej Podlaskiej.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.
![Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe](/files/1513931156/pexels-designecologist-887349,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
![Konumpcja alkoholu](/files/1513931156/2025.01.23-wykres-konsumpcja-alkoholu-studniowka-badania-iqs_2,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
![Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush](/files/_uploaded/glownekonf_818318337,w_261,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/kszczot-program-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
![](/files/1922771799/bukowska-tomczak-alkohol-foto2,w_133,_small.jpg)
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
![](/files/1922771799/medycyna-ai-foto,w_133,_small.jpg)
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.