Komunikaty PR

CH Focus poszerza ofertę modową o markę Bialcon

2024-01-29  |  12:10
Biuro prasowe

Poszukiwaczki modowych inspiracji z pewnością ucieszą się z otwarcia salonu polskiej firmy odzieżowej w  Focusie. W niedzielę 28 stycznia otworzył  się nowy najemca z modną odzieżą damską. Bialcon to znana marka projektująca ubrania dla kobiet w każdym wieku. Lokal o powierzchni 70 mkw. usytuowany będzie na parterze galerii, obok Monnari.

 

W nowo otwartym sklepie bydgoszczanki mogą liczyć na mnóstwo wiosennych nowości. Znajdą w nim szeroki wybór damskich ubrań na każdą okazję i pogodę, w tym wiele pomysłów na codzienne stylizacje, spotkania biznesowe, jak i okazjonalne wyjścia. Oprócz tego marka zaoferuje im okrycia wierzchnie oraz akcesoria w postaci czapek, rękawiczek, portfeli, torebek, rajstop, skarpetek czy biżuterii. Panie znajdą także wiele produktów w  ramach sezonowych wyprzedaży.

 

- Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia nowo otwartego salonu. Szeroka oferta marki Bialcon z pewnością zainteresuje nie tylko dotychczasowe wierne klientki galerii, ale również kobiety, które poszukują wyjątkowych stylizacji i modowych inspiracji - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy i dodaje - Stale dostosowujemy portfolio najemców do zmieniających się oczekiwań kupujących, dostarczając im jeszcze więcej okazji do robienia zakupów w Focusie. Już dzisiaj mogą wybierać spośród zróżnicowanej oferty kilkudziesięciu marek z branży modowej.

 

Bialcon to klasyka i ponadczasowość w nowoczesnej formie, dostosowanej do aktualnych trendów. Kwintesencję kobiecości prezentują trzy główne linie: Bialcon, Rabarbar oraz linia Bialcon Art. Marka oferuje wyjątkowe produkty wykonane z najwyższej jakości tkanin, takich jak wiskoza, len, bawełna.

 

Firma ubiera polskie kobiety już od 30 lat. Założycielką i właścicielką marki jest Barbara Chwestuk, związana z nią do dzisiaj, gdzie pełni funkcję dyrektora kreatywnego. Obecnie firma posiada sieć sprzedaży liczącą 70 salonów firmowych w całej Polsce, a także poza granicami. Siedziba i główny zakład produkcyjny znajdują się w Białej Podlaskiej.

 

 

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.