Komunikaty PR

CH Focus poszerza ofertę modową o markę Bialcon

2024-01-29  |  12:10
Biuro prasowe

Poszukiwaczki modowych inspiracji z pewnością ucieszą się z otwarcia salonu polskiej firmy odzieżowej w  Focusie. W niedzielę 28 stycznia otworzył  się nowy najemca z modną odzieżą damską. Bialcon to znana marka projektująca ubrania dla kobiet w każdym wieku. Lokal o powierzchni 70 mkw. usytuowany będzie na parterze galerii, obok Monnari.

 

W nowo otwartym sklepie bydgoszczanki mogą liczyć na mnóstwo wiosennych nowości. Znajdą w nim szeroki wybór damskich ubrań na każdą okazję i pogodę, w tym wiele pomysłów na codzienne stylizacje, spotkania biznesowe, jak i okazjonalne wyjścia. Oprócz tego marka zaoferuje im okrycia wierzchnie oraz akcesoria w postaci czapek, rękawiczek, portfeli, torebek, rajstop, skarpetek czy biżuterii. Panie znajdą także wiele produktów w  ramach sezonowych wyprzedaży.

 

- Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia nowo otwartego salonu. Szeroka oferta marki Bialcon z pewnością zainteresuje nie tylko dotychczasowe wierne klientki galerii, ale również kobiety, które poszukują wyjątkowych stylizacji i modowych inspiracji - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy i dodaje - Stale dostosowujemy portfolio najemców do zmieniających się oczekiwań kupujących, dostarczając im jeszcze więcej okazji do robienia zakupów w Focusie. Już dzisiaj mogą wybierać spośród zróżnicowanej oferty kilkudziesięciu marek z branży modowej.

 

Bialcon to klasyka i ponadczasowość w nowoczesnej formie, dostosowanej do aktualnych trendów. Kwintesencję kobiecości prezentują trzy główne linie: Bialcon, Rabarbar oraz linia Bialcon Art. Marka oferuje wyjątkowe produkty wykonane z najwyższej jakości tkanin, takich jak wiskoza, len, bawełna.

 

Firma ubiera polskie kobiety już od 30 lat. Założycielką i właścicielką marki jest Barbara Chwestuk, związana z nią do dzisiaj, gdzie pełni funkcję dyrektora kreatywnego. Obecnie firma posiada sieć sprzedaży liczącą 70 salonów firmowych w całej Polsce, a także poza granicami. Siedziba i główny zakład produkcyjny znajdują się w Białej Podlaskiej.

 

 

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.