CH Focus poszerza ofertę modową o markę Bialcon
Poszukiwaczki modowych inspiracji z pewnością ucieszą się z otwarcia salonu polskiej firmy odzieżowej w Focusie. W niedzielę 28 stycznia otworzył się nowy najemca z modną odzieżą damską. Bialcon to znana marka projektująca ubrania dla kobiet w każdym wieku. Lokal o powierzchni 70 mkw. usytuowany będzie na parterze galerii, obok Monnari.
W nowo otwartym sklepie bydgoszczanki mogą liczyć na mnóstwo wiosennych nowości. Znajdą w nim szeroki wybór damskich ubrań na każdą okazję i pogodę, w tym wiele pomysłów na codzienne stylizacje, spotkania biznesowe, jak i okazjonalne wyjścia. Oprócz tego marka zaoferuje im okrycia wierzchnie oraz akcesoria w postaci czapek, rękawiczek, portfeli, torebek, rajstop, skarpetek czy biżuterii. Panie znajdą także wiele produktów w ramach sezonowych wyprzedaży.
- Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia nowo otwartego salonu. Szeroka oferta marki Bialcon z pewnością zainteresuje nie tylko dotychczasowe wierne klientki galerii, ale również kobiety, które poszukują wyjątkowych stylizacji i modowych inspiracji - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy i dodaje - Stale dostosowujemy portfolio najemców do zmieniających się oczekiwań kupujących, dostarczając im jeszcze więcej okazji do robienia zakupów w Focusie. Już dzisiaj mogą wybierać spośród zróżnicowanej oferty kilkudziesięciu marek z branży modowej.
Bialcon to klasyka i ponadczasowość w nowoczesnej formie, dostosowanej do aktualnych trendów. Kwintesencję kobiecości prezentują trzy główne linie: Bialcon, Rabarbar oraz linia Bialcon Art. Marka oferuje wyjątkowe produkty wykonane z najwyższej jakości tkanin, takich jak wiskoza, len, bawełna.
Firma ubiera polskie kobiety już od 30 lat. Założycielką i właścicielką marki jest Barbara Chwestuk, związana z nią do dzisiaj, gdzie pełni funkcję dyrektora kreatywnego. Obecnie firma posiada sieć sprzedaży liczącą 70 salonów firmowych w całej Polsce, a także poza granicami. Siedziba i główny zakład produkcyjny znajdują się w Białej Podlaskiej.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.