CH Focus poszerza ofertę o dwóch nowych najemców
Już wkrótce do CH Focus wprowadzą się nowi najemcy. W najbliższych dniach swoją działalność w bydgoskiej galerii rozpocznie Manufaktura Herbaty, oferująca szeroki wybór wyselekcjonowanych herbat oraz kaw. W połowie listopada otworzy się sklep polskiej marki Olimp Store z odżywkami i suplementami diety. Proponowane w nich produkty, wysokiej jakości i w atrakcyjnych cenach, z pewnością przypadną do gustu klientom.
Manufaktura Herbaty to klimatyczne miejsce, w którym każdy smakosz będzie mógł spróbować nowych smaków, uzupełnić zapasy bądź rozwinąć swoje zamiłowanie do herbaty lub kawy. Otwarcie sklepu w CH Focus zaplanowano na połowę listopada. Jego ofertę tworzyć będzie bogaty wybór wyselekcjonowanych herbat oraz kaw z najlepszych plantacji. Asortyment uzupełnią także zioła oraz gotowe mieszanki ziołowe na konkretne dolegliwości. W sprzedaży dostępne będą również naturalne syropy i przetwory od polskich producentów, a także słodkie dodatki w postaci czekolad i drobnych słodyczy. Uzupełnieniem oferty będą różnorodne akcesoria niezbędne do parzenia herbat oraz oryginalna porcelana. Dodatkowo, na życzenie klienta obsługa sklepu zapakuje zakup na prezent. W nowo otwartym w CH Focus salonie, na powierzchni 44 mkw., każdy miłośnik oryginalnych smaków i aromatów z pewnością znajdzie coś dla siebie. Manufaktura Herbaty znajdować się będzie tuż obok sklepu Big Star.
W połowie listopada swój salon otworzy także Olimp Store, proponujący szeroki asortyment produktów, począwszy od suplementów diety i odżywek, po żywność funkcjonalną, odzież i akcesoria treningowe. Klienci w Olimp Store, oprócz preparatów topowych marek Olimp Sport Nutrition, Olimp Labs czy Biogenix, Results Nutrition, DNA Your Sups, będą mogli liczyć także na profesjonalną pomoc w doborze suplementów uzupełniających ich dietę czy wspomagających w realizacji postawionych celów treningowych. W Olimp Store będzie można również bezpłatnie odebrać zamówienia złożone w sklepie internetowym.
Olimp Store to polska sieć sklepów z suplementami i odżywkami dla osób aktywnych, należąca do grupy kapitałowej Olimp Labs. Sklep w bydgoskim Focusie o powierzchni 39 mkw. zlokalizowany będzie obok punktu InMedio.
- Ofertę CH Focus, zgodnie z aktualnymi potrzebami konsumenckimi, systematycznie uzupełniamy o nowe, poszukiwane przez klientów marki. Po otwarciu we wrześniu dwóch salonów – Tezenis i Femestage – w listopadzie pojawią się dwa kolejne sklepy. Nowe miejsca zakupowe w Focusie - Manufaktura Herbaty i Olimp Store – wzbogacą i uatrakcyjnią dotychczasową ofertę. Nasze doświadczenie i konsekwentnie realizowana strategia pokazują, że innowacyjne podejście w budowaniu portfolio najemców spotyka się z uznaniem naszych klientów– podsumowuje Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Więcej szczegółów na stronie www.focusbydgoszcz.pl/.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.