Komunikaty PR

CH Focus rozdaje walentynkowe upominki!

2023-02-06  |  10:08
Biuro prasowe

Walentynki – święto miłości lub kolejna okazja do tego, by po prostu spędzić miło czas, a najbliższej osobie sprawić przyjemność. Niezależnie od sytuacji, do wspólnego celebrowania dnia miłości zaprasza CH Focus! Z okazji święta zakochanych w bydgoskiej galerii na klientów czekać będą atrakcyjne nagrody! Za zakupy zrealizowane w dniach 13– 18 lutego galeria będzie rozdawać premiowane upominki, które z powodzeniem mogą zastąpić lub stanowić wyjątkowy dodatek do walentynkowego prezentu.

 

Zakochani niecierpliwie czekają na Walentynki. W tym dniu zwykle obdarowujemy się kwiatami, słodyczami lub spędzamy wspólnie czas poza domem. Myśląc o swojej drugiej połówce, wielu z nas już planuje ten najbardziej romantyczny dzień w roku.

 

CH Focus ma propozycję na walentynkowy upominek dla zakochanych. Klienci, którzy w dniach 1318 lutego zrobią zakupy w centrum za minimum 100 złotych (maksymalnie na dwóch paragonach), zarejestrują swoje paragony w punkcie odbioru nagród i dołączą do klubu #maszokazje, będą mogli odebrać walentynkową nagrodę. Do wyboru są: zaproszenia na deser w Grycanie, kupon do restauracji Bierhalle, świece zapachowe, a także stylowa biżuteria. Do rozdania jest aż ponad 1000 nagród!

 

Walentynkowy klimat podkreśli także specjalna scenografia punktu odbioru nagród w pięknie zaaranżowanej przestrzeni będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Punkt odbioru nagród zlokalizowany będzie obok salonu iDream i czynny w trakcie trwania akcji, codziennie w godzinach 12.00-18.00.

 

- Walentynki obchodzi się w różnych częściach świata na różne sposoby. Niezależnie od tradycji i kultury, ważne są szczere intencje i dobra atmosfera. Wszystkich, którzy szukają inspiracji prezentowych i chcą miło zaskoczyć bliską osobę, zachęcamy do świętowania razem z CH Focus. Warto odwiedzić galerię, wziąć udział w naszej walentynkowej akcji i za zrealizowane zakupy odebrać walentynkowy upominek – mówi Gregory Pertus dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Akcja walentynkowa odbędzie się w CH Focus w dniach 13–18 lutego, w godzinach 12.00 – 18.00.

Więcej informacji nt. planowanych wydarzeń znajduje się na www: https://focusbydgoszcz.pl/.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.