Komunikaty PR

CH Focus z kawiarnią Starbucks’a już od 7 lipca

2023-07-06  |  11:55
Biuro prasowe

Szybki posiłek między zakupami? Wpadnij do CH Focus na wyśmienite, ręcznie przygotowywane napoje i pyszne przekąski stworzone ze świeżych składników! Niezależnie od tego, czy potrzebujesz ulubionej, aromatycznej kawy na dobry start czy prędko coś przegryźć, wszystko to znajdziesz w menu kafeterii należącej do znanej sieci Starbucks. Z kawiarnianych przysmaków można korzystać w bydgoskiej galerii już od 7 lipca. Z okazji otwarcia dla klientów przygotowano specjalne promocje.

 

Starbucks w CH Focus to miejsce spotkań prawdziwych smakoszy kawy i obowiązkowy przystanek w trakcie robienia zakupów. Klienci mogą liczyć na zróżnicowane menu i profesjonalną obsługę, a także na bogaty asortyment paczkowanych kaw ziarnistych z możliwością zakupu ich do domu. W kawiarni słynącej z pysznej małej czarnej, serwowane są nie tylko różne gatunki kawy, ale także napoje mrożone, produkty przygotowywane na bazie espresso, gorące czekolady, a także wiele rodzajów herbat i napojów zimnych. Ofertę uzupełnia szeroki i różnorodny wybór przekąsek – kanapek, świeżych wypieków, deserów i słodyczy.

 

Z okazji otwarcia w najbliższy piątek, kawiarnia Starbucks przygotowała niespodzianki dla pierwszych gości. Do każdego zamówienia klienci otrzymają kubki wielokrotnego użytku – Reusable Cup, a zapaleni kawosze będą mieli okazję obejrzeć wyjątkowy pokaz baristyczny – Coffee Show. Następnego dnia, w sobotę 8-go lipca, CH Focus zaplanowało akcję promocyjną dla uczestników klubu #maszokazje. Klubowicze oraz wszyscy nowi klienci, którzy dołączą do programu lojalnościowego, otrzymają kupon na kawę.

 

W salonie o powierzchni 146 mkw. goście mogą poczuć się swobodnie i przyjemnie spędzić czas ze znajomymi lub znaleźć ustronne miejsce, by wypić kawę. Wystrój kawiarni, podobnie jak we wszystkich punktach sieci, jest nowoczesny, jasny i przestronny, tworząc komfortową i przyjazną przestrzeń dla odwiedzających ją osób w każdym wieku. Do dyspozycji klientów jest także bezpłatne wi-fi. Lokal znajduje się na I piętrze, w sąsiedztwie restauracji North Fish, w strefie restauracyjnej.

 

Obecność Starbucks’a w CH Focus to dobra wiadomość dla każdego kawosza. To kultowa marka znana przede wszystkim ze smacznej kawy, gorących napojów i przepysznych deserów. Otwarcie cafeterii w okresie wakacyjnym to idealna okazja dla wielu bydgoszczan i turystów do skorzystania z oferty kawiarni. Mamy nadzieję, że nowe miejsce szybko zyska sympatię mieszkańców Bydgoszczy i stanie się jednym z ich ulubionych punktów na lokalnej mapie gastronomicznej mówi Gregory Pertus dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Starbucks to obecnie największa sieć kawiarni na świecie, znana z wysokiej jakości kawy i unikalnego klimatu placówek. Lokal w CH Focus jest drugą cafeterią tej sieci w Bydgoszczy i szóstą działającą już w centrach handlowych należących do G City Europe (wcześniej Atrium European Real Estate).

 

Więcej informacji nt. planowanych wydarzeń znajduje się na www: https://focusbydgoszcz.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.