Komunikaty PR

CH Focus z kawiarnią Starbucks’a już od 7 lipca

2023-07-06  |  11:55
Biuro prasowe

Szybki posiłek między zakupami? Wpadnij do CH Focus na wyśmienite, ręcznie przygotowywane napoje i pyszne przekąski stworzone ze świeżych składników! Niezależnie od tego, czy potrzebujesz ulubionej, aromatycznej kawy na dobry start czy prędko coś przegryźć, wszystko to znajdziesz w menu kafeterii należącej do znanej sieci Starbucks. Z kawiarnianych przysmaków można korzystać w bydgoskiej galerii już od 7 lipca. Z okazji otwarcia dla klientów przygotowano specjalne promocje.

 

Starbucks w CH Focus to miejsce spotkań prawdziwych smakoszy kawy i obowiązkowy przystanek w trakcie robienia zakupów. Klienci mogą liczyć na zróżnicowane menu i profesjonalną obsługę, a także na bogaty asortyment paczkowanych kaw ziarnistych z możliwością zakupu ich do domu. W kawiarni słynącej z pysznej małej czarnej, serwowane są nie tylko różne gatunki kawy, ale także napoje mrożone, produkty przygotowywane na bazie espresso, gorące czekolady, a także wiele rodzajów herbat i napojów zimnych. Ofertę uzupełnia szeroki i różnorodny wybór przekąsek – kanapek, świeżych wypieków, deserów i słodyczy.

 

Z okazji otwarcia w najbliższy piątek, kawiarnia Starbucks przygotowała niespodzianki dla pierwszych gości. Do każdego zamówienia klienci otrzymają kubki wielokrotnego użytku – Reusable Cup, a zapaleni kawosze będą mieli okazję obejrzeć wyjątkowy pokaz baristyczny – Coffee Show. Następnego dnia, w sobotę 8-go lipca, CH Focus zaplanowało akcję promocyjną dla uczestników klubu #maszokazje. Klubowicze oraz wszyscy nowi klienci, którzy dołączą do programu lojalnościowego, otrzymają kupon na kawę.

 

W salonie o powierzchni 146 mkw. goście mogą poczuć się swobodnie i przyjemnie spędzić czas ze znajomymi lub znaleźć ustronne miejsce, by wypić kawę. Wystrój kawiarni, podobnie jak we wszystkich punktach sieci, jest nowoczesny, jasny i przestronny, tworząc komfortową i przyjazną przestrzeń dla odwiedzających ją osób w każdym wieku. Do dyspozycji klientów jest także bezpłatne wi-fi. Lokal znajduje się na I piętrze, w sąsiedztwie restauracji North Fish, w strefie restauracyjnej.

 

Obecność Starbucks’a w CH Focus to dobra wiadomość dla każdego kawosza. To kultowa marka znana przede wszystkim ze smacznej kawy, gorących napojów i przepysznych deserów. Otwarcie cafeterii w okresie wakacyjnym to idealna okazja dla wielu bydgoszczan i turystów do skorzystania z oferty kawiarni. Mamy nadzieję, że nowe miejsce szybko zyska sympatię mieszkańców Bydgoszczy i stanie się jednym z ich ulubionych punktów na lokalnej mapie gastronomicznej mówi Gregory Pertus dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Starbucks to obecnie największa sieć kawiarni na świecie, znana z wysokiej jakości kawy i unikalnego klimatu placówek. Lokal w CH Focus jest drugą cafeterią tej sieci w Bydgoszczy i szóstą działającą już w centrach handlowych należących do G City Europe (wcześniej Atrium European Real Estate).

 

Więcej informacji nt. planowanych wydarzeń znajduje się na www: https://focusbydgoszcz.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.