CH Focus z kawiarnią Starbucks’a już od 7 lipca
Szybki posiłek między zakupami? Wpadnij do CH Focus na wyśmienite, ręcznie przygotowywane napoje i pyszne przekąski stworzone ze świeżych składników! Niezależnie od tego, czy potrzebujesz ulubionej, aromatycznej kawy na dobry start czy prędko coś przegryźć, wszystko to znajdziesz w menu kafeterii należącej do znanej sieci Starbucks. Z kawiarnianych przysmaków można korzystać w bydgoskiej galerii już od 7 lipca. Z okazji otwarcia dla klientów przygotowano specjalne promocje.
Starbucks w CH Focus to miejsce spotkań prawdziwych smakoszy kawy i obowiązkowy przystanek w trakcie robienia zakupów. Klienci mogą liczyć na zróżnicowane menu i profesjonalną obsługę, a także na bogaty asortyment paczkowanych kaw ziarnistych z możliwością zakupu ich do domu. W kawiarni słynącej z pysznej małej czarnej, serwowane są nie tylko różne gatunki kawy, ale także napoje mrożone, produkty przygotowywane na bazie espresso, gorące czekolady, a także wiele rodzajów herbat i napojów zimnych. Ofertę uzupełnia szeroki i różnorodny wybór przekąsek – kanapek, świeżych wypieków, deserów i słodyczy.
Z okazji otwarcia w najbliższy piątek, kawiarnia Starbucks przygotowała niespodzianki dla pierwszych gości. Do każdego zamówienia klienci otrzymają kubki wielokrotnego użytku – Reusable Cup, a zapaleni kawosze będą mieli okazję obejrzeć wyjątkowy pokaz baristyczny – Coffee Show. Następnego dnia, w sobotę 8-go lipca, CH Focus zaplanowało akcję promocyjną dla uczestników klubu #maszokazje. Klubowicze oraz wszyscy nowi klienci, którzy dołączą do programu lojalnościowego, otrzymają kupon na kawę.
W salonie o powierzchni 146 mkw. goście mogą poczuć się swobodnie i przyjemnie spędzić czas ze znajomymi lub znaleźć ustronne miejsce, by wypić kawę. Wystrój kawiarni, podobnie jak we wszystkich punktach sieci, jest nowoczesny, jasny i przestronny, tworząc komfortową i przyjazną przestrzeń dla odwiedzających ją osób w każdym wieku. Do dyspozycji klientów jest także bezpłatne wi-fi. Lokal znajduje się na I piętrze, w sąsiedztwie restauracji North Fish, w strefie restauracyjnej.
– Obecność Starbucks’a w CH Focus to dobra wiadomość dla każdego kawosza. To kultowa marka znana przede wszystkim ze smacznej kawy, gorących napojów i przepysznych deserów. Otwarcie cafeterii w okresie wakacyjnym to idealna okazja dla wielu bydgoszczan i turystów do skorzystania z oferty kawiarni. Mamy nadzieję, że nowe miejsce szybko zyska sympatię mieszkańców Bydgoszczy i stanie się jednym z ich ulubionych punktów na lokalnej mapie gastronomicznej – mówi Gregory Pertus dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Starbucks to obecnie największa sieć kawiarni na świecie, znana z wysokiej jakości kawy i unikalnego klimatu placówek. Lokal w CH Focus jest drugą cafeterią tej sieci w Bydgoszczy i szóstą działającą już w centrach handlowych należących do G City Europe (wcześniej Atrium European Real Estate).
Więcej informacji nt. planowanych wydarzeń znajduje się na www: https://focusbydgoszcz.pl/.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.