CH Focus z nową ofertą dla dzieci
Dobra wiadomość dla wszystkich dzieci i rodziców z Bydgoszczy oraz okolic! Już wkrótce w CH Focus swój stacjonarny salon otworzy popularna marka z zabawkami Yupi, działająca od lat w przestrzeni internetowej oraz stacjonarnie. W ofercie sklepu znajdzie się szeroki wybór zabawek i gier, które sprawią radość każdemu dziecku i rozbudzą jego kreatywność. Otwarcie Yupi zaplanowano na 24 maja. Z okazji otwarcia na klientów czekać będzie rabat 30% przy zakupach powyżej 99 zł (nie łączy się z towarami promocyjnymi).
Do odwiedzenia swojego sklepu w Focusie marka Yupi zaprasza już przed Dniem Dziecka. Oprócz szerokiego wyboru zabawek i akcesoriów dla najmłodszych, będzie można znaleźć w nim całą gamę produktów dla dzieci, zarówno światowych marek, jak i tych mniej popularnych. Wśród nich są gry, puzzle, książeczki, klocki, lalki, pluszaki oraz mnóstwo modeli samochodów. Sklep zaoferuje także duży wybór zabawek edukacyjnych i kreatywnych, wspomagających rozwój latorośli od 0 do 10 lat i więcej. Niezależnie od wieku czy zainteresowań, każde dziecko znajdzie w nim coś dla siebie. Lokal Yupi zajmujący powierzchnię 242 mkw., znajduje się na parterze galerii, obok salonu Vistula.
– Focus to miejsce przyjazne zarówno dla dorosłych, jak i dla najmłodszych klientów. Dlatego bardzo cieszymy się, że na otwarcie stacjonarnego sklepu w naszym centrum zdecydowała się marka Yupi, stworzona z myślą o dzieciach. Mając na uwadze potrzeby i oczekiwania wszystkich naszych gości, staramy się stale wzbogacać ofertę handlową, dającą rodzicom szeroki przekrój produktów w różnym przedziale cenowym, a najmłodszym możliwość wyboru ulubionych zabawek, odpowiadających ich zainteresowaniom i gustom – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Wybierając zabawki dla dzieci, każdy rodzic pragnie zapewnić swojemu maluchowi nie tylko radość, ale także bezpieczeństwo. Yupi to miejsce, gdzie te wszystkie potrzeby spotykają się, tworząc idealne połączenie dla rozwoju młodego człowieka. Oferta marki skupia się na dostarczaniu kreatywnych zabawek, które wspomagają wyobraźnię dziecka i zdolności manualne, a także są wykonane z niezawodnych materiałów.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.