Komunikaty PR

CH Focus z nową ofertą dla dzieci

2024-05-23  |  15:20
Biuro prasowe

Dobra wiadomość dla wszystkich dzieci i rodziców z Bydgoszczy oraz okolic! Już wkrótce w CH Focus swój stacjonarny salon otworzy popularna marka z zabawkami Yupi, działająca od lat w przestrzeni internetowej oraz stacjonarnie. W ofercie sklepu znajdzie się szeroki wybór zabawek i gier, które sprawią radość każdemu dziecku i rozbudzą jego kreatywność. Otwarcie Yupi zaplanowano na 24 maja. Z okazji otwarcia na klientów czekać będzie rabat 30% przy zakupach powyżej 99 zł (nie łączy się z towarami promocyjnymi).

 

Do odwiedzenia swojego sklepu w Focusie marka Yupi zaprasza już przed Dniem Dziecka. Oprócz szerokiego wyboru zabawek i akcesoriów dla najmłodszych, będzie można znaleźć w nim całą gamę produktów dla dzieci, zarówno światowych marek, jak i tych mniej popularnych. Wśród nich są gry, puzzle, książeczki, klocki, lalki, pluszaki oraz mnóstwo modeli samochodów. Sklep zaoferuje także duży wybór zabawek edukacyjnych i  kreatywnych, wspomagających rozwój latorośli od 0 do 10 lat i więcej. Niezależnie od wieku czy zainteresowań, każde dziecko znajdzie w nim coś dla siebie. Lokal Yupi zajmujący powierzchnię 242 mkw., znajduje się na parterze galerii, obok salonu Vistula.

 

– Focus to miejsce przyjazne zarówno dla dorosłych, jak i dla najmłodszych klientów. Dlatego bardzo cieszymy się, że na otwarcie stacjonarnego sklepu w naszym centrum zdecydowała się marka Yupi, stworzona z myślą o  dzieciach. Mając na uwadze potrzeby i oczekiwania wszystkich naszych gości, staramy się stale wzbogacać ofertę handlową, dającą rodzicom szeroki przekrój produktów w różnym przedziale cenowym, a najmłodszym możliwość wyboru ulubionych zabawek, odpowiadających ich zainteresowaniom i gustom – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Wybierając zabawki dla dzieci, każdy rodzic pragnie zapewnić swojemu maluchowi nie tylko radość, ale także bezpieczeństwo. Yupi to miejsce, gdzie te wszystkie potrzeby spotykają się, tworząc idealne połączenie dla rozwoju młodego człowieka. Oferta marki skupia się na dostarczaniu kreatywnych zabawek, które wspomagają wyobraźnię dziecka i zdolności manualne, a także są wykonane z niezawodnych materiałów.

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.