Komunikaty PR

CH Focus z nową ofertą dla dzieci

2024-05-23  |  15:20
Biuro prasowe

Dobra wiadomość dla wszystkich dzieci i rodziców z Bydgoszczy oraz okolic! Już wkrótce w CH Focus swój stacjonarny salon otworzy popularna marka z zabawkami Yupi, działająca od lat w przestrzeni internetowej oraz stacjonarnie. W ofercie sklepu znajdzie się szeroki wybór zabawek i gier, które sprawią radość każdemu dziecku i rozbudzą jego kreatywność. Otwarcie Yupi zaplanowano na 24 maja. Z okazji otwarcia na klientów czekać będzie rabat 30% przy zakupach powyżej 99 zł (nie łączy się z towarami promocyjnymi).

 

Do odwiedzenia swojego sklepu w Focusie marka Yupi zaprasza już przed Dniem Dziecka. Oprócz szerokiego wyboru zabawek i akcesoriów dla najmłodszych, będzie można znaleźć w nim całą gamę produktów dla dzieci, zarówno światowych marek, jak i tych mniej popularnych. Wśród nich są gry, puzzle, książeczki, klocki, lalki, pluszaki oraz mnóstwo modeli samochodów. Sklep zaoferuje także duży wybór zabawek edukacyjnych i  kreatywnych, wspomagających rozwój latorośli od 0 do 10 lat i więcej. Niezależnie od wieku czy zainteresowań, każde dziecko znajdzie w nim coś dla siebie. Lokal Yupi zajmujący powierzchnię 242 mkw., znajduje się na parterze galerii, obok salonu Vistula.

 

– Focus to miejsce przyjazne zarówno dla dorosłych, jak i dla najmłodszych klientów. Dlatego bardzo cieszymy się, że na otwarcie stacjonarnego sklepu w naszym centrum zdecydowała się marka Yupi, stworzona z myślą o  dzieciach. Mając na uwadze potrzeby i oczekiwania wszystkich naszych gości, staramy się stale wzbogacać ofertę handlową, dającą rodzicom szeroki przekrój produktów w różnym przedziale cenowym, a najmłodszym możliwość wyboru ulubionych zabawek, odpowiadających ich zainteresowaniom i gustom – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Wybierając zabawki dla dzieci, każdy rodzic pragnie zapewnić swojemu maluchowi nie tylko radość, ale także bezpieczeństwo. Yupi to miejsce, gdzie te wszystkie potrzeby spotykają się, tworząc idealne połączenie dla rozwoju młodego człowieka. Oferta marki skupia się na dostarczaniu kreatywnych zabawek, które wspomagają wyobraźnię dziecka i zdolności manualne, a także są wykonane z niezawodnych materiałów.

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.