CH Galardia na Walentynki funduje wycieczkę do Paryża
Na wszystkich zakochanych w CH Galardia czeka coś wyjątkowego. Z okazji Walentynek galeria przygotowała akcję, w której można otrzymać w prezencie wycieczkę do najbardziej romantycznego miasta na świecie, czyli Paryża. Ponadto galeria rozda również vouchery do SPA lub na kolację we dwoje w restauracji Hotelu Senator. Akcja odbędzie się w centrum w dniach 10-11 lutego.
Kto nie chciałby świętować dnia zakochanych w najbardziej romantycznym mieście świata? Teraz goście CH Galardia będą mieli taką możliwość. Z okazji Walentynek centrum organizuje akcję specjalną, w której można otrzymać w prezencie zaproszenie na wycieczkę dla dwóch osób do Paryża. Ponadto galeria przygotowała również vouchery na romantyczne chwile w Hotelu Senator m.in. na noclegi, termy, SPA dr Ireny Eris oraz kolacje w eleganckiej restauracji hotelu.
„Myśląc o zakochanych pierwszym co przychodzi nam na myśl jest właśnie Paryż. Romantyzm wisi tu w powietrzu, a bijący obecnie rekordy popularności serial „Emily w Paryżu” kusi by zajrzeć do klimatycznych uliczek i usiąść na ławce pod Wieżą Eiffla. Dlatego jesteśmy bardzo podekscytowani tym, że będziemy mogli uszczęśliwić któregoś z naszych klientów, wręczając mu zaproszenie na wycieczkę we dwoje do tego szczególnego miasta” - mówi Joanna Zdyb, Shopping Center Manager, Centrum Galardia w Starachowicach.
Akcja, w której do zdobycia są te wyjątkowe prezenty, odbędzie się 10 i 11 lutego, w godzinach 11.00-18.00. Vouchery do SPA oraz na romantyczną kolację będzie można otrzymać robiąc w tych dniach za minimum 150 zł, dołączając do programu Non Stop Bonus i zgłaszając się na stoisko promocyjne zlokalizowane obok sklepu Reserved. Zaproszenie na wycieczkę dla dwóch osób do Paryża otrzyma ten, kto przez dwa dni trwania akcji zrobi w galerii zakupy na najwyższą kwotę , a następnie zgłosi paragony na stoisko promocyjne.
Walentynkowe nagrody CH Galardia rozda również na Facebooku. Robiąc sobie zdjęcie na tle paryskiej ścianki, która rozstawiona będzie w centrum 10 i 11 lutego i publikując je na fanpage centrum, również można będzie otrzymać vouchery do wykorzystania na noclegi, termy, SPA oraz kolację w restauracji Hotelu Senator.
Prezenty od Galardii będą z pewnością wspaniałą niespodzianką dla ukochanej osoby. Regulamin akcji organizowanej przez centrum dostępny jest na stronie https://www.centrumgalardia.com.pl/

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.