Komunikaty PR

CH Galardia na Walentynki funduje wycieczkę do Paryża

2023-02-06  |  12:00
Biuro prasowe

Na wszystkich zakochanych w CH Galardia czeka coś wyjątkowego. Z okazji Walentynek galeria przygotowała akcję, w której można otrzymać w prezencie wycieczkę do najbardziej romantycznego miasta na świecie, czyli Paryża. Ponadto galeria rozda również vouchery do SPA lub na kolację we dwoje w restauracji Hotelu Senator. Akcja odbędzie się w centrum w dniach 10-11 lutego.

Kto nie chciałby świętować dnia zakochanych w najbardziej romantycznym mieście świata? Teraz goście CH Galardia będą mieli taką możliwość. Z okazji Walentynek centrum organizuje akcję specjalną, w której można otrzymać w prezencie zaproszenie na wycieczkę dla dwóch osób do Paryża. Ponadto galeria przygotowała również vouchery na romantyczne chwile w Hotelu Senator m.in. na noclegi, termy, SPA dr Ireny Eris oraz kolacje w eleganckiej restauracji hotelu.

Myśląc o zakochanych pierwszym co przychodzi nam na myśl jest właśnie Paryż. Romantyzm wisi tu w powietrzu, a bijący obecnie rekordy popularności serial „Emily w Paryżu” kusi by zajrzeć do klimatycznych uliczek i usiąść na ławce pod Wieżą Eiffla.  Dlatego jesteśmy bardzo podekscytowani tym, że będziemy mogli uszczęśliwić któregoś z naszych klientów, wręczając mu zaproszenie na wycieczkę we dwoje do tego szczególnego miasta” - mówi Joanna Zdyb, Shopping Center Manager, Centrum Galardia w Starachowicach.

Akcja, w której do zdobycia są te wyjątkowe prezenty, odbędzie się 10 i 11 lutego, w godzinach 11.00-18.00. Vouchery do SPA oraz na romantyczną kolację będzie można otrzymać robiąc w tych dniach za minimum 150 zł, dołączając do programu Non Stop Bonus i zgłaszając się na stoisko promocyjne zlokalizowane obok sklepu Reserved. Zaproszenie na wycieczkę dla dwóch osób do Paryża otrzyma ten, kto przez dwa dni trwania akcji zrobi w galerii zakupy na najwyższą kwotę , a następnie zgłosi paragony na stoisko promocyjne.

Walentynkowe nagrody CH Galardia rozda również na Facebooku. Robiąc sobie zdjęcie na tle paryskiej ścianki, która rozstawiona będzie w centrum 10 i 11 lutego i publikując je na fanpage centrum, również można będzie otrzymać vouchery do wykorzystania na noclegi, termy, SPA oraz kolację w restauracji Hotelu Senator.

Prezenty od Galardii będą z pewnością wspaniałą niespodzianką dla ukochanej osoby. Regulamin akcji organizowanej przez centrum dostępny jest na stronie https://www.centrumgalardia.com.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.