CH Rondo zaprasza na letnie zakupy
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Letnie torby i sukienki, odzież plażową, eko-kosmetyki, boho biżuterię oraz wiele innych wakacyjnych akcesoriów będzie można znaleźć już w najbliższy weekend na targach rękodzieła w Centrum Handlowym Rondo. Nie zabraknie też ręcznie robionych dekoracji i ozdób do domu.
W najbliższy piątek i sobotę w CH Rondo odbędzie się wakacyjny jarmark rękodzieła. Klienci będą mogli uzupełnić swoją letnią garderobę o unikatowe ubrania i akcesoria plażowe, stylową biżuterię w stylu boho, a także naturalne kosmetyki z filtrami UV, które skutecznie chronią skórę przed słońcem. Na stoiskach wystawców pojawią również własnoręcznie robione świece, mydełka oraz inne unikatowe dekoracje do domu. W sumie zaprezentuje się aż 15 wystawców z różnorodnym asortymentem.
„Targi rękodzieła zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem wśród klientów CH Rondo. W tegorocznej wakacyjnej edycji wystawcy zaprezentują swoje letnie kolekcje. Wierzymy, że dla klientów będzie to doskonała okazja, by kupić unikalne i wysokiej jakości produkty, a także skompletować wakacyjną stylizację” – mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Rondo.
Targi rękodzieła odbędą się w strefie eventowej, w pobliżu perfumerii Sephora i kwiaciarni Olivia, w dniach 11 i 12 czerwca.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.