Komunikaty PR

Change Lingerie dołącza do grona najemców Atrium Copernicus

2022-11-03  |  16:00
Biuro prasowe

W toruńskim centrum handlowym otworzył się butik z damską bielizną Change Lingerie. Nowo otwarty sklep jest rozszerzeniem bogatej oferty marek bieliźnianych dostępnych w Atrium Copernicus. Skandynawska marka posiada ponad 400 salonów w Europie oraz Kanadzie, a we wszystkich 4 krajach północnoeuropejskich ma status niekwestionowanego lidera rynku. Z szerokiej oferty butiku klienci Atrium Copernicus mogą korzystać od dziś.

 

Change Lingerie docenia naturalne piękno kobiet i akceptuje kobiece ciało takim jakie jest. Kolekcje projektowane są z dbałością o kobiece piękno, komfort i z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. W  ofercie butiku jest szeroki wybór rozmiarów dopasowanych do każdej sylwetki – aż 88 rozmiarów biustonoszy, miski od A do M i obwody od 60 do 100cm. Dodatkowo, klientki mogą skorzystać z bezpłatnego doradztwa w zakresie brafittingu, co umożliwia spełnienie obietnicy marki, czyli zapewnienie każdej kobiecie idealnego dopasowania, niezależnie od kształtu sylwetki i noszonego rozmiaru.

 

W kolekcji Change Lingerie, oprócz zmysłowej bielizny, znajdują się także takie produkty jak wygodna bielizna nocna, praktyczna odzież domowa, modne stroje kąpielowe oraz wysokiej jakości artykuły pończosznicze wraz z dodatkami. Ponadto, specjalnie z okazji otwarcia butiku w Atrium Copernicus klienci otrzymują 40% zniżki na wszystkie produkty.

 

- Otwarcie skandynawskiej marki Change Lingerie jest kolejnym rozszerzeniem portfolio najemców w Atrium Copernicus. Staramy się tak dobierać partnerów biznesowych, aby zapewnić naszym klientom jak największy wybór. Misja marki jest zgodna z naszą misją podnoszenia świadomości i samooceny wśród kobiet. Ponadto, Change Lingerie jest wysoko ceniona w innych krajach, intensywnie się rozwija oraz odnosi spektakularne sukcesy, dlatego wierzymy w powodzenie naszej współpracy - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.

 

Nowo otwarty sklep jest rozszerzeniem bogatej oferty bieliźnianych brandów dostępnych w portfolio Atrium Copernicus. Obecnie toruńskie klientki mogą korzystać z propozycji takich marek z bielizną i odzieżą nocną jak Calzedonia, Esotiq, Gatta, Intimissimi, Poupee Marilyn czy Triumph.

Butik Change Lingerie zajmuje lokal o powierzchni 103 m2. Znajduje się w sąsiedztwie sklepów Bytom oraz Vision Express.

Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.