Change Lingerie dołącza do grona najemców Atrium Copernicus
W toruńskim centrum handlowym otworzył się butik z damską bielizną Change Lingerie. Nowo otwarty sklep jest rozszerzeniem bogatej oferty marek bieliźnianych dostępnych w Atrium Copernicus. Skandynawska marka posiada ponad 400 salonów w Europie oraz Kanadzie, a we wszystkich 4 krajach północnoeuropejskich ma status niekwestionowanego lidera rynku. Z szerokiej oferty butiku klienci Atrium Copernicus mogą korzystać od dziś.
Change Lingerie docenia naturalne piękno kobiet i akceptuje kobiece ciało takim jakie jest. Kolekcje projektowane są z dbałością o kobiece piękno, komfort i z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. W ofercie butiku jest szeroki wybór rozmiarów dopasowanych do każdej sylwetki – aż 88 rozmiarów biustonoszy, miski od A do M i obwody od 60 do 100cm. Dodatkowo, klientki mogą skorzystać z bezpłatnego doradztwa w zakresie brafittingu, co umożliwia spełnienie obietnicy marki, czyli zapewnienie każdej kobiecie idealnego dopasowania, niezależnie od kształtu sylwetki i noszonego rozmiaru.
W kolekcji Change Lingerie, oprócz zmysłowej bielizny, znajdują się także takie produkty jak wygodna bielizna nocna, praktyczna odzież domowa, modne stroje kąpielowe oraz wysokiej jakości artykuły pończosznicze wraz z dodatkami. Ponadto, specjalnie z okazji otwarcia butiku w Atrium Copernicus klienci otrzymują 40% zniżki na wszystkie produkty.
- – Otwarcie skandynawskiej marki Change Lingerie jest kolejnym rozszerzeniem portfolio najemców w Atrium Copernicus. Staramy się tak dobierać partnerów biznesowych, aby zapewnić naszym klientom jak największy wybór. Misja marki jest zgodna z naszą misją podnoszenia świadomości i samooceny wśród kobiet. Ponadto, Change Lingerie jest wysoko ceniona w innych krajach, intensywnie się rozwija oraz odnosi spektakularne sukcesy, dlatego wierzymy w powodzenie naszej współpracy - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Nowo otwarty sklep jest rozszerzeniem bogatej oferty bieliźnianych brandów dostępnych w portfolio Atrium Copernicus. Obecnie toruńskie klientki mogą korzystać z propozycji takich marek z bielizną i odzieżą nocną jak Calzedonia, Esotiq, Gatta, Intimissimi, Poupee Marilyn czy Triumph.
Butik Change Lingerie zajmuje lokal o powierzchni 103 m2. Znajduje się w sąsiedztwie sklepów Bytom oraz Vision Express.
Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.