Change Lingerie dołącza do grona najemców Atrium Copernicus
W toruńskim centrum handlowym otworzył się butik z damską bielizną Change Lingerie. Nowo otwarty sklep jest rozszerzeniem bogatej oferty marek bieliźnianych dostępnych w Atrium Copernicus. Skandynawska marka posiada ponad 400 salonów w Europie oraz Kanadzie, a we wszystkich 4 krajach północnoeuropejskich ma status niekwestionowanego lidera rynku. Z szerokiej oferty butiku klienci Atrium Copernicus mogą korzystać od dziś.
Change Lingerie docenia naturalne piękno kobiet i akceptuje kobiece ciało takim jakie jest. Kolekcje projektowane są z dbałością o kobiece piękno, komfort i z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. W ofercie butiku jest szeroki wybór rozmiarów dopasowanych do każdej sylwetki – aż 88 rozmiarów biustonoszy, miski od A do M i obwody od 60 do 100cm. Dodatkowo, klientki mogą skorzystać z bezpłatnego doradztwa w zakresie brafittingu, co umożliwia spełnienie obietnicy marki, czyli zapewnienie każdej kobiecie idealnego dopasowania, niezależnie od kształtu sylwetki i noszonego rozmiaru.
W kolekcji Change Lingerie, oprócz zmysłowej bielizny, znajdują się także takie produkty jak wygodna bielizna nocna, praktyczna odzież domowa, modne stroje kąpielowe oraz wysokiej jakości artykuły pończosznicze wraz z dodatkami. Ponadto, specjalnie z okazji otwarcia butiku w Atrium Copernicus klienci otrzymują 40% zniżki na wszystkie produkty.
- – Otwarcie skandynawskiej marki Change Lingerie jest kolejnym rozszerzeniem portfolio najemców w Atrium Copernicus. Staramy się tak dobierać partnerów biznesowych, aby zapewnić naszym klientom jak największy wybór. Misja marki jest zgodna z naszą misją podnoszenia świadomości i samooceny wśród kobiet. Ponadto, Change Lingerie jest wysoko ceniona w innych krajach, intensywnie się rozwija oraz odnosi spektakularne sukcesy, dlatego wierzymy w powodzenie naszej współpracy - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Nowo otwarty sklep jest rozszerzeniem bogatej oferty bieliźnianych brandów dostępnych w portfolio Atrium Copernicus. Obecnie toruńskie klientki mogą korzystać z propozycji takich marek z bielizną i odzieżą nocną jak Calzedonia, Esotiq, Gatta, Intimissimi, Poupee Marilyn czy Triumph.
Butik Change Lingerie zajmuje lokal o powierzchni 103 m2. Znajduje się w sąsiedztwie sklepów Bytom oraz Vision Express.
Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.
![Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe](/files/1513931156/pexels-designecologist-887349,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
![Konumpcja alkoholu](/files/1513931156/2025.01.23-wykres-konsumpcja-alkoholu-studniowka-badania-iqs_2,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
![Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush](/files/_uploaded/glownekonf_818318337,w_261,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/kszczot-program-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
![](/files/1922771799/bukowska-tomczak-alkohol-foto2,w_133,_small.jpg)
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
![](/files/1922771799/medycyna-ai-foto,w_133,_small.jpg)
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.