Change Lingerie dołącza do grona najemców Atrium Copernicus
W toruńskim centrum handlowym otworzył się butik z damską bielizną Change Lingerie. Nowo otwarty sklep jest rozszerzeniem bogatej oferty marek bieliźnianych dostępnych w Atrium Copernicus. Skandynawska marka posiada ponad 400 salonów w Europie oraz Kanadzie, a we wszystkich 4 krajach północnoeuropejskich ma status niekwestionowanego lidera rynku. Z szerokiej oferty butiku klienci Atrium Copernicus mogą korzystać od dziś.
Change Lingerie docenia naturalne piękno kobiet i akceptuje kobiece ciało takim jakie jest. Kolekcje projektowane są z dbałością o kobiece piękno, komfort i z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. W ofercie butiku jest szeroki wybór rozmiarów dopasowanych do każdej sylwetki – aż 88 rozmiarów biustonoszy, miski od A do M i obwody od 60 do 100cm. Dodatkowo, klientki mogą skorzystać z bezpłatnego doradztwa w zakresie brafittingu, co umożliwia spełnienie obietnicy marki, czyli zapewnienie każdej kobiecie idealnego dopasowania, niezależnie od kształtu sylwetki i noszonego rozmiaru.
W kolekcji Change Lingerie, oprócz zmysłowej bielizny, znajdują się także takie produkty jak wygodna bielizna nocna, praktyczna odzież domowa, modne stroje kąpielowe oraz wysokiej jakości artykuły pończosznicze wraz z dodatkami. Ponadto, specjalnie z okazji otwarcia butiku w Atrium Copernicus klienci otrzymują 40% zniżki na wszystkie produkty.
- – Otwarcie skandynawskiej marki Change Lingerie jest kolejnym rozszerzeniem portfolio najemców w Atrium Copernicus. Staramy się tak dobierać partnerów biznesowych, aby zapewnić naszym klientom jak największy wybór. Misja marki jest zgodna z naszą misją podnoszenia świadomości i samooceny wśród kobiet. Ponadto, Change Lingerie jest wysoko ceniona w innych krajach, intensywnie się rozwija oraz odnosi spektakularne sukcesy, dlatego wierzymy w powodzenie naszej współpracy - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Nowo otwarty sklep jest rozszerzeniem bogatej oferty bieliźnianych brandów dostępnych w portfolio Atrium Copernicus. Obecnie toruńskie klientki mogą korzystać z propozycji takich marek z bielizną i odzieżą nocną jak Calzedonia, Esotiq, Gatta, Intimissimi, Poupee Marilyn czy Triumph.
Butik Change Lingerie zajmuje lokal o powierzchni 103 m2. Znajduje się w sąsiedztwie sklepów Bytom oraz Vision Express.
Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.