Komunikaty PR

„Ciche godziny” we wszystkich centrach Atrium

2022-04-28  |  14:30
Biuro prasowe

Atrium Poland Real Estate Management wprowadza tzw. „ciche godziny” we wszystkich obiektach ze swojego portfolio. Dzięki temu osoby wrażliwe na bodźce zewnętrzne będą mogły zrobić zakupy w bardziej komfortowych dla siebie warunkach. Celem Atrium jest wsparcie zróżnicowanych potrzeb klientów oraz umacnianie świadomości społecznej na temat autyzmu i zaburzeń sensorycznych.

Nadmierny hałas czy zbyt ostre światło mogą stanowić nieprzyjemne doznania dla wielu z nas, zaś dla osób
w spektrum autyzmu stanowią znaczące utrudnienie w wykonywaniu codziennych czynności. Bywają źródłem stresu, paniki czy nawet fizycznego bólu. Dlatego centra należące do Atrium Poland Real Estate przyłączają się do innych sieci i obiektów handlowych w Polsce, wprowadzając tzw. „ciche godziny”. Warszawskie galerie: King Cross Praga, Atrium Promenada, Atrium Reduta, Atrium Targówek, a także Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Focus w Bydgoszczy, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Molo w Szczecinie i Atrium Plejada w Bytomiu w specjalnie wyznaczonych terminach i przedziale czasowym zadbają o przyciszenie muzyki i głośnych urządzeń oraz przygaszenie ostrych i mrugających świateł. Szczegółowe informacje na ten temat są dostępne na stronach poszczególnych galerii.

Wprowadzając „ciche godziny” chcemy nie tylko umożliwić osobom w spektrum autyzmu wizytę
w naszych galeriach w dogodnych dla nich warunkach, ale też zwiększyć świadomość społeczną na ten temat
. Już wkrótce, 2 kwietnia, obchodzimy również Światowy Dzień Wiedzy o Autyzmie, ustanowiony przez ONZ. Warto pamiętać o tym, że wśród nas jest wiele osób
o różnym spojrzeniu na świat i zróżnicowanych sposobach jego odbioru. Centra handlowe Atrium nieustająco pracują nad tym, by być miejscem przyjaznym i otwartym dla wszystkich gości – tak, by każdy mógł się czuć w naszych obiektach komfortowo
– mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.

W „ciche godziny” zaangażowali się również najemcy galerii handlowych. W wybrane dni i w konkretnych godzinach dostosują funkcjonowanie swoich lokali – wygaszą ekrany w witrynach, przygaszą światła oraz przyciszą muzykę.

Inicjatywa jest elementem programu Atrium Razem, mającego na celu wsparcie i integrację lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.

 

Więcej informacji o celach i założeniach strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Atrium znajduje się na stronie: www.aere.com/sustainability/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.