„Ciche godziny” we wszystkich centrach Atrium
Atrium Poland Real Estate Management wprowadza tzw. „ciche godziny” we wszystkich obiektach ze swojego portfolio. Dzięki temu osoby wrażliwe na bodźce zewnętrzne będą mogły zrobić zakupy w bardziej komfortowych dla siebie warunkach. Celem Atrium jest wsparcie zróżnicowanych potrzeb klientów oraz umacnianie świadomości społecznej na temat autyzmu i zaburzeń sensorycznych.
Nadmierny hałas czy zbyt ostre światło mogą stanowić nieprzyjemne doznania dla wielu z nas, zaś dla osób
w spektrum autyzmu stanowią znaczące utrudnienie w wykonywaniu codziennych czynności. Bywają źródłem stresu, paniki czy nawet fizycznego bólu. Dlatego centra należące do Atrium Poland Real Estate przyłączają się do innych sieci i obiektów handlowych w Polsce, wprowadzając tzw. „ciche godziny”. Warszawskie galerie: King Cross Praga, Atrium Promenada, Atrium Reduta, Atrium Targówek, a także Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Focus w Bydgoszczy, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Molo w Szczecinie i Atrium Plejada w Bytomiu w specjalnie wyznaczonych terminach i przedziale czasowym zadbają o przyciszenie muzyki i głośnych urządzeń oraz przygaszenie ostrych i mrugających świateł. Szczegółowe informacje na ten temat są dostępne na stronach poszczególnych galerii.
– Wprowadzając „ciche godziny” chcemy nie tylko umożliwić osobom w spektrum autyzmu wizytę
w naszych galeriach w dogodnych dla nich warunkach, ale też zwiększyć świadomość społeczną na ten temat. Już wkrótce, 2 kwietnia, obchodzimy również Światowy Dzień Wiedzy o Autyzmie, ustanowiony przez ONZ. Warto pamiętać o tym, że wśród nas jest wiele osób
o różnym spojrzeniu na świat i zróżnicowanych sposobach jego odbioru. Centra handlowe Atrium nieustająco pracują nad tym, by być miejscem przyjaznym i otwartym dla wszystkich gości – tak, by każdy mógł się czuć w naszych obiektach komfortowo – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.
W „ciche godziny” zaangażowali się również najemcy galerii handlowych. W wybrane dni i w konkretnych godzinach dostosują funkcjonowanie swoich lokali – wygaszą ekrany w witrynach, przygaszą światła oraz przyciszą muzykę.
Inicjatywa jest elementem programu Atrium Razem, mającego na celu wsparcie i integrację lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.
Więcej informacji o celach i założeniach strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Atrium znajduje się na stronie: www.aere.com/sustainability/
Oferty na wiosnę od Lider Starachowice
Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.