Ciepła herbata w nowej formie. Mikrotea od Waterdrop powraca!
Mikrotea GOLDEN ASSAM i GREEN OASIS to małe kapsułki pełne intensywnej dobroczynnych ziół i roślin, które nie wymagają zaparzania. Nowym smakom Mikrotea towarzyszą także zimowe akcesoria, dla prawdziwych fanów zimowych napojów. Kolekcja dostępna jest w sprzedaży od 15 grudnia.
Otulająca z każdym łykiem
Mikrotea od Waterdrop to skoncentrowane kostki pełne smaku, dzięki którym przygotować można ciepły napój, bez konieczności zaparzania. Jedna kostka wystarcza na 600 ml napoju, czyli dwa kubki pysznej herbaty gotowej do spożycia zaraz po przyrządzeniu. Mikrotea smakuje najlepiej rozpuszczona w wodzie o temperaturze ok. 60 stopni.
W nowej kolekcji Mikrotea od Waterdrop znajdziemy dwa zimowe smaki skomponowane na bazie wysokiej jakości herbaty. GOLDEN ASSAM to wyjątkowe połączenie czarnej herbaty i miodu, który zapewni miły początek dnia i pobudzi do działania. Drugi smak, GREEN OASIS, łączy w sobie smak trawy cytrynowej i zielonej herbaty, który przyjemnie otula zmysły. Mikrotea od Waterdrop nie zawiera zbędnego cukru ani konserwantów, a jej wyjątkowy smak zainspirowany jest samą naturą.
Trzymaj się ciepło
W zimowe dni warto zaopatrzyć się w wysokiej jakości kubek termiczny. Nowej kolekcji Mikrotea od Waterdrop towarzyszą akcesoria, w tym wysokiej jakości kubki termiczne, które utrzymują temperaturę napoju przez wiele godzin. Termokubki w wyjątkowych wzorach dostępne są na stronie producenta w trzech wersjach: 400 ml, 600 ml oraz 1 L. Poza termokubkami w sklepie Waterdrop znaleźć możemy inne designerskie akcesoria, takie jak porcelanowe kubki, plecaki oraz podkładki pod szklanki.
Nowe smaki Mikrotea od Waterdrop oraz towarzyszące im akcesoria będą dostępne w sklepie producenta od 15 grudnia 2021 do wyczerpania zapasów. Więcej informacji można znaleźć na www.waterdrop.pl
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.