Ciepła herbata w nowej formie. Mikrotea od Waterdrop powraca!
Mikrotea GOLDEN ASSAM i GREEN OASIS to małe kapsułki pełne intensywnej dobroczynnych ziół i roślin, które nie wymagają zaparzania. Nowym smakom Mikrotea towarzyszą także zimowe akcesoria, dla prawdziwych fanów zimowych napojów. Kolekcja dostępna jest w sprzedaży od 15 grudnia.
Otulająca z każdym łykiem
Mikrotea od Waterdrop to skoncentrowane kostki pełne smaku, dzięki którym przygotować można ciepły napój, bez konieczności zaparzania. Jedna kostka wystarcza na 600 ml napoju, czyli dwa kubki pysznej herbaty gotowej do spożycia zaraz po przyrządzeniu. Mikrotea smakuje najlepiej rozpuszczona w wodzie o temperaturze ok. 60 stopni.
W nowej kolekcji Mikrotea od Waterdrop znajdziemy dwa zimowe smaki skomponowane na bazie wysokiej jakości herbaty. GOLDEN ASSAM to wyjątkowe połączenie czarnej herbaty i miodu, który zapewni miły początek dnia i pobudzi do działania. Drugi smak, GREEN OASIS, łączy w sobie smak trawy cytrynowej i zielonej herbaty, który przyjemnie otula zmysły. Mikrotea od Waterdrop nie zawiera zbędnego cukru ani konserwantów, a jej wyjątkowy smak zainspirowany jest samą naturą.
Trzymaj się ciepło
W zimowe dni warto zaopatrzyć się w wysokiej jakości kubek termiczny. Nowej kolekcji Mikrotea od Waterdrop towarzyszą akcesoria, w tym wysokiej jakości kubki termiczne, które utrzymują temperaturę napoju przez wiele godzin. Termokubki w wyjątkowych wzorach dostępne są na stronie producenta w trzech wersjach: 400 ml, 600 ml oraz 1 L. Poza termokubkami w sklepie Waterdrop znaleźć możemy inne designerskie akcesoria, takie jak porcelanowe kubki, plecaki oraz podkładki pod szklanki.
Nowe smaki Mikrotea od Waterdrop oraz towarzyszące im akcesoria będą dostępne w sklepie producenta od 15 grudnia 2021 do wyczerpania zapasów. Więcej informacji można znaleźć na www.waterdrop.pl

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.