Komunikaty PR

Ciepła herbata w nowej formie. Mikrotea od Waterdrop powraca!

2021-12-22  |  10:30
Biuro prasowe

Mikrotea GOLDEN ASSAM i GREEN OASIS to małe kapsułki pełne intensywnej dobroczynnych ziół i roślin, które nie wymagają zaparzania. Nowym smakom Mikrotea towarzyszą także zimowe akcesoria, dla prawdziwych fanów zimowych napojów. Kolekcja dostępna jest w sprzedaży od 15 grudnia. 

Otulająca z każdym łykiem

Mikrotea od Waterdrop to skoncentrowane kostki pełne smaku, dzięki którym przygotować można ciepły napój, bez konieczności zaparzania. Jedna kostka wystarcza na 600 ml napoju, czyli dwa kubki pysznej herbaty gotowej do spożycia zaraz po przyrządzeniu. Mikrotea smakuje najlepiej rozpuszczona w wodzie o temperaturze ok. 60 stopni.

W nowej kolekcji Mikrotea od Waterdrop znajdziemy dwa zimowe smaki skomponowane na bazie wysokiej jakości herbaty. GOLDEN ASSAM to wyjątkowe połączenie czarnej herbaty i miodu, który zapewni miły początek dnia i pobudzi do działania. Drugi smak, GREEN OASIS, łączy w sobie smak trawy cytrynowej i zielonej herbaty, który przyjemnie otula zmysły. Mikrotea od Waterdrop nie zawiera zbędnego cukru ani konserwantów, a jej wyjątkowy smak zainspirowany jest samą naturą.

Trzymaj się ciepło 

W zimowe dni warto zaopatrzyć się w wysokiej jakości kubek termiczny. Nowej kolekcji Mikrotea od Waterdrop towarzyszą akcesoria, w tym wysokiej jakości kubki termiczne, które utrzymują temperaturę napoju przez wiele godzin. Termokubki w wyjątkowych wzorach dostępne są na stronie producenta w trzech wersjach: 400 ml, 600 ml oraz 1 L. Poza termokubkami w sklepie Waterdrop znaleźć możemy inne designerskie akcesoria, takie jak porcelanowe kubki, plecaki oraz podkładki pod szklanki.

Nowe smaki Mikrotea od Waterdrop oraz towarzyszące im akcesoria będą dostępne w sklepie producenta od 15 grudnia 2021 do wyczerpania zapasów. Więcej informacji można znaleźć na www.waterdrop.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Klasyczna, intensywna czy kremowa? W ofercie nowej marki Eduscho każdy znajdzie Biuro prasowe
2024-03-27 | 12:00

Klasyczna, intensywna czy kremowa? W ofercie nowej marki Eduscho każdy znajdzie

Jest sprawa, nowa kawa! W dodatku taka, jaką najbardziej lubisz – bez względu na to, czy w tej kwestii stawiasz na klasyczną małą czarną czy tę z dodatkiem mleka. W ofercie marki
Zakupy Jak pracuje Manufaktura w okresie wielkanocnym?
2024-03-26 | 11:00

Jak pracuje Manufaktura w okresie wielkanocnym?

Wielkanoc już tuż-tuż, a to oznacza także zmiany w godzinach pracy galerii handlowej i lokali na rynku Manufaktury. Kiedy będzie można zrobić ostatnie przedświąteczne
Zakupy Rekordowo długi Kiermasz Wielkanocny - potrwa aż do Wielkiego Piątku wieczorem
2024-03-21 | 17:27

Rekordowo długi Kiermasz Wielkanocny - potrwa aż do Wielkiego Piątku wieczorem

Sens powiedzenia “Święta, święta i po świętach” trudno byłoby wyjaśnić obcokrajowcowi w dwóch zdaniach. Łatwiej byłoby już pokazać maraton polskich mam, babć i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Żywienie

Gwiazdy

Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi

Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.

Konsument

Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia

Studenci, którzy postrzegają siebie jako autentycznych w mediach społecznościowych, są mniej zestresowani i cieszą się lepszym zdrowiem psychicznym, niż ci, którzy na platformach posługują się wizerunkiem wykreowanym. Autentyczność w rzeczywistym świecie nie ma jednak takiego wpływu na dobrostan psychiczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez naukowców z USA we współpracy z polskimi i niemieckimi kolegami. Badacze przyjrzeli się też różnicom między tymi zależnościami badanymi u pokolenia Z i pokoleń wcześniejszych. Z ich obserwacji wynika, że „zetki” uważają siebie za bardziej autentycznych w mediach społecznościowych niż starsi uczestnicy badania.