Komunikaty PR

Co kraj to obyczaj – przegląd tradycji wielkanocnych, które niosą radość

2020-04-07  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Haribo ( 0.61 MB )

Święta wielkanocne już niebawem. Mimo że wielu z nas w tym roku spędzi ten czas inaczej niż zwykle i nie spotka się z bliskimi, warto zadbać, by wprowadzić choć odrobinę radości w te dni. Inspiracją mogą być najpopularniejsze tradycje z różnych krajów.

Na naszym rodzimym gruncie do koszyczków wkładamy, oprócz pokarmów, także słodkie baranki czy jajka. Dzięki temu święta są bardzo atrakcyjne dla dzieci. Warto zachować tę tradycję i sięgnąć po  słodycze w wielkanocnych kształtach, które z pewnością sprawią wiele radości najmłodszym. Może to być na przykład HARIBO Ostermix – kompozycja kolorowych żelek i pianek, przypominających wyglądem zajączki, kurczaczki oraz wielkanocne pisanki.

Co ukrył dla nas zajączek…

W krajach anglosaskich święta to przede wszystkim zabawa w gronie najbliższych oraz udział w licznych festynach. Jedną z bardziej znanych rozrywek, która zyskuje popularność również w Polsce jest egg hunt, czyli zabawa w szukanie ukrytych w ogrodzie jajek. Także tę świąteczną atrakcję możemy zaadaptować do obecnych warunków i ukryć jajeczka w mieszkaniu! Idealnie nada się to tego wielkanocna propozycja od HARIBO – Baiser Eier. Są to różnokolorowe cukrowe jajeczka, które posmakują zarówno małym, jak i dużym fanom słodkości.

Niemcy również mają swój odpowiednik tej zabawy. Według tradycji należy szukać nie tylko pisanek, ale w szczególności prezentów, które przynosi zajączek. Dlatego warto mieć w zanadrzu jakiś drobny upominek dla najbliższych. Doskonale sprawdzą się w tej roli HARIBO Happy Easter mini. Zawierają żelki w pojedynczych, małych opakowaniach. To wprost idealny sposób na podzielenie się z bliskimi wielkanocną radością!

Święta – niezależnie od kraju i okoliczności – zawsze są wielkim wydarzeniem. Warto odpowiednio się do nich przygotować i cieszyć obecnością najbliższych. W tegoroczne święta, tak inne od tych, które znamy, także zadbajmy o odrobinę radości.


O HARIBO:
Firma HARIBO założona została przez Hansa Riegla w 1920 r. w Bonn. Nazwa marki to skrót od imienia i nazwiska założyciela HAns RIegel oraz nazwy miejscowości BOnn. Od 1992 roku produkty HARIBO dostępne są w Polsce. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki oraz kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia MAOAM bardzo szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych. Najbardziej rozpoznawalnym produktem HARIBO są „ZŁOTE MISIE” – różnokolorowe żelki w 6 smakach.
Więcej na www.haribo.pl
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.