Komunikaty PR

Coccodrillo i akcja „Tworzymy wakacyjne historie”

2021-07-31  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl

Znana dziecięca marka modowa Coccodrillo zachęca w czasie wakacji swoich klientów do spisywania letnich wspomnień i kultywowania tradycji wysyłania pocztówek z podróży. Dlatego, w sezonowych nadmorskich punktach sprzedaży klienci otrzymują do zakupów za min. 100 zł jedną z pięciu pocztówek projektu Coccodrillo. Akcji „Tworzymy wakacyjne historie” towarzyszy konkurs dla najmłodszych klientów sieci na własnoręcznie wykonaną pocztówkę z wakacji.

Sieć sklepów z ubraniami dla dzieci Coccodrillo uruchomiła w punktach swojej sprzedaży sezonowej, działających w znanych, wakacyjnych kurortach nad polskim morzem oraz na Mazurach, specjalną akcję zakupową. Chcąc pielęgnować zanikający już powoli zwyczaj dzielenia się z bliskimi przeżyciami z wakacji za pośrednictwem widokówek wysyłanych tradycyjną pocztą, marka zaprojektowała serię własnych pocztówek. Są one dodawane do zakupów za kwotę min. 100 zł w 10 sezonowych punktach sprzedaży Coccodrillo, które odwiedza w sezonie wakacyjnym wielu turystów. Znajdują się one w miejscowościach: Mikołajki, Sarbinowo, Ustronie Morskie, Darłówek, Jarosławiec, Rowy Karwia, Łeba, Rewal, Niechorze oraz Krynica Morska.

Zachętą do dzielenia się wakacyjnymi wspomnieniami ma być także konkurs dla dzieci „Tworzymy wakacyjne historie”, realizowany na profilu Coccodrillo w serwisie Facebook. Zadanie konkursowe polega na uwiecznieniu letnich przygód na własnoręcznie zaprojektowanej i wykonanej kartce z wakacji. Zdjęcie pracy konkursowej należy zamieścić w komentarzu pod postem konkursowym. Do wygrania są bony zakupowe do zrealizowania w sklepie online Coccodrillo. Akcja konkursowa potrwa do 31 sierpnia br.

Pocztówki z wakacji to sentymentalna pamiątka i symbol letnich przygód z naszego dzieciństwa. Poprzez naszą akcję chcemy przypomnieć klientom Coccodrillo, że warto powrócić do zwyczaju spisywania wakacyjnych historii na kartkach pocztowych, a także przekazywać tę tradycję swoim pociechom. Sam konkurs na samodzielne przygotowanie kartki z wakacji jest też okazją do kreatywnego spędzenia czasu wspólnie z dzieckiem. Przy okazji, chcemy też symbolicznie towarzyszyć naszym odbiorcom w wakacyjnych przygodach – mówi Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo.


Szczegóły akcji „Tworzymy wakacyjne historie” można znaleźć tutaj.

Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to 244 sklepy w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Klasyczna, intensywna czy kremowa? W ofercie nowej marki Eduscho każdy znajdzie Biuro prasowe
2024-03-27 | 12:00

Klasyczna, intensywna czy kremowa? W ofercie nowej marki Eduscho każdy znajdzie

Jest sprawa, nowa kawa! W dodatku taka, jaką najbardziej lubisz – bez względu na to, czy w tej kwestii stawiasz na klasyczną małą czarną czy tę z dodatkiem mleka. W ofercie marki
Zakupy Jak pracuje Manufaktura w okresie wielkanocnym?
2024-03-26 | 11:00

Jak pracuje Manufaktura w okresie wielkanocnym?

Wielkanoc już tuż-tuż, a to oznacza także zmiany w godzinach pracy galerii handlowej i lokali na rynku Manufaktury. Kiedy będzie można zrobić ostatnie przedświąteczne
Zakupy Rekordowo długi Kiermasz Wielkanocny - potrwa aż do Wielkiego Piątku wieczorem
2024-03-21 | 17:27

Rekordowo długi Kiermasz Wielkanocny - potrwa aż do Wielkiego Piątku wieczorem

Sens powiedzenia “Święta, święta i po świętach” trudno byłoby wyjaśnić obcokrajowcowi w dwóch zdaniach. Łatwiej byłoby już pokazać maraton polskich mam, babć i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.