Coccodrillo i akcja „Tworzymy wakacyjne historie”

Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Znana dziecięca marka modowa Coccodrillo zachęca w czasie wakacji swoich klientów do spisywania letnich wspomnień i kultywowania tradycji wysyłania pocztówek z podróży. Dlatego, w sezonowych nadmorskich punktach sprzedaży klienci otrzymują do zakupów za min. 100 zł jedną z pięciu pocztówek projektu Coccodrillo. Akcji „Tworzymy wakacyjne historie” towarzyszy konkurs dla najmłodszych klientów sieci na własnoręcznie wykonaną pocztówkę z wakacji.
Sieć sklepów z ubraniami dla dzieci Coccodrillo uruchomiła w punktach swojej sprzedaży sezonowej, działających w znanych, wakacyjnych kurortach nad polskim morzem oraz na Mazurach, specjalną akcję zakupową. Chcąc pielęgnować zanikający już powoli zwyczaj dzielenia się z bliskimi przeżyciami z wakacji za pośrednictwem widokówek wysyłanych tradycyjną pocztą, marka zaprojektowała serię własnych pocztówek. Są one dodawane do zakupów za kwotę min. 100 zł w 10 sezonowych punktach sprzedaży Coccodrillo, które odwiedza w sezonie wakacyjnym wielu turystów. Znajdują się one w miejscowościach: Mikołajki, Sarbinowo, Ustronie Morskie, Darłówek, Jarosławiec, Rowy Karwia, Łeba, Rewal, Niechorze oraz Krynica Morska.
Zachętą do dzielenia się wakacyjnymi wspomnieniami ma być także konkurs dla dzieci „Tworzymy wakacyjne historie”, realizowany na profilu Coccodrillo w serwisie Facebook. Zadanie konkursowe polega na uwiecznieniu letnich przygód na własnoręcznie zaprojektowanej i wykonanej kartce z wakacji. Zdjęcie pracy konkursowej należy zamieścić w komentarzu pod postem konkursowym. Do wygrania są bony zakupowe do zrealizowania w sklepie online Coccodrillo. Akcja konkursowa potrwa do 31 sierpnia br.
– Pocztówki z wakacji to sentymentalna pamiątka i symbol letnich przygód z naszego dzieciństwa. Poprzez naszą akcję chcemy przypomnieć klientom Coccodrillo, że warto powrócić do zwyczaju spisywania wakacyjnych historii na kartkach pocztowych, a także przekazywać tę tradycję swoim pociechom. Sam konkurs na samodzielne przygotowanie kartki z wakacji jest też okazją do kreatywnego spędzenia czasu wspólnie z dzieckiem. Przy okazji, chcemy też symbolicznie towarzyszyć naszym odbiorcom w wakacyjnych przygodach – mówi Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo.
Szczegóły akcji „Tworzymy wakacyjne historie” można znaleźć tutaj.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to 244 sklepy w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść
Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Żywienie
Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.