Coccodrillo i akcja „Tworzymy wakacyjne historie”
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_1028673748,w_170,h_95,wo_170,ho_95,r_png,_small.png)
Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Znana dziecięca marka modowa Coccodrillo zachęca w czasie wakacji swoich klientów do spisywania letnich wspomnień i kultywowania tradycji wysyłania pocztówek z podróży. Dlatego, w sezonowych nadmorskich punktach sprzedaży klienci otrzymują do zakupów za min. 100 zł jedną z pięciu pocztówek projektu Coccodrillo. Akcji „Tworzymy wakacyjne historie” towarzyszy konkurs dla najmłodszych klientów sieci na własnoręcznie wykonaną pocztówkę z wakacji.
Sieć sklepów z ubraniami dla dzieci Coccodrillo uruchomiła w punktach swojej sprzedaży sezonowej, działających w znanych, wakacyjnych kurortach nad polskim morzem oraz na Mazurach, specjalną akcję zakupową. Chcąc pielęgnować zanikający już powoli zwyczaj dzielenia się z bliskimi przeżyciami z wakacji za pośrednictwem widokówek wysyłanych tradycyjną pocztą, marka zaprojektowała serię własnych pocztówek. Są one dodawane do zakupów za kwotę min. 100 zł w 10 sezonowych punktach sprzedaży Coccodrillo, które odwiedza w sezonie wakacyjnym wielu turystów. Znajdują się one w miejscowościach: Mikołajki, Sarbinowo, Ustronie Morskie, Darłówek, Jarosławiec, Rowy Karwia, Łeba, Rewal, Niechorze oraz Krynica Morska.
Zachętą do dzielenia się wakacyjnymi wspomnieniami ma być także konkurs dla dzieci „Tworzymy wakacyjne historie”, realizowany na profilu Coccodrillo w serwisie Facebook. Zadanie konkursowe polega na uwiecznieniu letnich przygód na własnoręcznie zaprojektowanej i wykonanej kartce z wakacji. Zdjęcie pracy konkursowej należy zamieścić w komentarzu pod postem konkursowym. Do wygrania są bony zakupowe do zrealizowania w sklepie online Coccodrillo. Akcja konkursowa potrwa do 31 sierpnia br.
– Pocztówki z wakacji to sentymentalna pamiątka i symbol letnich przygód z naszego dzieciństwa. Poprzez naszą akcję chcemy przypomnieć klientom Coccodrillo, że warto powrócić do zwyczaju spisywania wakacyjnych historii na kartkach pocztowych, a także przekazywać tę tradycję swoim pociechom. Sam konkurs na samodzielne przygotowanie kartki z wakacji jest też okazją do kreatywnego spędzenia czasu wspólnie z dzieckiem. Przy okazji, chcemy też symbolicznie towarzyszyć naszym odbiorcom w wakacyjnych przygodach – mówi Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo.
Szczegóły akcji „Tworzymy wakacyjne historie” można znaleźć tutaj.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to 244 sklepy w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.
![Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1229908963,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City
![Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu](/files/_uploaded/glownekonf_368224950,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
![Znamy najnowszy portret klientek Pepco](/files/_uploaded/glownekonf_1470353958,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Znamy najnowszy portret klientek Pepco
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Konsument
![](/files/1922771799/murawski-gniazdownicy-foto-1,w_274,_small.jpg)
Co trzecia osoba w wieku 25–34 lata nadal mieszka z rodzicami. Większość gniazdowników pracuje
1,7 mln, czyli 33 proc., młodych Polaków to tzw. gniazdownicy. – To osoby w wieku od 25 do 34 lat, które nadal mieszkają z rodzicami, nie posiadają własnych dzieci, współmałżonka, nie są również po rozwodzie lub nie są wdowcami – tłumaczy Paweł Murawski, konsultant z Głównego Urzędu Statystycznego. Zjawisko to jest silniejsze wśród mężczyzn i na obszarach mniej zaludnionych. W dużych miastach i aglomeracjach odsetek gniazdowników jest znacznie niższy.
Media
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
![](/files/1922771799/el-gendy-wstawanie-foto,w_133,_small.jpg)
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](/files/1922771799/zdrowie-ukraincy-foto_1,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.