Czas na Private Sale we Wrocław Fashion Outlet
– Lubimy pozytywnie zaskakiwać naszych klientów, szczególnie, jeżeli chodzi o dodatkowe zniżki od i tak już obniżonych cen outletowych – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Szukając modowych rozwiązań na jesienne spacery czy do wygodnej pracy zdalnej nie warto przepłacać. Dołączając do naszego programu lojalnościowego klienci zyskają dostęp do dodatkowej zniżki aż 20% od cen outletowych i wielu ofert specjalnych w ramach Private Sale, która odbędzie się w dniach 26-31 października.
Zdrowie i bezpieczeństwo gości i pracowników Wrocław Fashion Outlet jest w tym wyjątkowym okresie priorytetem. Dlatego jedyny outlet Dolnego Śląska stosuje się do wszystkich aktualnych wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego oraz rozporządzeń Prezesa Rady Ministrów. – Naszych klientów również prosimy o przestrzeganie zasad sanitarnych: utrzymanie dystansu społecznego, zasłanianie ust i nosa podczas zakupów w centrum oraz w trakcie obecności na naszym parkingu. Prosimy także o respektowanie limitów klientów robiących zakupy w danym sklepie. O tym, ilu gości może przebywać na terenie każdego ze sklepów informujemy na witrynie przy wejściu do każdego z lokali. Zgodnie z wprowadzonymi przepisami sprzedaż jedzenia odbywa się wyłącznie w opcji na wynos, bez możliwości konsumpcji na terenie centrum – dodaje Katarzyna Warzecha.
Jak dołączyć do Wrocław Fashion Club?
Możemy to zrobić wygodnie za pośrednictwem strony internetowej outletu bądź na miejscu w punkcie informacyjnym lub sklepach należących do programu. Po rejestracji warto zainstalować aplikację mobilną Wrocław Fashion Club. Tam znajdziemy informacje o wszystkich dodatkowych zniżkach a także stan naszego konta. Za każdy zakup w sklepie uczestniczącym w programie lojalnościowym otrzymamy 5% wartości paragonu. Zebrane środki możemy przeznaczyć już na kolejnych zakupach, aby obniżyć ich wartość do 25% wysokości paragonu.
Specjalne oferty podczas Private Sale
4F, Kazar, Marc O’Polo, Mustang, Cross Jeans, Lee Cooper, Olsen, Reebok, Tefal Home&Cook, Wittchen – to tylko niektóre z marek, które 26 do 31 października przygotowały specjalne oferty dla klientów korzystających z Wrocław Fashion Club. Private Sale we Wrocław Fashion Outlet to także okazja do wygrania zaproszeń do oglądania filmów online podczas nadchodzącej edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty. Jak je otrzymać – dowiemy się po zapisaniu się do Wrocław Fashion Club lub w Punkcie Informacyjnym.
O bag, czyli stwórz wyjątkową torebkę
Od 12 października we Wrocław Fashion Outlet działa także outeltowy salon marki O bag. To marka, która swój pierwszy sukces osiągnęła z flagową, konfigurowalną torebką z tworzywa EVA. Ten innowacyjny na rynku modowym produkt jest łatwo rozpoznawalny wśród klientek z całego świata dzięki swojej prostocie i niepowtarzalnemu designowi. Dzisiaj marka O bag to lider rynku modowego związanego z samodzielnie konfigurowalnymi produktami w obszarze mody. Są to zarówno zegarki O clock, jak i torebki O bag. Wszystkie rozwiązania w nowym sklepie outletowym marki we Wrocławiu będą dostępne w outletowych cenach.
Zakupy we Wrocław Fashion Outlet odbywają się z zachowaniem reżimu sanitarnego i przy zastosowaniu ponad 40 zasad bezpieczeństwa. Klienci i pracownicy sklepów przez cały czas korzystają z osłon ust i nosa. W przypadku braku maseczki lub jej zużycia – można ją kupić w specjalnym maseczkomacie znajdującym się przy głównym wejściu do centrum.
Więcej informacji o promocjach i szczegółach Private Sale we Wrocław Fashion Outlet można znaleźć na stronie www.wroclawfashionoutlet.com
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.