Komunikaty PR

Czas na Private Sale we Wrocław Fashion Outlet

2020-10-27  |  08:00
Biuro prasowe

Lubimy pozytywnie zaskakiwać naszych klientów, szczególnie, jeżeli chodzi o dodatkowe zniżki od i tak już obniżonych cen outletowych – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Szukając modowych rozwiązań na jesienne spacery czy do wygodnej pracy zdalnej nie warto przepłacać. Dołączając do naszego programu lojalnościowego klienci zyskają dostęp do  dodatkowej zniżki aż 20% od cen outletowych i wielu ofert specjalnych w ramach Private Sale, która odbędzie się w dniach 26-31 października.

Zdrowie i bezpieczeństwo gości i pracowników Wrocław Fashion Outlet jest w tym wyjątkowym okresie priorytetem. Dlatego jedyny outlet Dolnego Śląska stosuje się do wszystkich aktualnych wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego oraz rozporządzeń Prezesa Rady Ministrów. – Naszych klientów również prosimy o przestrzeganie zasad sanitarnych: utrzymanie dystansu społecznego, zasłanianie ust i nosa podczas zakupów w centrum oraz w trakcie obecności na naszym parkingu. Prosimy także o respektowanie limitów klientów robiących zakupy w danym sklepie. O tym, ilu gości może przebywać na terenie każdego ze sklepów informujemy na witrynie przy wejściu do każdego z lokali. Zgodnie z wprowadzonymi przepisami sprzedaż jedzenia odbywa się wyłącznie w opcji na wynos, bez możliwości konsumpcji na terenie centrum – dodaje Katarzyna Warzecha.  

Jak dołączyć do Wrocław Fashion Club?

Możemy to zrobić wygodnie za pośrednictwem strony internetowej outletu bądź na miejscu w punkcie informacyjnym lub sklepach należących do programu. Po rejestracji warto zainstalować aplikację mobilną Wrocław Fashion Club. Tam znajdziemy informacje o wszystkich dodatkowych zniżkach a także stan naszego konta. Za każdy zakup w sklepie uczestniczącym w programie lojalnościowym otrzymamy 5% wartości paragonu. Zebrane środki możemy przeznaczyć już na kolejnych zakupach, aby obniżyć ich wartość do 25% wysokości paragonu.

Specjalne oferty podczas Private Sale

4F, Kazar, Marc O’Polo, Mustang, Cross Jeans, Lee Cooper, Olsen, Reebok, Tefal Home&Cook, Wittchen – to tylko niektóre z marek, które 26 do 31 października przygotowały specjalne oferty dla klientów korzystających z Wrocław Fashion Club. Private Sale we Wrocław Fashion Outlet to także okazja do wygrania zaproszeń do oglądania filmów online podczas nadchodzącej edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty. Jak je otrzymać – dowiemy się po zapisaniu się do Wrocław Fashion Club lub w Punkcie Informacyjnym.

O bag, czyli stwórz wyjątkową torebkę

Od 12 października we Wrocław Fashion Outlet działa także outeltowy salon marki O bag. To marka, która swój pierwszy sukces osiągnęła z flagową, konfigurowalną torebką z tworzywa EVA. Ten innowacyjny na rynku modowym produkt jest łatwo rozpoznawalny wśród klientek z całego świata dzięki swojej prostocie i niepowtarzalnemu designowi. Dzisiaj marka O bag to lider rynku modowego związanego z samodzielnie konfigurowalnymi produktami w obszarze mody. Są to zarówno zegarki O clock, jak i torebki O bag. Wszystkie rozwiązania w nowym sklepie outletowym marki we Wrocławiu będą dostępne w outletowych cenach.

Zakupy we Wrocław Fashion Outlet odbywają się z zachowaniem reżimu sanitarnego i przy zastosowaniu ponad 40 zasad bezpieczeństwa. Klienci i pracownicy sklepów przez cały czas korzystają z osłon ust i nosa. W przypadku braku maseczki lub jej zużycia – można ją kupić w specjalnym maseczkomacie znajdującym się przy głównym wejściu do centrum.

Więcej informacji o promocjach i szczegółach Private Sale we Wrocław Fashion Outlet można znaleźć na stronie www.wroclawfashionoutlet.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Zdrowie

Eksperci: e-papierosy to poważny problem wśród dzieci. Nowe przepisy to dobry krok, ale absolutnie niewystarczający

Konsumpcja e-papierosów wśród młodzieży rośnie alarmująco: statystyki pokazują, że sięga po nie już ponad 20 proc. nastolatków w wieku 13–15 lat. Eksperci alarmują, że takie produkty są specjalnie zaprojektowane pod młodych użytkowników, oferując atrakcyjne smaki, opakowania i marketing. Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Konsultant krajowy ds. zdrowia publicznego, prof. Łukasz Balwicki, mówi wprost, że należy wyeliminować z obrotu jednorazowe e-papierosy, jako produkty najbardziej atrakcyjne dla dzieci i młodzieży.

Teatr

Jadwiga Jankowska-Cieślak i Daniel Olbrychski po 50 latach znów zagrają małżeństwo w sztuce „Przebłyski”. „To duża rozkosz spotkać się po tylu latach”

Twórcy sztuki zatytułowanej „Przebłyski” podkreślają, że jest to spektakl – lustro każdej pary. Kreowani przez Jadwigę Jankowską-Cieślak i Daniela Olbrychskiego Rosa i Abrasza przez lata byli małżeństwem, a w chwili śmierci mężczyzny widzowie dostają kompendium wiedzy o ich niełatwym życiu. Odtwórca głównej roli cieszy się, że znów może się spotkać na scenie z aktorką, która od lat robi na nim ogromne wrażenie. Przyznaje też, że Serge Kribus napisał ten tekst z myślą o nim i zależało mu, żeby zagrał tę sztukę w Paryżu. Najpierw jednak przedstawienie zostanie zaprezentowane w polskiej wersji.