Czas na Private Sale we Wrocław Fashion Outlet
– Lubimy pozytywnie zaskakiwać naszych klientów, szczególnie, jeżeli chodzi o dodatkowe zniżki od i tak już obniżonych cen outletowych – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Szukając modowych rozwiązań na jesienne spacery czy do wygodnej pracy zdalnej nie warto przepłacać. Dołączając do naszego programu lojalnościowego klienci zyskają dostęp do dodatkowej zniżki aż 20% od cen outletowych i wielu ofert specjalnych w ramach Private Sale, która odbędzie się w dniach 26-31 października.
Zdrowie i bezpieczeństwo gości i pracowników Wrocław Fashion Outlet jest w tym wyjątkowym okresie priorytetem. Dlatego jedyny outlet Dolnego Śląska stosuje się do wszystkich aktualnych wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego oraz rozporządzeń Prezesa Rady Ministrów. – Naszych klientów również prosimy o przestrzeganie zasad sanitarnych: utrzymanie dystansu społecznego, zasłanianie ust i nosa podczas zakupów w centrum oraz w trakcie obecności na naszym parkingu. Prosimy także o respektowanie limitów klientów robiących zakupy w danym sklepie. O tym, ilu gości może przebywać na terenie każdego ze sklepów informujemy na witrynie przy wejściu do każdego z lokali. Zgodnie z wprowadzonymi przepisami sprzedaż jedzenia odbywa się wyłącznie w opcji na wynos, bez możliwości konsumpcji na terenie centrum – dodaje Katarzyna Warzecha.
Jak dołączyć do Wrocław Fashion Club?
Możemy to zrobić wygodnie za pośrednictwem strony internetowej outletu bądź na miejscu w punkcie informacyjnym lub sklepach należących do programu. Po rejestracji warto zainstalować aplikację mobilną Wrocław Fashion Club. Tam znajdziemy informacje o wszystkich dodatkowych zniżkach a także stan naszego konta. Za każdy zakup w sklepie uczestniczącym w programie lojalnościowym otrzymamy 5% wartości paragonu. Zebrane środki możemy przeznaczyć już na kolejnych zakupach, aby obniżyć ich wartość do 25% wysokości paragonu.
Specjalne oferty podczas Private Sale
4F, Kazar, Marc O’Polo, Mustang, Cross Jeans, Lee Cooper, Olsen, Reebok, Tefal Home&Cook, Wittchen – to tylko niektóre z marek, które 26 do 31 października przygotowały specjalne oferty dla klientów korzystających z Wrocław Fashion Club. Private Sale we Wrocław Fashion Outlet to także okazja do wygrania zaproszeń do oglądania filmów online podczas nadchodzącej edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty. Jak je otrzymać – dowiemy się po zapisaniu się do Wrocław Fashion Club lub w Punkcie Informacyjnym.
O bag, czyli stwórz wyjątkową torebkę
Od 12 października we Wrocław Fashion Outlet działa także outeltowy salon marki O bag. To marka, która swój pierwszy sukces osiągnęła z flagową, konfigurowalną torebką z tworzywa EVA. Ten innowacyjny na rynku modowym produkt jest łatwo rozpoznawalny wśród klientek z całego świata dzięki swojej prostocie i niepowtarzalnemu designowi. Dzisiaj marka O bag to lider rynku modowego związanego z samodzielnie konfigurowalnymi produktami w obszarze mody. Są to zarówno zegarki O clock, jak i torebki O bag. Wszystkie rozwiązania w nowym sklepie outletowym marki we Wrocławiu będą dostępne w outletowych cenach.
Zakupy we Wrocław Fashion Outlet odbywają się z zachowaniem reżimu sanitarnego i przy zastosowaniu ponad 40 zasad bezpieczeństwa. Klienci i pracownicy sklepów przez cały czas korzystają z osłon ust i nosa. W przypadku braku maseczki lub jej zużycia – można ją kupić w specjalnym maseczkomacie znajdującym się przy głównym wejściu do centrum.
Więcej informacji o promocjach i szczegółach Private Sale we Wrocław Fashion Outlet można znaleźć na stronie www.wroclawfashionoutlet.com

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.