Komunikaty PR

Czas na Private Sale we Wrocław Fashion Outlet

2020-10-27  |  08:00
Biuro prasowe

Lubimy pozytywnie zaskakiwać naszych klientów, szczególnie, jeżeli chodzi o dodatkowe zniżki od i tak już obniżonych cen outletowych – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Szukając modowych rozwiązań na jesienne spacery czy do wygodnej pracy zdalnej nie warto przepłacać. Dołączając do naszego programu lojalnościowego klienci zyskają dostęp do  dodatkowej zniżki aż 20% od cen outletowych i wielu ofert specjalnych w ramach Private Sale, która odbędzie się w dniach 26-31 października.

Zdrowie i bezpieczeństwo gości i pracowników Wrocław Fashion Outlet jest w tym wyjątkowym okresie priorytetem. Dlatego jedyny outlet Dolnego Śląska stosuje się do wszystkich aktualnych wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego oraz rozporządzeń Prezesa Rady Ministrów. – Naszych klientów również prosimy o przestrzeganie zasad sanitarnych: utrzymanie dystansu społecznego, zasłanianie ust i nosa podczas zakupów w centrum oraz w trakcie obecności na naszym parkingu. Prosimy także o respektowanie limitów klientów robiących zakupy w danym sklepie. O tym, ilu gości może przebywać na terenie każdego ze sklepów informujemy na witrynie przy wejściu do każdego z lokali. Zgodnie z wprowadzonymi przepisami sprzedaż jedzenia odbywa się wyłącznie w opcji na wynos, bez możliwości konsumpcji na terenie centrum – dodaje Katarzyna Warzecha.  

Jak dołączyć do Wrocław Fashion Club?

Możemy to zrobić wygodnie za pośrednictwem strony internetowej outletu bądź na miejscu w punkcie informacyjnym lub sklepach należących do programu. Po rejestracji warto zainstalować aplikację mobilną Wrocław Fashion Club. Tam znajdziemy informacje o wszystkich dodatkowych zniżkach a także stan naszego konta. Za każdy zakup w sklepie uczestniczącym w programie lojalnościowym otrzymamy 5% wartości paragonu. Zebrane środki możemy przeznaczyć już na kolejnych zakupach, aby obniżyć ich wartość do 25% wysokości paragonu.

Specjalne oferty podczas Private Sale

4F, Kazar, Marc O’Polo, Mustang, Cross Jeans, Lee Cooper, Olsen, Reebok, Tefal Home&Cook, Wittchen – to tylko niektóre z marek, które 26 do 31 października przygotowały specjalne oferty dla klientów korzystających z Wrocław Fashion Club. Private Sale we Wrocław Fashion Outlet to także okazja do wygrania zaproszeń do oglądania filmów online podczas nadchodzącej edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty. Jak je otrzymać – dowiemy się po zapisaniu się do Wrocław Fashion Club lub w Punkcie Informacyjnym.

O bag, czyli stwórz wyjątkową torebkę

Od 12 października we Wrocław Fashion Outlet działa także outeltowy salon marki O bag. To marka, która swój pierwszy sukces osiągnęła z flagową, konfigurowalną torebką z tworzywa EVA. Ten innowacyjny na rynku modowym produkt jest łatwo rozpoznawalny wśród klientek z całego świata dzięki swojej prostocie i niepowtarzalnemu designowi. Dzisiaj marka O bag to lider rynku modowego związanego z samodzielnie konfigurowalnymi produktami w obszarze mody. Są to zarówno zegarki O clock, jak i torebki O bag. Wszystkie rozwiązania w nowym sklepie outletowym marki we Wrocławiu będą dostępne w outletowych cenach.

Zakupy we Wrocław Fashion Outlet odbywają się z zachowaniem reżimu sanitarnego i przy zastosowaniu ponad 40 zasad bezpieczeństwa. Klienci i pracownicy sklepów przez cały czas korzystają z osłon ust i nosa. W przypadku braku maseczki lub jej zużycia – można ją kupić w specjalnym maseczkomacie znajdującym się przy głównym wejściu do centrum.

Więcej informacji o promocjach i szczegółach Private Sale we Wrocław Fashion Outlet można znaleźć na stronie www.wroclawfashionoutlet.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.