Komunikaty PR

Daj się zaskoczyć nową odsłoną kawiarni Tchibo

2023-09-27  |  12:00

Aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby Klientów, Tchibo nie tylko stale modyfikuje swoją ofertę, ale także zmienia się wizualnie. Teraz przyszedł czas na kawiarnie. Już od 8 września będzie można zobaczyć w nich odświeżone materiały komunikacyjne.

„Bo lubię wpaść na pyszną kawę”, „bo lubię mieć wybór”, „bo lubię złapać okazję”  – zawsze jest powód, aby odwiedzić kawiarnie Tchibo w Polsce. Chcemy, aby nasi Klienci czuli się jak najlepiej podczas wizyt w naszych salonach. Dotyczy to, nie tylko jakości obsługi, ale także działań komunikacyjnych oraz projektowania przyjaznej przestrzeni. Zależy nam, aby odwiedziny w Tchibo były ulubionym przystankiem podczas zakupów w centrach handlowych. Nowa komunikacja ma na celu pokazanie, że Tchibo to nie tylko sklep, ale także kawiarnia z aromatyczną, wysokiej jakości kawą i pysznymi ciastami – komentuje Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa.

Kawowa eksperckość, nowe doznania

Zaproponowane zmiany w komunikacji to także sposób, aby podkreślić, różnorodność oferty. Każdy z salonów marki jest również strefą relaksu, w której spróbować można nie tylko kaw i napojów, ale także słodkości, deserów i przekąsek. A jest w czym wybierać – na odwiedzających Tchibo czekać będą istne „rarytasy”. Mowa m.in. o nowych smakach kaw Rarität, które przeniosą Klientów Tchibo w egzotyczną i inspirującą podróż po świecie kawy.

Wraz z nową koncepcją komunikacji Tchibo dąży także do coraz szerszego edukowania swoich dotychczasowych i nowych odbiorców. Dlatego kawiarnie Tchibo to miejsce, w którym Klienci dowiedzą się więcej o rodzajach kawy, a wykwalifikowani bariści doradzą, które ziarna wybrać i jaka metoda parzenia sprawdzi się najlepiej.

Tchibo zmienia się dla Ciebie

Poza sposobem komunikacji i nową nazwą, adekwatną do wrażeń i przeżyć, jakie marka chce oferować swoim Klientom, zmienia się także identyfikacja wizualna kawiarni Tchibo. Obejmuje ona: odświeżone i apetycznie zaprezentowane menuboardy, przejrzystą kartę napojów i deserów, nowe, atrakcyjne materiały graficzne, które pojawią się w kawiarniach.

Nowa koncepcja komunikacji Tchibo wypracowana została razem z Kolektywem Kreatywnym Berry, w oparciu o jakościowe badania konsumenckie. Jej wprowadzeniu będzie towarzyszyła kampania digitalowa oraz atrakcyjne konkursy. Ale to nie wszystko – wstąpcie do Tchibo i dajcie się zaskoczyć.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.