Daj się zaskoczyć nową odsłoną kawiarni Tchibo
Aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby Klientów, Tchibo nie tylko stale modyfikuje swoją ofertę, ale także zmienia się wizualnie. Teraz przyszedł czas na kawiarnie. Już od 8 września będzie można zobaczyć w nich odświeżone materiały komunikacyjne.
„Bo lubię wpaść na pyszną kawę”, „bo lubię mieć wybór”, „bo lubię złapać okazję” – zawsze jest powód, aby odwiedzić kawiarnie Tchibo w Polsce. – Chcemy, aby nasi Klienci czuli się jak najlepiej podczas wizyt w naszych salonach. Dotyczy to, nie tylko jakości obsługi, ale także działań komunikacyjnych oraz projektowania przyjaznej przestrzeni. Zależy nam, aby odwiedziny w Tchibo były ulubionym przystankiem podczas zakupów w centrach handlowych. Nowa komunikacja ma na celu pokazanie, że Tchibo to nie tylko sklep, ale także kawiarnia z aromatyczną, wysokiej jakości kawą i pysznymi ciastami – komentuje Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa.
Kawowa eksperckość, nowe doznania
Zaproponowane zmiany w komunikacji to także sposób, aby podkreślić, różnorodność oferty. Każdy z salonów marki jest również strefą relaksu, w której spróbować można nie tylko kaw i napojów, ale także słodkości, deserów i przekąsek. A jest w czym wybierać – na odwiedzających Tchibo czekać będą istne „rarytasy”. Mowa m.in. o nowych smakach kaw Rarität, które przeniosą Klientów Tchibo w egzotyczną i inspirującą podróż po świecie kawy.
Wraz z nową koncepcją komunikacji Tchibo dąży także do coraz szerszego edukowania swoich dotychczasowych i nowych odbiorców. Dlatego kawiarnie Tchibo to miejsce, w którym Klienci dowiedzą się więcej o rodzajach kawy, a wykwalifikowani bariści doradzą, które ziarna wybrać i jaka metoda parzenia sprawdzi się najlepiej.
Tchibo zmienia się dla Ciebie
Poza sposobem komunikacji i nową nazwą, adekwatną do wrażeń i przeżyć, jakie marka chce oferować swoim Klientom, zmienia się także identyfikacja wizualna kawiarni Tchibo. Obejmuje ona: odświeżone i apetycznie zaprezentowane menuboardy, przejrzystą kartę napojów i deserów, nowe, atrakcyjne materiały graficzne, które pojawią się w kawiarniach.
Nowa koncepcja komunikacji Tchibo wypracowana została razem z Kolektywem Kreatywnym Berry, w oparciu o jakościowe badania konsumenckie. Jej wprowadzeniu będzie towarzyszyła kampania digitalowa oraz atrakcyjne konkursy. Ale to nie wszystko – wstąpcie do Tchibo i dajcie się zaskoczyć.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.