Dalekowschodnie inspiracje i minimalizm w SHIRO – nowej kolekcji Waterdrop

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Lekkość, gra świateł, kwitnące wiśnie zainspirowały markę Waterdrop do stworzenia jej najnowszej kolekcji pod nazwą SHIRO. Linia obejmuje nowy smak flagowego produktu marki – mikrodrinka oraz minimalistyczne akcesoria do picia wody. SHIRO zadebiutowała w sklepie internetowym producenta 28 marca.
Najnowsza kolekcja producenta mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, została zainspirowana przez japońską estetykę i jej odzwierciedlenie w minimalistycznym designie:
SHIRO jest jednym z najstarszych japońskich słów oznaczającym biel, a także szczerość i autentyczność. W najnowszej kolekcji Waterdrop zapragnęliśmy oddać jego delikatność, ale też szlachetność i moc jaką ze sobą niesie. Efektem jest nowy smak mikrodrinka SHIRO oraz linia wysokiej klasy akcesoriów wykonanych ze szlachetnych materiałów. To kolekcja, która pozwoli poczuć w sercu wiosnę i lekkość, której wszyscy potrzebujemy po zimie - wyjaśnia Katerina Navratilova, dyrektor marketingu Waterdrop CEE.
Czyste orzeźwienie
Delikatność i moc łączą się w mikrodrinku SHIRO, który powstał na bazie trzech roślinnych składników: kwiatu wiśni, ślazu i żeń-szenia. Smak SHIRO został też wzbogacony o naturalną kofeinę, dzięki czemu każdy jego łyk delikatnie dodaje energii.
Jak każdy z mikrodrinków waterdrop®, SHIRO został stworzony w oparciu o składniki roślinne pochodzące ze zrównoważonych upraw. Rośliny wykorzystane do produkcji zostały naturalnymi metodami osuszone i sproszkowane tak, by ich wartości oraz smak i zapach zachowały się w jak największym stopniu. Jak wskazuje producent, mikrodrinki najlepiej smakują, gdy rozpuści się je w 400 do 600 ml chłodnej wody.
Minimalizm w ekskluzywnym wydaniu
Linia akcesoriów wchodzących w skład kolekcji SHIRO obejmuje między innymi butelki, kubeczki, karafki, słomki oraz podkładki pod szklanki. W odróżnieniu o poprzednich kolekcji Waterdrop, w których dominowały kwiatowe wzory i żywe barwy, SHIRO utrzymana jest w bieli i przezroczystościach. Uproszczony design, skupiony na dynamicznych liniach pozwala uwypuklić szlachetność zastosowanych materiałów: szkła i porcelany.
Katerina Navratilova wskazuje: Projektując SHIRO skupiliśmy się na najwyższej jakości surowcach, które nie potrzebują dodatkowego upiększania wzorami, bo same mają wartość estetyczną. Powstały przedmioty wpisujące się w trend minimalizmu i zero waste, które sprawdzą się doskonale zarówno jako akcesorium, jak i element wystroju wnętrza. Porcelanowe karafki z łatwością staną się wazonem, a białe kubeczki pojemnikami do przechowywania – taka wielofunkcyjność pozwala jednej rzeczy służyć nam dobrze przez lata.
W skład kolekcji SHIRO wchodzi też limitowana szklana butelka Sakura – to jedyny zdobiony wzorem element minimalistycznej linii, inspirowany kwiatami kwitnącej wiśni.
Kolekcja SHIRO dostępna jest w sklepie internetowym producenta od 28 marca 2021 roku.
O Waterdrop
Waterdrop jest producentem mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, a także akcesoriów do picia wody: butelek szklanych i ze stali nierdzewnej, kubków termicznych, karafek i innych. Waterdrop obecny jest na rynkach międzynarodowych, między innymi w Austrii, Anglii, Niemczech, Francji i rynkach skandynawskich, a od 2020 roku także na rynku polskim. Podstawą działalności firmy jest wspieranie swoich odbiorców w codziennym wypijaniu odpowiedniej ilości płynów i dostarczenie im alternatywy dla słodzonych napojów, a także dbanie o środowisko naturalne poprzez ograniczenie produkcji plastiku zużywanego do pakowania i transportu napojów, produkcję trwałych i ekologicznych akcesoriów do picia wody oraz angażowanie się w inicjatywy prośrodowiskowe.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Anna Dec: Często zapominamy, że poza ekranami telefonów jest prawdziwe życie i wartościowi ludzie. Bądźmy blisko nich i komunikujmy się najprościej, jak tylko się da
Prezenterka przyznaje, że w naszym społeczeństwie można zauważyć coraz większe bariery komunikacyjne, dlatego stoimy przed niezwykle trudnym wyzwaniem zachowania równowagi między korzystaniem z nowoczesnych mediów a pielęgnowaniem relacji osobistych. Aby jednak zobaczyć drugiego człowieka, czegoś się od niego nauczyć czy zainspirować jego życiem, przede wszystkim trzeba wyjrzeć zza szklanych ekranów swoich telefonów. Anna Dec zauważa też, że w dzisiejszych czasach coraz rzadziej rozmawiamy ze sobą w realnym świecie, a zbyt często poprzez różnego rodzaju komunikatory.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Prawo
Adaptacje poddaszy bez odpowiednich zabezpieczeń to realne zagrożenie pożarowe. Eksperci apelują o lepsze egzekwowanie przepisów

Z danych Państwowej Straży Pożarnej wynika, że w okresie od 1 stycznia do 13 lipca 2025 roku doszło do blisko 77 tys. pożarów. Ponad 17 tys. wybuchło w budynkach mieszkalnych, co jest nieco wyższym wynikiem niż rok temu. Ogień zbyt łatwo rozprzestrzenia się przez nieodpowiednio zabezpieczone kanały wentylacyjne i trasy kablowe. Źródłem problemów są także zaadaptowane poddasza bez zabezpieczeń przeciwpożarowych czy dachy z instalacjami fotowoltaicznymi.