Komunikaty PR

Dalekowschodnie inspiracje i minimalizm w SHIRO – nowej kolekcji Waterdrop

2021-03-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Do pobrania info_pras ( 0.02 MB )

Lekkość, gra świateł, kwitnące wiśnie zainspirowały markę Waterdrop do stworzenia jej najnowszej kolekcji pod nazwą SHIRO. Linia obejmuje nowy smak flagowego produktu marki – mikrodrinka oraz minimalistyczne akcesoria do picia wody. SHIRO zadebiutowała w sklepie internetowym producenta 28 marca.

Najnowsza kolekcja producenta mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, została zainspirowana przez japońską estetykę i jej odzwierciedlenie w minimalistycznym designie: 

SHIRO jest jednym z najstarszych japońskich słów oznaczającym biel, a także szczerość i autentyczność. W najnowszej kolekcji Waterdrop zapragnęliśmy oddać jego delikatność, ale też szlachetność i moc jaką ze sobą niesie. Efektem jest nowy smak mikrodrinka SHIRO oraz linia wysokiej klasy akcesoriów wykonanych ze szlachetnych materiałów. To kolekcja, która pozwoli poczuć w sercu wiosnę i lekkość, której wszyscy potrzebujemy po zimie - wyjaśnia Katerina Navratilova, dyrektor marketingu Waterdrop CEE.  

Czyste orzeźwienie 

Delikatność i moc łączą się w mikrodrinku SHIRO, który powstał na bazie trzech roślinnych składników: kwiatu wiśni, ślazu i żeń-szenia. Smak SHIRO został też wzbogacony o naturalną kofeinę, dzięki czemu każdy jego łyk delikatnie dodaje energii.  

Jak każdy z mikrodrinków waterdrop®, SHIRO został stworzony w oparciu o składniki roślinne pochodzące ze zrównoważonych upraw. Rośliny wykorzystane do produkcji zostały naturalnymi metodami osuszone i sproszkowane tak, by ich wartości oraz smak i zapach zachowały się w jak największym stopniu. Jak wskazuje producent, mikrodrinki najlepiej smakują, gdy rozpuści się je w 400 do 600 ml chłodnej wody.  

Minimalizm w ekskluzywnym wydaniu 

Linia akcesoriów wchodzących w skład kolekcji SHIRO obejmuje między innymi butelki, kubeczki, karafki, słomki oraz podkładki pod szklanki. W odróżnieniu o poprzednich kolekcji Waterdrop, w których dominowały kwiatowe wzory i żywe barwy, SHIRO utrzymana jest w bieli i przezroczystościach. Uproszczony design, skupiony na dynamicznych liniach pozwala uwypuklić szlachetność zastosowanych materiałów: szkła i porcelany.  

Katerina Navratilova wskazuje: Projektując SHIRO skupiliśmy się na najwyższej jakości surowcach, które nie potrzebują dodatkowego upiększania wzorami, bo same mają wartość estetyczną. Powstały przedmioty wpisujące się w trend minimalizmu i zero waste, które sprawdzą się doskonale zarówno jako akcesorium, jak i element wystroju wnętrza. Porcelanowe karafki z łatwością staną się wazonem, a białe kubeczki pojemnikami do przechowywania – taka wielofunkcyjność pozwala jednej rzeczy służyć nam dobrze przez lata.  

W skład kolekcji SHIRO wchodzi też limitowana szklana butelka Sakura – to jedyny zdobiony wzorem element minimalistycznej linii, inspirowany kwiatami kwitnącej wiśni.  

 

Kolekcja SHIRO dostępna jest w sklepie internetowym producenta od 28 marca 2021 roku.  

 

O Waterdrop 

Waterdrop jest producentem mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, a także akcesoriów do picia wody: butelek szklanych i ze stali nierdzewnej, kubków termicznych, karafek i innych. Waterdrop obecny jest na rynkach międzynarodowych, między innymi w Austrii, Anglii, Niemczech, Francji i rynkach skandynawskich, a od 2020 roku także na rynku polskim. Podstawą działalności firmy jest wspieranie swoich odbiorców w codziennym wypijaniu odpowiedniej ilości płynów i dostarczenie im alternatywy dla słodzonych napojów, a także dbanie o środowisko naturalne poprzez ograniczenie produkcji plastiku zużywanego do pakowania i transportu napojów, produkcję trwałych i ekologicznych akcesoriów do picia wody oraz angażowanie się w inicjatywy prośrodowiskowe. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.