Darmowe vouchery i wirtualne zakupy w Galerii Młociny!
Galeria Młociny rozdaje darmowe vouchery do swojej strefy gastronomicznej! Co należy zrobić, by odebrać prezent? Jak się okazuje, jedynie zakupy z odbiorem osobistym w ramach opcji Click&Collect w jednym z lokali najnowocześniejszego, warszawskiego centrum handlowego! Z kolei dla klientów, którzy preferują zakupy online – bez wychodzenia z domu, obiekt stale kontynuuje wirtualną sprzedaż podczas streamingów live na Facebooku!
#ZgarnijVoucher
W ramach wsparcia najemców i realizacji nieszablonowych działań marketingowych Galeria Młociny przygotowała małą i naprawdę smaczną niespodziankę dla swoich klientów. Na zainteresowanych czekają vouchery na 20 zł do strefy gastronomicznej! Co należy zrobić, by je odebrać? Skorzystać z opcji Click&Collect, która polega na zamawianiu produktów online i odbiorze osobistym w obiekcie. Wszyscy ci, którzy odbiorą swoje zamówienie z wybranych sklepów, dodatkowo otrzymają również bonus na lunch lub pyszną kawę! Lokale, które wzięły udział w inicjatywie i oferują odbiór osobisty produktów to: Sephora, Media Markt, Komputronik, Lavard, Tous, Pandora, Greenpoint, Mensa Home oraz Cortland. Voucher na 20 zł dodawany do zamówienia będzie można z kolei wykorzystać w restauracjach: Subway, Burger King, Thai Wok, A. Blikle, Good Lood, Salad Story, Pasibus, Nalewak, Kebab King, Papa Diego, Costa Coffee, McDonald’s oraz Menya Mushashi i KFC. Vouchery nie podlegają wymianie na gotówkę i są ważne do 30 kwietnia 2021 r. Inicjatywa dotyczy jedynie lokali znajdujących się w Galerii Młociny.
#WirtualneZakupy
Klientów, którzy pozostają w domu i chcieliby realizować swoje zamówienia online, zachęcamy do bacznego obserwowania profilu Galerii Młociny na Facebooku, ponieważ obiekt regularnie realizuje streamingi live, w ramach których zainteresowani mogą zakupić wymarzone produkty ulubionych marek w niezwykle atrakcyjnych cenach. Na wspólny, wirtualny shopping po sklepach warszawskiego obiektu handlowego zaprasza znany stylista – Michał Karbowski, który oprócz prezentacji produktów, dodatkowo podpowie, co nosić podczas nadchodzących, cieplejszych dni oraz poradzi, jak zestawiać ze sobą wzory i fasony. Podczas streamingów zainteresowani mogą rezerwować ubrania i dodatki za pomocą komentarzy, a cały proces odbywa się w pełni online. Po rezerwacji przedstawiciele galerii kontaktują się z kupcem w wiadomości prywatnej, dopełniając formalności zakupu. Cały proces jest dla konsumentów niezwykle prosty, przejrzysty i szybki – zarówno sam zakup, jak i otrzymanie towaru.
#StreamingowyRozkładJazdy
Streamingi live organizowane są o godzinie 20:00. Znajdziemy je na profilu Galerii Młociny na Facebooku. Obiekt zachęca do bacznego obserwowania i aktywności, ponieważ odbywają się tam liczne inicjatywy i konkursy dla klientów.
20 kwietnia – marka Wojas
22 kwietnia – marka Gagliardi
27 kwietnia – marka Regatta
29 kwietnia – marka Lee Cooper
Brzmi zachęcająco? Więcej informacji na temat inicjatyw warszawskiego centrum handlowego znajdziemy na galeriamlociny.pl.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.