Komunikaty PR

Dealz dołącza do Atrium Kasztanowa

2023-08-24  |  10:37
Biuro prasowe

Atrium Kasztanowa rozszerza swoją ofertę handlową o nowego najemcę. Od 24 sierpnia br. mieszkańcy Piły mogą robić zakupy w sklepie Dealz. To pierwszy salon tej sieci w mieście. Dyskont wyróżnia się bogatym asortymentem artykułów dla całej rodziny w wyjątkowo niskich cenach. Oprócz wysokiej jakości produktów spożywczych, Dealz proponuje także wyroby przemysłowe, drogeryjne, a także akcesoria domowe i dekoracyjne.

Ciesząca się coraz większą popularnością w Polsce marka Dealz zawitała także do pilskiego Atrium Kasztanowa. W  nowo otwartym sklepie kupujący znajdą szeroki wybór produktów spożywczych, przemysłowych, drogeryjnych, kosmetycznych i papierniczych. W ofercie dyskontu są również zabawki, akcesoria do  dekoracji wnętrz i wyposażenia domu, a także artykuły dla zwierząt. Dyskont zajmuje powierzchnię prawie 450 m kw. I usytuowany jest na parterze galerii, w sąsiedztwie sklepów Jysk i Wojas.

Dealz należy do międzynarodowej sieci sklepów dyskontowych, będącej częścią Pepco Group. Zgodnie ze  strategią marki, sklep kładzie duży nacisk na oferowanie produktów dobrych marek po okazyjnych cenach.

W czwartek, z okazji otwarcia Dealz w Atrium Kasztanowa, dla 100 pierwszych klientów przygotowano vouchery o wartości 10 zł. Natomiast wszyscy odwiedzający w tym dniu sklep otrzymają gazetkę informującą o produktach oferowanych w najkorzystniejszych cenach.

Cieszymy się, że firma Dealz poszukując odpowiedniej lokalizacji dla swojego pierwszego sklepu w  Pile, wybrała Atrium Kasztanowa. Już od dziś nasi klienci mogą korzystać z bogatej i atrakcyjnej cenowo oferty produktowej tej marki. Dealz to sklep dla całej rodziny, oferujący mnóstwo ciekawych produktów, niedostępnych w innych placówkach handlowych. Dlatego zachęcamy mieszkańców do odwiedzenia nowego salonu czeka w nim wiele nowości oraz okazji cenowych. To także okazja na uzupełnienie wyprawki przedszkolnej i szkolnej w artykuły do nauki i zabawy czy zakup dodatków do dziecięcego pokoju  mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Więcej informacji na stronie www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.