Dealz dołącza do Atrium Kasztanowa
Atrium Kasztanowa rozszerza swoją ofertę handlową o nowego najemcę. Od 24 sierpnia br. mieszkańcy Piły mogą robić zakupy w sklepie Dealz. To pierwszy salon tej sieci w mieście. Dyskont wyróżnia się bogatym asortymentem artykułów dla całej rodziny w wyjątkowo niskich cenach. Oprócz wysokiej jakości produktów spożywczych, Dealz proponuje także wyroby przemysłowe, drogeryjne, a także akcesoria domowe i dekoracyjne.
Ciesząca się coraz większą popularnością w Polsce marka Dealz zawitała także do pilskiego Atrium Kasztanowa. W nowo otwartym sklepie kupujący znajdą szeroki wybór produktów spożywczych, przemysłowych, drogeryjnych, kosmetycznych i papierniczych. W ofercie dyskontu są również zabawki, akcesoria do dekoracji wnętrz i wyposażenia domu, a także artykuły dla zwierząt. Dyskont zajmuje powierzchnię prawie 450 m kw. I usytuowany jest na parterze galerii, w sąsiedztwie sklepów Jysk i Wojas.
Dealz należy do międzynarodowej sieci sklepów dyskontowych, będącej częścią Pepco Group. Zgodnie ze strategią marki, sklep kładzie duży nacisk na oferowanie produktów dobrych marek po okazyjnych cenach.
W czwartek, z okazji otwarcia Dealz w Atrium Kasztanowa, dla 100 pierwszych klientów przygotowano vouchery o wartości 10 zł. Natomiast wszyscy odwiedzający w tym dniu sklep otrzymają gazetkę informującą o produktach oferowanych w najkorzystniejszych cenach.
– Cieszymy się, że firma Dealz poszukując odpowiedniej lokalizacji dla swojego pierwszego sklepu w Pile, wybrała Atrium Kasztanowa. Już od dziś nasi klienci mogą korzystać z bogatej i atrakcyjnej cenowo oferty produktowej tej marki. Dealz to sklep dla całej rodziny, oferujący mnóstwo ciekawych produktów, niedostępnych w innych placówkach handlowych. Dlatego zachęcamy mieszkańców do odwiedzenia nowego salonu – czeka w nim wiele nowości oraz okazji cenowych. To także okazja na uzupełnienie wyprawki przedszkolnej i szkolnej w artykuły do nauki i zabawy czy zakup dodatków do dziecięcego pokoju – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Więcej informacji na stronie www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.