Delikatesy Centrum startują z akcją ŁAppacz
PR Hub
Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
Sieć Delikatesy Centrum kontynuuje rozwój i wzrost sprzedaży za pomocą aplikacji mobilnej. Po sukcesie poprzednich mobilnych promocji, sieć wprowadza kolejną akcję o nazwie ŁAppacz. Na klientów codziennie będą czekać dwie nowe, jednodniowe promocje.
Sieć marketów spożywczych Delikatesy Centrum wprowadza nową akcję promocyjną dostępną w aplikacji mobilnej. W ramach promocji ŁAppacz klienci sieci mogą codziennie skorzystać z dwóch nowych ofert. Jedna z nich dostępna jest dla wszystkich użytkowników, druga - po zrobieniu zakupów za minimum 15 zł za produkty wskazane w gazetce. Klienci będą mogli korzystać z codziennych promocji w aplikacji już od 7 września. Akcja będzie komunikowana w kampanii telewizyjnej, radiowej oraz kanałami on-line.
Budowanie lojalności przez promocje
Promocje dla użytkowników aplikacji Delikatesy Centrum to ważny element strategii realizującej oczekiwania promocyjne konsumentów. Poprzednie akcje, takie jak ZdrAPPka, Kalendarz APPwentowy, Wielkamoc Pisanek przynosiły rekordowe wyniki sprzedaży produktów. Przykładem może być trzecia edycja akcji ZdrAPPka, gdzie klienci sieci zdrapali ponad 10 milionów wirtualnych zdrapek, a ich zaangażowanie w loterię miało też przełożenie na wyniki sprzedażowe w sklepach. Idąc za ciosem, ŁAppacz to kolejny krok w budowaniu lojalności i zaangażowania klientów sieci za pomocą aplikacji mobilnej.
– Coraz więcej Polaków szuka oszczędności, wybierając produkty w okazyjnych cenach. Aż 90% respondentów badania EY Future Consumer Index 2023 chce ostrożniej pochodzić do swoich wydatków, a 91% poszukuje tańszych miejsc na zakupy. W tak trudnym dla konsumenta czasie szczególnie zależy nam na zagwarantowaniu niskich cen i atrakcyjnych promocji w Delikatesach Centrum, dlatego w ramach akcji ŁAppacz oferujemy bardzo konkurencyjne ceny na produkty ważne dla naszych klientów. Dla klientów to możliwość zaoszczędzenia na codziennych zakupach, a dla nas to kolejny krok w stronę budowania lojalności i zaangażowania naszych klientów. Aplikacja mobilna pełni tutaj kluczową rolę, ponieważ konsumenci coraz chętniej wiążą technologię ze swoimi nawykami zakupowymi – mówi Agata Szczepaniak, Młodszy Kierownik ds. CRM w Grupie Eurocash.
Mobilni konsumenci
Delikatesy Centrum konsekwentnie rozwijają swoje możliwości komunikacji z klientem, a aplikacja mobilna pozostaje efektywnym narzędziem w tym obszarze, co łączy się z trendem digitalizacji. Aplikacja Delikatesy Centrum powstała w 2018 roku i odnotowała już ponad 3 mln pobrań. Poza programem lojalnościowym Delikarta, aplikacja oferuje dodatkowe, atrakcyjne benefity dostępne wyłącznie dla jej użytkowników. Daje możliwość skorzystania ze specjalnych ofert i promocji, umożliwia dostęp do historii zakupów, a także oferuje wygodne narzędzie do tworzenia list zakupowych z możliwością sprawdzenia dostępności produktów w sklepach. Aplikacja jest jedną z najlepiej ocenianych aplikacji w retailu spożywczym. O jej sukcesie i dużym zaangażowaniu jej użytkowników świadczy też fakt, że blisko połowa rejestracji do programu lojalnościowego Delikarta odbywa się z wykorzystaniem smartfonu.
***
Delikatesy Centrum to sieć kompaktowych, w większości franczyzowych supermarketów lokowanych blisko miejsc zamieszkania konsumentów. Sklepy zapewniają szeroki wybór asortymentu ze szczególnym naciskiem na produkty świeże – szeroki wybór wysokiej jakości warzyw i owoców dostarczanych codziennie, ladę serwisową znajdującą się w każdym sklepie, pieczywo dostarczane z najlepszych lokalnych piekarni. Szczególne znaczenie ma dopasowanie każdego supermarketu Delikatesy Centrum do potrzeb lokalnej społeczności w tym wybór produktów pochodzących od lokalnych wytwórców.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Dążę do tego, by żyć w autentyczności. Stawiam więc granice w relacjach z innymi
Wokalistka podkreśla, że życie w zgodzie z własnym wnętrzem wymaga nie tylko autorefleksji, ale także odważnego wyrażania siebie i dbania o własne potrzeby. Taki sposób funkcjonowania pomaga utrzymać komfort emocjonalny, pozwala maksymalnie wykorzystać drzemiący w nas potencjał i jest fundamentem szczęśliwego życia. Mika Urbaniak zwraca też uwagę na konieczność wyznaczania granic w relacjach z innymi i budowanie zdrowych relacji.
Ochrona środowiska
Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.
Gwiazdy
Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.