Komunikaty PR

Delikatesy Centrum startują z akcją ŁAppacz

2023-09-11  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
Do pobrania info pras ( 0.12 MB )

Sieć Delikatesy Centrum kontynuuje rozwój i wzrost sprzedaży za pomocą aplikacji mobilnej. Po sukcesie poprzednich mobilnych promocji, sieć wprowadza kolejną akcję o nazwie ŁAppacz. Na klientów codziennie będą czekać dwie nowe, jednodniowe promocje. 

Sieć marketów spożywczych Delikatesy Centrum wprowadza nową akcję promocyjną dostępną w aplikacji mobilnej. W ramach promocji ŁAppacz klienci sieci mogą codziennie skorzystać z dwóch nowych ofert. Jedna z nich dostępna jest dla wszystkich użytkowników, druga - po zrobieniu zakupów za minimum 15 zł za produkty wskazane w gazetce. Klienci będą mogli korzystać z codziennych promocji w aplikacji już od 7 września. Akcja będzie komunikowana w kampanii telewizyjnej, radiowej oraz kanałami on-line.

Budowanie lojalności przez promocje

Promocje dla użytkowników aplikacji Delikatesy Centrum to ważny element strategii realizującej oczekiwania promocyjne konsumentów. Poprzednie akcje, takie jak ZdrAPPka, Kalendarz APPwentowy, Wielkamoc Pisanek przynosiły rekordowe wyniki sprzedaży produktów. Przykładem może być trzecia edycja akcji ZdrAPPka, gdzie klienci sieci zdrapali ponad 10 milionów wirtualnych zdrapek, a ich zaangażowanie w loterię miało też przełożenie na wyniki sprzedażowe w sklepach. Idąc za ciosem, ŁAppacz to kolejny krok w budowaniu lojalności i zaangażowania klientów sieci za pomocą aplikacji mobilnej.

– Coraz więcej Polaków szuka oszczędności, wybierając produkty w okazyjnych cenach. Aż 90% respondentów badania EY Future Consumer Index 2023 chce ostrożniej pochodzić do swoich wydatków, a 91% poszukuje tańszych miejsc na zakupy. W tak trudnym dla konsumenta czasie szczególnie zależy nam na zagwarantowaniu niskich cen i atrakcyjnych promocji w  Delikatesach Centrum, dlatego w ramach akcji ŁAppacz oferujemy bardzo konkurencyjne ceny na produkty ważne dla naszych klientów. Dla klientów to możliwość zaoszczędzenia na codziennych zakupach, a dla nas to kolejny krok w stronę budowania lojalności i zaangażowania naszych klientów. Aplikacja mobilna pełni tutaj kluczową rolę, ponieważ konsumenci coraz chętniej wiążą technologię ze swoimi nawykami zakupowymi  – mówi Agata Szczepaniak, Młodszy Kierownik ds. CRM w Grupie Eurocash.

Mobilni konsumenci

Delikatesy Centrum konsekwentnie rozwijają swoje możliwości komunikacji z klientem, a aplikacja mobilna pozostaje efektywnym narzędziem w tym obszarze, co łączy się z trendem digitalizacji. Aplikacja Delikatesy Centrum powstała w 2018 roku i odnotowała już  ponad 3 mln pobrań. Poza programem lojalnościowym Delikarta, aplikacja oferuje dodatkowe, atrakcyjne benefity dostępne wyłącznie dla jej użytkowników. Daje możliwość skorzystania ze specjalnych ofert i promocji, umożliwia dostęp do historii zakupów, a także oferuje wygodne narzędzie do tworzenia list zakupowych z możliwością sprawdzenia dostępności produktów w sklepach. Aplikacja jest jedną z najlepiej ocenianych aplikacji w retailu spożywczym. O jej sukcesie i dużym zaangażowaniu  jej użytkowników świadczy też fakt, że blisko połowa rejestracji do programu lojalnościowego Delikarta odbywa się z wykorzystaniem smartfonu.

 

***

Delikatesy Centrum to sieć kompaktowych, w większości franczyzowych supermarketów lokowanych blisko miejsc zamieszkania konsumentów. Sklepy zapewniają szeroki wybór asortymentu ze szczególnym naciskiem na produkty świeże – szeroki wybór wysokiej jakości warzyw i owoców dostarczanych codziennie, ladę serwisową znajdującą się w każdym sklepie, pieczywo dostarczane z najlepszych lokalnych piekarni. Szczególne znaczenie ma dopasowanie każdego supermarketu Delikatesy Centrum do potrzeb lokalnej społeczności w tym wybór produktów pochodzących od lokalnych wytwórców.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Żywienie

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.