DESEO stawia na łódzką Fuzję

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Cukiernia DESEO Patisserie & Chocolaterie wybrała Fuzję na pierwszą lokalizację swojego konceptu poza granicami Warszawy. Marka zajmie powierzchnię 75 mkw. na parterze historycznego budynku tuż obok zabytkowej elektrowni Karola Scheiblera. Desery przygotowywane przez pasjonatów cukiernictwa będzie można skosztować w klimatycznej przestrzeni Fuzji już w drugim kwartale przyszłego roku.
Pod szyldem DESEO funkcjonują obecnie cztery cukiernie zlokalizowane w Warszawie. Łódzka odsłona konceptu będzie pierwszym lokalem tej marki otwartym poza stolicą. DESEO otworzy swój lokal w samym sercu Fuzji z widokiem na secesyjną elektrownię oraz Ogrody Anny – zielony dziedziniec kompleksu. Funkcjonować będzie na zasadzie franczyzy. Założycielami DESEO Patisserie & Chocolaterie są Łukasz Smoliński i Natalia Sitarska, para podróżników prowadzących od wielu lat popularny blog podróżniczo-kulinarny Tasteaway. W swoich cukierniach oferują zarówno klasyczne połączenia smakowe, jak i te bardziej orientalne z nutą imbiru, mango, czy japońskiej organicznej herbaty matcha. Słodkości od DESEO to małe cukiernicze dzieła sztuki, które są ucztą zarówno dla podniebienia, jak i dla oka.
- Łódzka Fuzja to nowy rozdział w historii DESEO. Po raz pierwszy otwieramy lokal poza Warszawą. Nowa lokalizacja to wyzwanie, ale i początek kolejnej cukierniczej przygody. Nasze desery podbiły już serca warszawiaków, teraz chcemy zachwycić różnorodnymi smakami także mieszkańców Łodzi. Słodkości, które zaproponujemy w Fuzji będą inspirowane duchem tego pofabrycznego miasta. Chcemy czerpać z Łodzi garściami to, co stanowi jej kwintesencję, tak by nasi goście mogli zasmakować Łodzi w całej okazałości. Także design cukierni nawiązywać będzie do lokalizacji, tradycji i historii miasta - mówi Łukasz Smoliński, założyciel DESEO. - Koncept, który stworzyliśmy jest unikalny, zainspirowany naszymi podróżami i doświadczeniami z różnych zakątków świata. Dlatego też miejsce, w którym otwieramy cukiernię musi być równie niezwykłe jak słodycze, które tworzymy. Wybór padł na Fuzję, która jest przestrzenią absolutnie wyjątkową na mapie Polski. Łódzka Fuzja to wspaniałe miejsce do rozwoju naszego butikowego konceptu, cieszymy się, że będziemy mieli okazję współtworzyć klimat tego miejsca – dodaje Łukasz Smoliński.
DESEO Patisserie & Chocolaterie to kolejny unikatowy format, z którym firma Echo Investment podpisała umowę najmu powierzchni w Fuzji. Od strony ulicy Tymienieckiego w powstającej części handlowo-usługowej pojawi się sklep sieci Netto w zupełnie nowej odsłonie – Netto 3.0.
- Fuzja to jeden z naszych najważniejszych miastotwórczy projektów. Centralny punkt kompleksu, nowo otwarte Ogrody Anny, już teraz tętnią życiem kulturalnym i rozrywkowym. To przedsmak potencjału Fuzji, który w pełni zostanie wykorzystany po zakończeniu wszystkich prac rewitalizacyjnych. Sukces nowych miejskich przestrzeni niewątpliwie związany jest z perfekcyjnie dobraną ofertą gastronomiczną i usługową. Nasz zespół stawia zatem na wyróżniające się koncepty, co do których mamy pewność, że wpiszą się w wyjątkowy industrialny charakter inwestycji. Bardzo cieszymy się, że w zrewitalizowanych wnętrzach dawnych zakładów łódzkiego „króla bawełny” zagości jedna z najlepszych polskich cukierni, z którą mamy przyjemność współpracować także w Browarach Warszawskich. Decyzja marki o wyborze Fuzji na swój pierwszy lokal poza stolicą jest dla nas dowodem uznania i potwierdzeniem, że realizowane przez nas projekty destination są ciekawą propozycją dla potencjalnych najemców. Cukiernia pod szyldem DESEO z pewnością będzie jednym z ulubionych miejsc łodzian na kulinarnej mapie miasta – mówi Karolina Prędota-Krystek, Head of Food & Beverage w Echo Investment.
Fuzja to wieloetapowa inwestycja, która łączyć będzie funkcję biurową, handlowo–usługową, gastronomiczną, a także budynki mieszkalne, plac miejski (Ogrody Anny) i otwarte, zielone tereny wspólne liczące blisko 4 ha. Wszystko w otoczeniu historycznej zabudowy dawnych zakładów włókienniczych Karola Scheiblera, które stanowią dziedzictwo Łodzi Fabrycznej. Łącznie na 8 ha zlokalizowanych będzie 20 budynków, z czego 14 to obiekty historyczne.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.