Komunikaty PR

DESEO stawia na łódzką Fuzję

2021-07-19  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Cukiernia DESEO Patisserie & Chocolaterie wybrała Fuzję na pierwszą lokalizację swojego konceptu poza granicami Warszawy. Marka zajmie powierzchnię 75 mkw. na parterze historycznego budynku tuż obok zabytkowej elektrowni Karola Scheiblera. Desery przygotowywane przez pasjonatów cukiernictwa będzie można skosztować w klimatycznej przestrzeni Fuzji już w drugim kwartale przyszłego roku. 

 

Pod szyldem DESEO funkcjonują obecnie cztery cukiernie zlokalizowane w Warszawie. Łódzka odsłona konceptu będzie pierwszym lokalem tej marki otwartym poza stolicą. DESEO otworzy swój lokal w samym sercu Fuzji z widokiem na secesyjną elektrownię oraz Ogrody Anny – zielony dziedziniec kompleksu. Funkcjonować będzie na zasadzie franczyzy. Założycielami DESEO Patisserie & Chocolaterie są Łukasz Smoliński i Natalia Sitarska, para podróżników prowadzących od wielu lat popularny blog podróżniczo-kulinarny Tasteaway. W swoich cukierniach oferują zarówno klasyczne połączenia smakowe, jak i te bardziej orientalne z nutą imbiru, mango, czy japońskiej organicznej herbaty matcha. Słodkości od DESEO to małe cukiernicze dzieła sztuki, które są ucztą zarówno dla podniebienia, jak i dla oka.

 

Łódzka Fuzja to nowy rozdział w historii DESEO. Po raz pierwszy otwieramy lokal poza Warszawą. Nowa lokalizacja to wyzwanie, ale i początek kolejnej cukierniczej przygody. Nasze desery podbiły już serca warszawiaków, teraz chcemy zachwycić różnorodnymi smakami także mieszkańców Łodzi. Słodkości, które zaproponujemy w Fuzji będą inspirowane duchem tego pofabrycznego miasta. Chcemy czerpać z Łodzi garściami to, co stanowi jej kwintesencję, tak by nasi goście mogli zasmakować Łodzi w całej okazałości. Także design cukierni nawiązywać będzie do lokalizacji, tradycji i historii miasta - mówi Łukasz Smoliński, założyciel DESEO. - Koncept, który stworzyliśmy jest unikalny, zainspirowany naszymi podróżami i doświadczeniami z różnych zakątków świata. Dlatego też miejsce, w którym otwieramy cukiernię musi być równie niezwykłe jak słodycze, które tworzymy. Wybór padł na Fuzję, która jest przestrzenią absolutnie wyjątkową na mapie PolskiŁódzka Fuzja to wspaniałe miejsce do rozwoju naszego butikowego konceptu, cieszymy się, że będziemy mieli okazję współtworzyć klimat tego miejsca – dodaje Łukasz Smoliński.

 

DESEO Patisserie & Chocolaterie to kolejny unikatowy format, z którym firma Echo Investment podpisała umowę najmu powierzchni w Fuzji. Od strony ulicy Tymienieckiego w powstającej części handlowo-usługowej pojawi się sklep sieci Netto w zupełnie nowej odsłonie – Netto 3.0. 

 

Fuzja to jeden z naszych najważniejszych miastotwórczy projektów. Centralny punkt kompleksu, nowo otwarte Ogrody Anny, już teraz tętnią życiem kulturalnym i rozrywkowym. To przedsmak potencjału Fuzji, który w pełni zostanie wykorzystany po zakończeniu wszystkich prac rewitalizacyjnych. Sukces nowych miejskich przestrzeni niewątpliwie związany jest z perfekcyjnie dobraną ofertą gastronomiczną i usługową. Nasz zespół stawia zatem na wyróżniające się koncepty, co do których mamy pewność, że wpiszą się w wyjątkowy industrialny charakter inwestycjiBardzo cieszymy się, że w zrewitalizowanych wnętrzach dawnych zakładów łódzkiego „króla bawełny” zagości jedna z najlepszych polskich cukierni, z którą mamy przyjemność współpracować także w Browarach Warszawskich. Decyzja marki o wyborze Fuzji na swój pierwszy lokal poza stolicą jest dla nas dowodem uznania i potwierdzeniem, że realizowane przez nas projekty destination są ciekawą propozycją dla potencjalnych najemców. Cukiernia pod szyldem DESEO z pewnością będzie jednym z ulubionych miejsc łodzian na kulinarnej mapie miasta – mówi Karolina Prędota-Krystek, Head of Food & Beverage w Echo Investment.

 

Fuzja to wieloetapowa inwestycja, która łączyć będzie funkcję biurową, handlowo–usługową, gastronomiczną, a także budynki mieszkalne, plac miejski (Ogrody Anny) i otwarte, zielone tereny wspólne liczące blisko 4 ha. Wszystko w otoczeniu historycznej zabudowy dawnych zakładów włókienniczych Karola Scheiblera, które stanowią dziedzictwo Łodzi Fabrycznej. Łącznie na 8 ha zlokalizowanych będzie 20 budynków, z czego 14 to obiekty historyczne. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.