Komunikaty PR

DESEO stawia na łódzką Fuzję

2021-07-19  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Cukiernia DESEO Patisserie & Chocolaterie wybrała Fuzję na pierwszą lokalizację swojego konceptu poza granicami Warszawy. Marka zajmie powierzchnię 75 mkw. na parterze historycznego budynku tuż obok zabytkowej elektrowni Karola Scheiblera. Desery przygotowywane przez pasjonatów cukiernictwa będzie można skosztować w klimatycznej przestrzeni Fuzji już w drugim kwartale przyszłego roku. 

 

Pod szyldem DESEO funkcjonują obecnie cztery cukiernie zlokalizowane w Warszawie. Łódzka odsłona konceptu będzie pierwszym lokalem tej marki otwartym poza stolicą. DESEO otworzy swój lokal w samym sercu Fuzji z widokiem na secesyjną elektrownię oraz Ogrody Anny – zielony dziedziniec kompleksu. Funkcjonować będzie na zasadzie franczyzy. Założycielami DESEO Patisserie & Chocolaterie są Łukasz Smoliński i Natalia Sitarska, para podróżników prowadzących od wielu lat popularny blog podróżniczo-kulinarny Tasteaway. W swoich cukierniach oferują zarówno klasyczne połączenia smakowe, jak i te bardziej orientalne z nutą imbiru, mango, czy japońskiej organicznej herbaty matcha. Słodkości od DESEO to małe cukiernicze dzieła sztuki, które są ucztą zarówno dla podniebienia, jak i dla oka.

 

Łódzka Fuzja to nowy rozdział w historii DESEO. Po raz pierwszy otwieramy lokal poza Warszawą. Nowa lokalizacja to wyzwanie, ale i początek kolejnej cukierniczej przygody. Nasze desery podbiły już serca warszawiaków, teraz chcemy zachwycić różnorodnymi smakami także mieszkańców Łodzi. Słodkości, które zaproponujemy w Fuzji będą inspirowane duchem tego pofabrycznego miasta. Chcemy czerpać z Łodzi garściami to, co stanowi jej kwintesencję, tak by nasi goście mogli zasmakować Łodzi w całej okazałości. Także design cukierni nawiązywać będzie do lokalizacji, tradycji i historii miasta - mówi Łukasz Smoliński, założyciel DESEO. - Koncept, który stworzyliśmy jest unikalny, zainspirowany naszymi podróżami i doświadczeniami z różnych zakątków świata. Dlatego też miejsce, w którym otwieramy cukiernię musi być równie niezwykłe jak słodycze, które tworzymy. Wybór padł na Fuzję, która jest przestrzenią absolutnie wyjątkową na mapie PolskiŁódzka Fuzja to wspaniałe miejsce do rozwoju naszego butikowego konceptu, cieszymy się, że będziemy mieli okazję współtworzyć klimat tego miejsca – dodaje Łukasz Smoliński.

 

DESEO Patisserie & Chocolaterie to kolejny unikatowy format, z którym firma Echo Investment podpisała umowę najmu powierzchni w Fuzji. Od strony ulicy Tymienieckiego w powstającej części handlowo-usługowej pojawi się sklep sieci Netto w zupełnie nowej odsłonie – Netto 3.0. 

 

Fuzja to jeden z naszych najważniejszych miastotwórczy projektów. Centralny punkt kompleksu, nowo otwarte Ogrody Anny, już teraz tętnią życiem kulturalnym i rozrywkowym. To przedsmak potencjału Fuzji, który w pełni zostanie wykorzystany po zakończeniu wszystkich prac rewitalizacyjnych. Sukces nowych miejskich przestrzeni niewątpliwie związany jest z perfekcyjnie dobraną ofertą gastronomiczną i usługową. Nasz zespół stawia zatem na wyróżniające się koncepty, co do których mamy pewność, że wpiszą się w wyjątkowy industrialny charakter inwestycjiBardzo cieszymy się, że w zrewitalizowanych wnętrzach dawnych zakładów łódzkiego „króla bawełny” zagości jedna z najlepszych polskich cukierni, z którą mamy przyjemność współpracować także w Browarach Warszawskich. Decyzja marki o wyborze Fuzji na swój pierwszy lokal poza stolicą jest dla nas dowodem uznania i potwierdzeniem, że realizowane przez nas projekty destination są ciekawą propozycją dla potencjalnych najemców. Cukiernia pod szyldem DESEO z pewnością będzie jednym z ulubionych miejsc łodzian na kulinarnej mapie miasta – mówi Karolina Prędota-Krystek, Head of Food & Beverage w Echo Investment.

 

Fuzja to wieloetapowa inwestycja, która łączyć będzie funkcję biurową, handlowo–usługową, gastronomiczną, a także budynki mieszkalne, plac miejski (Ogrody Anny) i otwarte, zielone tereny wspólne liczące blisko 4 ha. Wszystko w otoczeniu historycznej zabudowy dawnych zakładów włókienniczych Karola Scheiblera, które stanowią dziedzictwo Łodzi Fabrycznej. Łącznie na 8 ha zlokalizowanych będzie 20 budynków, z czego 14 to obiekty historyczne. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Rusza akcja MediaMarkt „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” Biuro prasowe
2021-09-20 | 08:00

Rusza akcja MediaMarkt „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!”

Takiej akcji jeszcze nie było! MediaMarkt zachęca klientów swoich sklepów stacjonarnych do aktywności fizycznej i pomocy potrzebującym dzieciom. Wystarczy zrobić zakupy za
Zakupy W Magnolia Park otworzył się nowy salon optyczny
2021-09-17 | 11:00

W Magnolia Park otworzył się nowy salon optyczny

Zbadasz wzrok w gabinecie okulistycznym i dobierzesz oprawy korekcyjne, okulary przeciwsłoneczne i soczewki. W Magnolia Park od dziś działa nowy salon optyczny Family Optic. To marka należąca
Zakupy PODKREŚL SWÓJ STYL, STAWIAJĄC NA ORYGINALNOŚĆ! TY WYBIERASZ!
2021-09-17 | 10:30

PODKREŚL SWÓJ STYL, STAWIAJĄC NA ORYGINALNOŚĆ! TY WYBIERASZ!

W jesiennej odsłonie Kazar Studio znajdziemy całą gamę modeli na najmodniejszej, grubej podeszwie, botki oraz kozaki na oryginalnych, niewysokich obcasach i na nowoczesnym, architektonicznym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kampania „Masz Wybór”

Media

Muzyka

Zespół Kombii: Wielu naszych fanów twierdzi, że „5” to nasz najlepszy album. Jesteśmy dumni z tego krążka i nic byśmy na nim nie zmienili

Po pięciu latach przerwy, na początku września, zespół Kombii zaprezentował fanom swoją płytę zatytułowaną „5”. Pracę nad nią znacznie opóźniła pandemia, jednak na taki efekt warto było czekać nieco dłużej. Waldemar Tkaczyk i Grzegorz Skawiński zaprosili do projektu dwóch producentów, co zaowocowało dwiema odsłonami brzmienia. Jedna część ewidentnie nawiązuje do lat 80. i jest mocno elektroniczna, a druga – bardziej gitarowa, pop-rockowa. Muzycy przekonują, że swobodnie poruszają się w obu stylach, dlatego ten eksperyment uważają za jak najbardziej udany.

Konsument

Polacy postrzegają podgrzewacze tytoniu jako zamiennik papierosa. Sięgają po nie, bo nie chcą zrywać z nałogiem [DEPESZA]

Podgrzewacze tytoniu są dla palaczy w Polsce najbliższym substytutem tradycyjnych papierosów – wynika z badania Maison & Partners dla Federacji Konsumentów. Wpływa na to podobny wygląd paczki z wkładami, ich zapach i smak tytoniu. Badani konsumenci, którzy sięgają po podgrzewacze, na ogół nie zamierzają definitywnie rozstawać się z nałogiem, ale szukają mniej szkodliwego zastępnika dla klasycznego „dymka”. Częściej to e-papierosy są traktowane jako pierwszy krok do całkowitego rzucenia palenia.