Diamant przekaże wsparcie dla SOS Wiosek Dziecięcych
Świąteczne przygotowanie deserów, wspólne dekorowanie pierniczków czy własnoręcznie wykonane prezenty dla najbliższych – niemal każdy z nas czeka na te ciepłe, rodzinne momenty. Wie o tym marka Diamant, która ponownie przybliża nas do tych chwil zachęcając nie tylko do słodkich, kulinarnych wariacji, ale i do wsparcia dzieci i młodzieży pod opieką Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
W ramach akcji Słodkie Łączy na Święta producent cukru, oferujący najszersze portfolio asortymentu cukrowego na polskim rynku, ponownie przekazuje wsparcie finansowe dla podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. W ramach najnowszej akcji Diamant propaguje misję SOS Wiosek Dziecięcych, żeby wywołać uśmiech na twarzach dzieci i osłodzić im przedświąteczny czas. Oprócz wsparcia finansowego Diamant wraz z całą firmą wciela się w rolę Świętego Mikołaja, który podaruje dzieciom z SOS Wiosek Dziecięcych wór wymarzonych prezentów. Prezenty zostały przygotowane indywidualnie dla każdego dziecka w odpowiedzi na ich bardzo poruszające listy. A znalazły się w nich nie tylko prośby o zabawki czy artykuły szkolne, ale też o rzeczy najważniejsze – zdrowie opiekunów oraz bliskość i miłość rodziny, której na co dzień brak lub która doświadcza trudności.
– Z łezką w oku czytaliśmy kilkadziesiąt nadesłanych do nas listów, wykonanych własnoręcznie przez dzieci w wieku 3-12 lat. To poruszające, jak dojrzałe są ich życzenia i jak mało dzieci oczekują w kwestii materialnej. By czuć się szczęśliwe potrzebują przede wszystkim wsparcia drugiego człowieka i ciepła rodzinnego. Dlatego tym chętniej przekazujemy wsparcie finansowe w kwocie 20 000 zł dla podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych oraz organizujemy dla nich mikołajkowe popołudnie – powiedziała Kamila Sikorska, brand manager marki Diamant.
Indywidualne prezenty zostaną przygotowane wspólnie z pracownikami Pfeifer & Langen Polska S.A. (właściciela marki Diamant) i przekazane do jednego z programów SOS Wiosek Dziecięcych. Aby zaktywizować dzieci do wspólnych, przedświątecznych chwil Diamant zorganizuje dla dzieci także mikołajkowe warsztaty ze słodkimi wypiekami.
Akcja to kolejna odsłona wsparcia Pfeifer & Langen Polska S.A na rzecz misji Stowarzyszenia. Po udanej akcji Drobna, Wielka Moc producent chce ponownie zachęcić konsumentów do wybierania produktów z logo Diamant z przekazem: przygotowując słodkie świąteczne dania z cukrem Diamant przyczyniasz się do pomocy potrzebującym dzieciom. Im większa będzie aktywność konsumentów na polu sprzedażowym, tym więcej wsparcia charytatywnego Diamant przekaże na rzecz dzieci w potrzebie w kolejne święta.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi oraz tymi z rodzin w kryzysie w ramach Programu Umacniania Rodziny -„SOS Rodzinie”. Działa ona w Polsce od 1984 r. i ma pod opieką 1566 dzieci i młodzieży. Jest też częścią międzynarodowej organizacji SOS Children’s Villages działającej w 137 krajach. Polskie Stowarzyszenie wspiera także dzieci i ich rodziny w trudnej sytuacji w Zimbabwe i Kamerunie.
O innych działaniach marki Diamant na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce, ale i moc świątecznych inspiracji oraz muzyczną playlistę Spotify (idealną do świątecznych wypieków z rodziną) znajdą Państwo na www.zima.slodkielaczy.pl.
Kontakt do mediów:
Magda Strzykalska PR Manager
+48 534 985 366
magda.strzykalska@soulandmind.pl

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.