Diamant przekaże wsparcie dla SOS Wiosek Dziecięcych
Świąteczne przygotowanie deserów, wspólne dekorowanie pierniczków czy własnoręcznie wykonane prezenty dla najbliższych – niemal każdy z nas czeka na te ciepłe, rodzinne momenty. Wie o tym marka Diamant, która ponownie przybliża nas do tych chwil zachęcając nie tylko do słodkich, kulinarnych wariacji, ale i do wsparcia dzieci i młodzieży pod opieką Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
W ramach akcji Słodkie Łączy na Święta producent cukru, oferujący najszersze portfolio asortymentu cukrowego na polskim rynku, ponownie przekazuje wsparcie finansowe dla podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. W ramach najnowszej akcji Diamant propaguje misję SOS Wiosek Dziecięcych, żeby wywołać uśmiech na twarzach dzieci i osłodzić im przedświąteczny czas. Oprócz wsparcia finansowego Diamant wraz z całą firmą wciela się w rolę Świętego Mikołaja, który podaruje dzieciom z SOS Wiosek Dziecięcych wór wymarzonych prezentów. Prezenty zostały przygotowane indywidualnie dla każdego dziecka w odpowiedzi na ich bardzo poruszające listy. A znalazły się w nich nie tylko prośby o zabawki czy artykuły szkolne, ale też o rzeczy najważniejsze – zdrowie opiekunów oraz bliskość i miłość rodziny, której na co dzień brak lub która doświadcza trudności.
– Z łezką w oku czytaliśmy kilkadziesiąt nadesłanych do nas listów, wykonanych własnoręcznie przez dzieci w wieku 3-12 lat. To poruszające, jak dojrzałe są ich życzenia i jak mało dzieci oczekują w kwestii materialnej. By czuć się szczęśliwe potrzebują przede wszystkim wsparcia drugiego człowieka i ciepła rodzinnego. Dlatego tym chętniej przekazujemy wsparcie finansowe w kwocie 20 000 zł dla podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych oraz organizujemy dla nich mikołajkowe popołudnie – powiedziała Kamila Sikorska, brand manager marki Diamant.
Indywidualne prezenty zostaną przygotowane wspólnie z pracownikami Pfeifer & Langen Polska S.A. (właściciela marki Diamant) i przekazane do jednego z programów SOS Wiosek Dziecięcych. Aby zaktywizować dzieci do wspólnych, przedświątecznych chwil Diamant zorganizuje dla dzieci także mikołajkowe warsztaty ze słodkimi wypiekami.
Akcja to kolejna odsłona wsparcia Pfeifer & Langen Polska S.A na rzecz misji Stowarzyszenia. Po udanej akcji Drobna, Wielka Moc producent chce ponownie zachęcić konsumentów do wybierania produktów z logo Diamant z przekazem: przygotowując słodkie świąteczne dania z cukrem Diamant przyczyniasz się do pomocy potrzebującym dzieciom. Im większa będzie aktywność konsumentów na polu sprzedażowym, tym więcej wsparcia charytatywnego Diamant przekaże na rzecz dzieci w potrzebie w kolejne święta.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi oraz tymi z rodzin w kryzysie w ramach Programu Umacniania Rodziny -„SOS Rodzinie”. Działa ona w Polsce od 1984 r. i ma pod opieką 1566 dzieci i młodzieży. Jest też częścią międzynarodowej organizacji SOS Children’s Villages działającej w 137 krajach. Polskie Stowarzyszenie wspiera także dzieci i ich rodziny w trudnej sytuacji w Zimbabwe i Kamerunie.
O innych działaniach marki Diamant na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce, ale i moc świątecznych inspiracji oraz muzyczną playlistę Spotify (idealną do świątecznych wypieków z rodziną) znajdą Państwo na www.zima.slodkielaczy.pl.
Kontakt do mediów:
Magda Strzykalska PR Manager
+48 534 985 366
magda.strzykalska@soulandmind.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść
Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Transport
Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.