DNA marki G-SHOCK zaklęte w nowym, limitowanym modelu FULL METAL GM-B2100PC
G-SHOCK, marka od 40 lat znana ze swojej innowacyjności i wytrzymałości, wprowadza do swojej kolekcji nowy, ekskluzywny zegarek - FULL METAL GM-B2100PC. Ten limitowany model prezentowany był podczas urodzin G-SHOCK w Newonce Bar w Warszawie, a teraz oficjalnie trafia do sprzedaży w sieci salonów JUBITOM. Ten zegarek to nie tylko kwintesencja stylu, ale także hołd dla oryginalnego DNA, które sprawiło, że G-SHOCK stał się ikoną w świecie zegarków.
Pierwsza pełnometalowa wersja zegarka, wpisująca się w ciągle ewoluującą linii 2100, to prawdziwy spadkobierca tożsamości pierwszego G-SHOCKa. Konstrukcja z najwyższej jakości metalu nie tylko podkreśla wyjątkowy charakter zegarka, ale również odzwierciedla niezawodność, z którego G-SHOCK jest znany.
Zachowując oryginalny, dopracowany design o minimalistycznym wyrazie, FULL METAL GM-B2100PC nie tylko prezentuje się stylowo, ale także oferuje komfort noszenia. Dopasowuje się do nadgarstka, sprawiając, że noszenie zegarka staje się czystą przyjemnością.
To jednak nie koniec zalet tego unikalnego modelu. FULL METAL GM-B2100PC to nie tylko zegarek, to również inteligentne urządzenie dostosowane do potrzeb współczesnego życia. Funkcje takie jak Smartfon Link pozwalają na połączenie zegarka z telefonem, zapewniając łatwy dostęp do powiadomień i funkcji z poziomu nadgarstka. Tough Solar to kolejna innowacyjna funkcja, która sprawia, że zegarek jest bardziej energooszczędny, wykorzystując energię słoneczną do zasilania.
Jednak to nie wszystko, co wyróżnia FULL METAL GM-B2100PC. Ten limitowany model, podkreśla swoją wyjątkowość fioletowymi akcentami na indeksach. To niepowtarzalne połączenie klasycznego wzornictwa z nowoczesnym stylem, które sprawia, że zegarek staje się nie tylko narzędziem do mierzenia czasu, ale również wyrazem osobistego stylu. Ten wyjątkowy projekt to idealny pomysł na prezent dla osób, które lubią dodać charakteru swoim stylizacjom.
FULL METAL GM-B2100PC to nie tylko zegarek, to unikalne doświadczenie dla miłośników marki G-SHOCK. Limitowana edycja tego modelu dostępna wyłącznie w sieci JUBITOM to gratka dla kolekcjonerów i pasjonatów, którzy poszukują czegoś więcej niż zwykłego zegarka – poszukują prawdziwej ikony stylu i innowacji.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.