Komunikaty PR

Do Portu Łódź z psiakiem na zakupy i na plac zabaw

2021-07-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Port Łódź jest przyjazny czworonogom. Dlatego w razie konieczności i szczególnie podczas zbliżających się upalnych dni, przypomina Klientom o możliwości zabrania swoich pupili ze sobą na zakupy.  Pamiętając jednak o tym, że najlepsza dla psów jest aktywność na świeżym powietrzu, zaprasza także do strefy treningowej za budynkiem centrum, w której właściciele mogą bezpłatnie spędzić czas ze swoim psem, korzystając z wielu atrakcji. 

 

Lato w tym roku nas rozpieszcza. Słoneczna pogoda, wysokie temperatury – jest pięknie. 

W upalne dni, warto więc pamiętać o tym, że Port Łódź jest otwarty na odwiedziny psów. Jeśli zdarzy się sytuacja, kiedy nie będziemy w stanie zostawić pupila bezpiecznie w domu – nie zostawiajmy go w aucie, ani przed Centrum, a zabierzmy do środka, gdzie będzie mu chłodniej. W punkcie informacyjnym, przy sklepie IKEA, można odebrać miskę na wodę oraz woreczki na psie „wypadki”. Pamiętajmy jednak, że na terenie Port Łódź pies powinien mieć założony kaganiec. Wyjątek stanowią niewielkie psy niesione na rękach lub w specjalnym nosidełku. Ponadto, warto mieć na uwadze, że wejście z czworonogiem do poszczególnych sklepów jest kwestią indywidualnej decyzji każdego z najemców. Lokale, w których psiaki są mile widziane oznaczone są specjalną naklejką. Podobnie, jak dedykowane im miejsca w strefie restauracyjnej – gdzie właściciele psów mogą wygodnie usiąść, by coś zjeść. 

Po zakupach lub po prostu odwiedzając okolicę Portu Łódź, warto też zabrać czworonożnego przyjaciela do strefy treningowej. Psi plac zabaw zlokalizowany jest na terenach rekreacyjnych Centrum (z tyłu sklepu IKEA) – w spokojnej okolicy pełnej zieleni.  Znajdują się tam równoważnia, slalom, tunel, pochylnia i kładka zapewniające świetną zabawę dla psiaków i ich właścicieli. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Celia Krychowiak zachwyca nowoczesną, miejską stylizacją! Biuro prasowe
2021-09-24 | 15:00

Celia Krychowiak zachwyca nowoczesną, miejską stylizacją!

Celia Krychowiak na co dzień inspiruje obserwatorów w mediach społecznościowych swoimi nietuzinkowymi propozycjami modowymi. Tym razem znana blogerka, a prywatnie żona Grzegorza
Zakupy Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente
2021-09-23 | 15:00

Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente

Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente – mistrzowski styl, który wygrywa w każdym starciu! Marka Pako Lorente w ramach współpracy ze słynnym mistrzem UFC w wadze
Zakupy Rusza akcja MediaMarkt „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!”
2021-09-20 | 08:00

Rusza akcja MediaMarkt „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!”

Takiej akcji jeszcze nie było! MediaMarkt zachęca klientów swoich sklepów stacjonarnych do aktywności fizycznej i pomocy potrzebującym dzieciom. Wystarczy zrobić zakupy za

Więcej ważnych informacji

Film

Maciej Musiał: Myślę, że uda nam się stworzyć klimat oryginalnego „Fuksa”. To legendarny film, więc grając głównego bohatera, czuję presję

Bohaterem pierwszej części filmu „Fuks” był Aleks, grany przez Macieja Stuhra, z kolei w kontynuacji tej kultowej komedii gangsterskiej w centrum znalazł się jego syn – Maciek. Maciej Musiał, który wciela się w tę postać, zapewnia, że zrobi wszystko, by wykreować równie nietuzinkowego bohatera, choć już osadzonego w zupełnie innej rzeczywistości. Akcja sequela toczy się dwie dekady później, a młodzieniec podobnie jak ojciec też szuka w życiu fuksa, tyle że nie w biznesie, ale w miłości. Mają mu to ułatwić aplikacje randkowe. Nie wszystko jednak idzie po jego myśli, gdyż dziewczyna poznana w sieci wplątuje go w wielką intrygę, przez którą może dużo stracić.

Moda

Iwona Kossmann, prezes Deni Cler: W pandemii zaczął królować styl casualowy. W kolekcjach zniknął dress code, a pojawił się dres

Najnowsza kolekcja Deni Cler już spotyka się z dużym zainteresowaniem tych klientek, które w wyjątkowym czasie pandemii potrzebują zdecydowanie więcej ubrań w stylu casualowym i sportowym niż w eleganckim i zobowiązującym. Wśród najnowszych propozycji tej kultowej marki są więc dresy z najlepszych tkanin – z wełny, kaszmiru i weluru, jest ponadczasowy sztruks, dżins, dzianinowe sukienki i uniwersalne t-shirty, które doskonale pasują do różnych marynarek. 

Konsument

Zapaść w światowej turystyce trwa już drugi rok. Restart zmieni branżę na bardziej przyjazną środowisku

Największy kryzys w historii turystyki trwa już drugi rok. Jak wynika z danych Światowej Organizacji Turystyki, między styczniem a majem tego roku liczba międzynarodowych podróży turystycznych była o 65 proc. niższa niż w tym samym okresie rok wcześniej i o 85 proc. niższa niż dwa lata temu. To nie oznacza jednak, że konsumenci spędzają czas wolny w domu. Spragnieni wyjazdów przez pandemię częściej decydują się na podróże krajowe, lokalne, chętniej wybierają prywatne domki czy kampery, łączą też pracę zdalną z wypoczynkiem. Te trendy mogą zyskiwać na popularności również ze względu na kwestie środowiskowe. – Odbicie w branży powinno uwzględniać turystykę bardziej przyjazną planecie – oceniają eksperci przy okazji przypadającego na 27 września Światowego Dnia Turystyki.

Motoryzacja

Kamery w samochodach coraz powszechniejsze. Do Polski wchodzi właśnie lider w produkcji takich urządzeń

Polscy kierowcy coraz częściej montują w samochodach kamery, które rejestrują, co się dzieje w trakcie jazdy przed samochodem i w jego pobliżu. Taki sprzęt okazuje się przydatny np. w razie stłuczki, kiedy trzeba udowodnić czyjąś winę, a nagraniami – o ile są wysokiej jakości – często posiłkują się też policja i sądy. Na polski rynek wchodzi właśnie lider w produkcji takich urządzeń. Brytyjski Nextbase, który w Europie ma już ponad 60-proc. udział w sprzedaży, wprowadzi do Polski serię urządzeń naszpikowanych zaawansowanymi, inteligentnymi technologiami i dodatkowymi opcjami, które wspierają bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów.