Do Portu Łódź z psiakiem na zakupy i na plac zabaw

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Port Łódź jest przyjazny czworonogom. Dlatego w razie konieczności i szczególnie podczas zbliżających się upalnych dni, przypomina Klientom o możliwości zabrania swoich pupili ze sobą na zakupy. Pamiętając jednak o tym, że najlepsza dla psów jest aktywność na świeżym powietrzu, zaprasza także do strefy treningowej za budynkiem centrum, w której właściciele mogą bezpłatnie spędzić czas ze swoim psem, korzystając z wielu atrakcji.
Lato w tym roku nas rozpieszcza. Słoneczna pogoda, wysokie temperatury – jest pięknie.
W upalne dni, warto więc pamiętać o tym, że Port Łódź jest otwarty na odwiedziny psów. Jeśli zdarzy się sytuacja, kiedy nie będziemy w stanie zostawić pupila bezpiecznie w domu – nie zostawiajmy go w aucie, ani przed Centrum, a zabierzmy do środka, gdzie będzie mu chłodniej. W punkcie informacyjnym, przy sklepie IKEA, można odebrać miskę na wodę oraz woreczki na psie „wypadki”. Pamiętajmy jednak, że na terenie Port Łódź pies powinien mieć założony kaganiec. Wyjątek stanowią niewielkie psy niesione na rękach lub w specjalnym nosidełku. Ponadto, warto mieć na uwadze, że wejście z czworonogiem do poszczególnych sklepów jest kwestią indywidualnej decyzji każdego z najemców. Lokale, w których psiaki są mile widziane oznaczone są specjalną naklejką. Podobnie, jak dedykowane im miejsca w strefie restauracyjnej – gdzie właściciele psów mogą wygodnie usiąść, by coś zjeść.
Po zakupach lub po prostu odwiedzając okolicę Portu Łódź, warto też zabrać czworonożnego przyjaciela do strefy treningowej. Psi plac zabaw zlokalizowany jest na terenach rekreacyjnych Centrum (z tyłu sklepu IKEA) – w spokojnej okolicy pełnej zieleni. Znajdują się tam równoważnia, slalom, tunel, pochylnia i kładka zapewniające świetną zabawę dla psiaków i ich właścicieli.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.