Komunikaty PR

Dobrze się składa, Galeria Młociny rusza z akcją Puzzle & Bony za paragony!

2021-02-01  |  16:40
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.47 MB )

Galeria Młociny z radością zaprasza klientów w swoje progi i celebruje ponowne otwarcie galerii handlowych, oferując ekscytującą akcję promocyjną! Od 1 do 13 lutego na klientów czekać będą fantastyczne nagrody – w tym także stworzone specjalnie na tę okazję puzzle z wizerunkiem Galerii Młociny.

 

               Galeria Młociny od początku istnienia zaskakuje swoich klientów i oferuje im nieszablonowe akcje promocyjne, w których mogą zdobyć wspaniałe nagrody. Tym razem schemat działań ułożyła tak, by konsumenci mieli wybór wygranej między voucherem na kwotę 50 złotych do wybranych sklepów w Galerii Młociny, a ponadczasową rozrywką – puzzlami. Powstałe specjalnie na tę okazję designerskie puzzle z pewnością sprawią wiele frajdy całej rodzinie i urozmaicą wspólne spędzanie czasu.

Mechanizm akcji jest prosty. Za każde dwa paragony na kwotę minimum 100 złotych każdy klienci otrzymają voucher o wartości 50 złotych do zrealizowania w wybranych sklepach lub niepowtarzalne puzzle ze zdjęciami Galerii Młociny. Łącznie jedna osoba będzie mogła odebrać w ten sposób aż trzy nagrody – każda wydana zostanie na podstawie oddzielnych paragonów.

Zgłoszenia zakupów i odbiór nagród będą możliwe między godziną 11:00 a 19:00 w specjalnie uruchomionym punkcie „Puzzle & Bony za paragony”, umiejscowionym na poziomie +1, zaraz obok salonu Gagliardi. Miejsce zostało przygotowane zgodnie z restrykcyjnymi zasadami sanitarnymi, a cały proces jest dla klientów w pełni bezpieczny.

Akcja obowiązuje od 1 do 13 lutego włącznie. Regulamin akcji oraz pełną listę sklepów biorących w niej udział znajdziemy na www.galeriamlociny.pl

*Z akcji prosprzedażowej wyłączone będą transakcje za: rachunki oraz raty; zakłady bukmacherskie; punkty lotto, wpłaty oraz wypłaty; zakup kart podarunkowych lub typu pre–paid; umowy zawarte na odległość; napoje alkoholowe; wyroby tytoniowe i powiązane; leki; preparaty do początkowego żywienia niemowląt.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.