Dobrze się składa, Galeria Młociny rusza z akcją Puzzle & Bony za paragony!
Galeria Młociny z radością zaprasza klientów w swoje progi i celebruje ponowne otwarcie galerii handlowych, oferując ekscytującą akcję promocyjną! Od 1 do 13 lutego na klientów czekać będą fantastyczne nagrody – w tym także stworzone specjalnie na tę okazję puzzle z wizerunkiem Galerii Młociny.
Galeria Młociny od początku istnienia zaskakuje swoich klientów i oferuje im nieszablonowe akcje promocyjne, w których mogą zdobyć wspaniałe nagrody. Tym razem schemat działań ułożyła tak, by konsumenci mieli wybór wygranej między voucherem na kwotę 50 złotych do wybranych sklepów w Galerii Młociny, a ponadczasową rozrywką – puzzlami. Powstałe specjalnie na tę okazję designerskie puzzle z pewnością sprawią wiele frajdy całej rodzinie i urozmaicą wspólne spędzanie czasu.
Mechanizm akcji jest prosty. Za każde dwa paragony na kwotę minimum 100 złotych każdy klienci otrzymają voucher o wartości 50 złotych do zrealizowania w wybranych sklepach lub niepowtarzalne puzzle ze zdjęciami Galerii Młociny. Łącznie jedna osoba będzie mogła odebrać w ten sposób aż trzy nagrody – każda wydana zostanie na podstawie oddzielnych paragonów.
Zgłoszenia zakupów i odbiór nagród będą możliwe między godziną 11:00 a 19:00 w specjalnie uruchomionym punkcie „Puzzle & Bony za paragony”, umiejscowionym na poziomie +1, zaraz obok salonu Gagliardi. Miejsce zostało przygotowane zgodnie z restrykcyjnymi zasadami sanitarnymi, a cały proces jest dla klientów w pełni bezpieczny.
Akcja obowiązuje od 1 do 13 lutego włącznie. Regulamin akcji oraz pełną listę sklepów biorących w niej udział znajdziemy na www.galeriamlociny.pl
*Z akcji prosprzedażowej wyłączone będą transakcje za: rachunki oraz raty; zakłady bukmacherskie; punkty lotto, wpłaty oraz wypłaty; zakup kart podarunkowych lub typu pre–paid; umowy zawarte na odległość; napoje alkoholowe; wyroby tytoniowe i powiązane; leki; preparaty do początkowego żywienia niemowląt.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.