Komunikaty PR

Dobrze się składa, Galeria Młociny rusza z akcją Puzzle & Bony za paragony!

2021-02-01  |  16:40
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.47 MB )

Galeria Młociny z radością zaprasza klientów w swoje progi i celebruje ponowne otwarcie galerii handlowych, oferując ekscytującą akcję promocyjną! Od 1 do 13 lutego na klientów czekać będą fantastyczne nagrody – w tym także stworzone specjalnie na tę okazję puzzle z wizerunkiem Galerii Młociny.

 

               Galeria Młociny od początku istnienia zaskakuje swoich klientów i oferuje im nieszablonowe akcje promocyjne, w których mogą zdobyć wspaniałe nagrody. Tym razem schemat działań ułożyła tak, by konsumenci mieli wybór wygranej między voucherem na kwotę 50 złotych do wybranych sklepów w Galerii Młociny, a ponadczasową rozrywką – puzzlami. Powstałe specjalnie na tę okazję designerskie puzzle z pewnością sprawią wiele frajdy całej rodzinie i urozmaicą wspólne spędzanie czasu.

Mechanizm akcji jest prosty. Za każde dwa paragony na kwotę minimum 100 złotych każdy klienci otrzymają voucher o wartości 50 złotych do zrealizowania w wybranych sklepach lub niepowtarzalne puzzle ze zdjęciami Galerii Młociny. Łącznie jedna osoba będzie mogła odebrać w ten sposób aż trzy nagrody – każda wydana zostanie na podstawie oddzielnych paragonów.

Zgłoszenia zakupów i odbiór nagród będą możliwe między godziną 11:00 a 19:00 w specjalnie uruchomionym punkcie „Puzzle & Bony za paragony”, umiejscowionym na poziomie +1, zaraz obok salonu Gagliardi. Miejsce zostało przygotowane zgodnie z restrykcyjnymi zasadami sanitarnymi, a cały proces jest dla klientów w pełni bezpieczny.

Akcja obowiązuje od 1 do 13 lutego włącznie. Regulamin akcji oraz pełną listę sklepów biorących w niej udział znajdziemy na www.galeriamlociny.pl

*Z akcji prosprzedażowej wyłączone będą transakcje za: rachunki oraz raty; zakłady bukmacherskie; punkty lotto, wpłaty oraz wypłaty; zakup kart podarunkowych lub typu pre–paid; umowy zawarte na odległość; napoje alkoholowe; wyroby tytoniowe i powiązane; leki; preparaty do początkowego żywienia niemowląt.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.