Komunikaty PR

Dom Mody i Galeria Klif ponownie z gastronomią i usługami „hair&beauty”

2020-05-26  |  07:30
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania Klif rest ( 0.03 MB )

W Domu Mody Klif w Warszawie i w Galerii Klif w Gdyni można na nowo korzystać z oferty gastronomicznej, usług fryzjerskich i salonów piękności. Cały czas otwarte pozostają sklepy z ofertą modową, obuwniczą, artykułami wyposażenia wnętrz i artykułami sportowymi. Jest kameralnie i spokojnie, a co najważniejsze - bezpiecznie. Klienci wracają.

Już nie tylko sklepy z modą, obuwiem czy wyposażeniem wnętrz, ale także salony fryzjerskie i kosmetyczne, oraz restauracje i kawiarnie zostały otwarte w Galerii Klif oraz w Domu Mody Klif.

- Dom Mody Klif w Warszawie i Galeria Klif w Gdyni kompleksowo wdrożyły zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego i dokładają wszelkich starań, by klienci czuli się komfortowo i bezpiecznie. Sprzedawcy i obsługa dbają, aby każdy zachowywał odległość 2 metrów podczas oczekiwania na swoją kolej, dezynfekował ręce. Liczba stolików w lokalach gastronomicznych została dostosowana do wymogów, mamy też stoliki dla rodzin - mówi  Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman & Wakefield. - Prace nad przygotowaniem do powrotu klientów prowadziliśmy od początku pojawienia się ograniczeń, co pozwoliło nam na szybką reakcję, gdy tylko rząd je zniósł.

W Domu Mody Klif w Warszawie otwarto restaurację WIKING,  Yoko Sushi Bar&Restaurant, Salad Story, oraz kawiarnie Bonjour i Costa Coffee. Do skorzystania z usług zapraszają Miodek Hair House, Klinika La Perla oraz salon Manilove.

Podobnie jest w Galerii Klif, gdzie usługi fryzjerskie uruchomił Salon Dorota, do działania powróciła strefa restauracyjna z House of Protein, Olimpem i chińskimi daniami oferowanymi przez Silver Dragon, a także zapraszający na soki i sałatki punkt  Na zdrowie! Fresh. Klientów zapraszają także restauracja Como Ristorante, lodziarnia Grycan oraz Nice Ice.

- Widzimy, że klienci z chęcią wracają do ulubionych miejsc - komentuje Sylwia Wiszowata-Łazarz. - Sprawdzają, które sklepy i salony są czynne, korzystają z przygotowanych przez nas udogodnień i rozwiązań, realizują karty podarunkowe, które uzyskali jako nagrody w wyniku organizowanych przez nas działań w czasie kwarantanny. Widzimy także, że do sprawy bezpieczeństwa klientów bardzo poważnie podeszli najemcy, którzy przeszkolili swe zespoły i ściśle stosują się do zasad i procedur.

Zarówno Dom Mody Klif w Warszawie jak i Galeria Klif w Gdyni gwarantują swoim Klientom spokój i kameralność zakupów  Jest to wynik starannie dobranych, często selektywnych marek, obecnych w obu galeriach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.