Komunikaty PR

Dom Mody i Galeria Klif ponownie z gastronomią i usługami „hair&beauty”

2020-05-26  |  07:30
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania Klif rest ( 0.03 MB )

W Domu Mody Klif w Warszawie i w Galerii Klif w Gdyni można na nowo korzystać z oferty gastronomicznej, usług fryzjerskich i salonów piękności. Cały czas otwarte pozostają sklepy z ofertą modową, obuwniczą, artykułami wyposażenia wnętrz i artykułami sportowymi. Jest kameralnie i spokojnie, a co najważniejsze - bezpiecznie. Klienci wracają.

Już nie tylko sklepy z modą, obuwiem czy wyposażeniem wnętrz, ale także salony fryzjerskie i kosmetyczne, oraz restauracje i kawiarnie zostały otwarte w Galerii Klif oraz w Domu Mody Klif.

- Dom Mody Klif w Warszawie i Galeria Klif w Gdyni kompleksowo wdrożyły zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego i dokładają wszelkich starań, by klienci czuli się komfortowo i bezpiecznie. Sprzedawcy i obsługa dbają, aby każdy zachowywał odległość 2 metrów podczas oczekiwania na swoją kolej, dezynfekował ręce. Liczba stolików w lokalach gastronomicznych została dostosowana do wymogów, mamy też stoliki dla rodzin - mówi  Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman & Wakefield. - Prace nad przygotowaniem do powrotu klientów prowadziliśmy od początku pojawienia się ograniczeń, co pozwoliło nam na szybką reakcję, gdy tylko rząd je zniósł.

W Domu Mody Klif w Warszawie otwarto restaurację WIKING,  Yoko Sushi Bar&Restaurant, Salad Story, oraz kawiarnie Bonjour i Costa Coffee. Do skorzystania z usług zapraszają Miodek Hair House, Klinika La Perla oraz salon Manilove.

Podobnie jest w Galerii Klif, gdzie usługi fryzjerskie uruchomił Salon Dorota, do działania powróciła strefa restauracyjna z House of Protein, Olimpem i chińskimi daniami oferowanymi przez Silver Dragon, a także zapraszający na soki i sałatki punkt  Na zdrowie! Fresh. Klientów zapraszają także restauracja Como Ristorante, lodziarnia Grycan oraz Nice Ice.

- Widzimy, że klienci z chęcią wracają do ulubionych miejsc - komentuje Sylwia Wiszowata-Łazarz. - Sprawdzają, które sklepy i salony są czynne, korzystają z przygotowanych przez nas udogodnień i rozwiązań, realizują karty podarunkowe, które uzyskali jako nagrody w wyniku organizowanych przez nas działań w czasie kwarantanny. Widzimy także, że do sprawy bezpieczeństwa klientów bardzo poważnie podeszli najemcy, którzy przeszkolili swe zespoły i ściśle stosują się do zasad i procedur.

Zarówno Dom Mody Klif w Warszawie jak i Galeria Klif w Gdyni gwarantują swoim Klientom spokój i kameralność zakupów  Jest to wynik starannie dobranych, często selektywnych marek, obecnych w obu galeriach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.