Dom Mody i Galeria Klif ponownie z gastronomią i usługami „hair&beauty”
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
W Domu Mody Klif w Warszawie i w Galerii Klif w Gdyni można na nowo korzystać z oferty gastronomicznej, usług fryzjerskich i salonów piękności. Cały czas otwarte pozostają sklepy z ofertą modową, obuwniczą, artykułami wyposażenia wnętrz i artykułami sportowymi. Jest kameralnie i spokojnie, a co najważniejsze - bezpiecznie. Klienci wracają.
Już nie tylko sklepy z modą, obuwiem czy wyposażeniem wnętrz, ale także salony fryzjerskie i kosmetyczne, oraz restauracje i kawiarnie zostały otwarte w Galerii Klif oraz w Domu Mody Klif.
- Dom Mody Klif w Warszawie i Galeria Klif w Gdyni kompleksowo wdrożyły zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego i dokładają wszelkich starań, by klienci czuli się komfortowo i bezpiecznie. Sprzedawcy i obsługa dbają, aby każdy zachowywał odległość 2 metrów podczas oczekiwania na swoją kolej, dezynfekował ręce. Liczba stolików w lokalach gastronomicznych została dostosowana do wymogów, mamy też stoliki dla rodzin - mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman & Wakefield. - Prace nad przygotowaniem do powrotu klientów prowadziliśmy od początku pojawienia się ograniczeń, co pozwoliło nam na szybką reakcję, gdy tylko rząd je zniósł.
W Domu Mody Klif w Warszawie otwarto restaurację WIKING, Yoko Sushi Bar&Restaurant, Salad Story, oraz kawiarnie Bonjour i Costa Coffee. Do skorzystania z usług zapraszają Miodek Hair House, Klinika La Perla oraz salon Manilove.
Podobnie jest w Galerii Klif, gdzie usługi fryzjerskie uruchomił Salon Dorota, do działania powróciła strefa restauracyjna z House of Protein, Olimpem i chińskimi daniami oferowanymi przez Silver Dragon, a także zapraszający na soki i sałatki punkt Na zdrowie! Fresh. Klientów zapraszają także restauracja Como Ristorante, lodziarnia Grycan oraz Nice Ice.
- Widzimy, że klienci z chęcią wracają do ulubionych miejsc - komentuje Sylwia Wiszowata-Łazarz. - Sprawdzają, które sklepy i salony są czynne, korzystają z przygotowanych przez nas udogodnień i rozwiązań, realizują karty podarunkowe, które uzyskali jako nagrody w wyniku organizowanych przez nas działań w czasie kwarantanny. Widzimy także, że do sprawy bezpieczeństwa klientów bardzo poważnie podeszli najemcy, którzy przeszkolili swe zespoły i ściśle stosują się do zasad i procedur.
Zarówno Dom Mody Klif w Warszawie jak i Galeria Klif w Gdyni gwarantują swoim Klientom spokój i kameralność zakupów Jest to wynik starannie dobranych, często selektywnych marek, obecnych w obu galeriach.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.