Dom Mody i Galeria Klif ponownie z gastronomią i usługami „hair&beauty”

Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
W Domu Mody Klif w Warszawie i w Galerii Klif w Gdyni można na nowo korzystać z oferty gastronomicznej, usług fryzjerskich i salonów piękności. Cały czas otwarte pozostają sklepy z ofertą modową, obuwniczą, artykułami wyposażenia wnętrz i artykułami sportowymi. Jest kameralnie i spokojnie, a co najważniejsze - bezpiecznie. Klienci wracają.
Już nie tylko sklepy z modą, obuwiem czy wyposażeniem wnętrz, ale także salony fryzjerskie i kosmetyczne, oraz restauracje i kawiarnie zostały otwarte w Galerii Klif oraz w Domu Mody Klif.
- Dom Mody Klif w Warszawie i Galeria Klif w Gdyni kompleksowo wdrożyły zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego i dokładają wszelkich starań, by klienci czuli się komfortowo i bezpiecznie. Sprzedawcy i obsługa dbają, aby każdy zachowywał odległość 2 metrów podczas oczekiwania na swoją kolej, dezynfekował ręce. Liczba stolików w lokalach gastronomicznych została dostosowana do wymogów, mamy też stoliki dla rodzin - mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman & Wakefield. - Prace nad przygotowaniem do powrotu klientów prowadziliśmy od początku pojawienia się ograniczeń, co pozwoliło nam na szybką reakcję, gdy tylko rząd je zniósł.
W Domu Mody Klif w Warszawie otwarto restaurację WIKING, Yoko Sushi Bar&Restaurant, Salad Story, oraz kawiarnie Bonjour i Costa Coffee. Do skorzystania z usług zapraszają Miodek Hair House, Klinika La Perla oraz salon Manilove.
Podobnie jest w Galerii Klif, gdzie usługi fryzjerskie uruchomił Salon Dorota, do działania powróciła strefa restauracyjna z House of Protein, Olimpem i chińskimi daniami oferowanymi przez Silver Dragon, a także zapraszający na soki i sałatki punkt Na zdrowie! Fresh. Klientów zapraszają także restauracja Como Ristorante, lodziarnia Grycan oraz Nice Ice.
- Widzimy, że klienci z chęcią wracają do ulubionych miejsc - komentuje Sylwia Wiszowata-Łazarz. - Sprawdzają, które sklepy i salony są czynne, korzystają z przygotowanych przez nas udogodnień i rozwiązań, realizują karty podarunkowe, które uzyskali jako nagrody w wyniku organizowanych przez nas działań w czasie kwarantanny. Widzimy także, że do sprawy bezpieczeństwa klientów bardzo poważnie podeszli najemcy, którzy przeszkolili swe zespoły i ściśle stosują się do zasad i procedur.
Zarówno Dom Mody Klif w Warszawie jak i Galeria Klif w Gdyni gwarantują swoim Klientom spokój i kameralność zakupów Jest to wynik starannie dobranych, często selektywnych marek, obecnych w obu galeriach.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.