Dominika Wysocka i Nicole Akonchong zachwycają propozycjami stylizacji
Dominika Wysocka i Nicole Akonchong, czyli najpopularniejsze finalistki 10. edycji programu Top Model, to już nie tylko modelki, ale i prawdziwe trendsetterki, które zachwycają propozycjami codziennych stylizacji. Choć każda z dziewczyn ma swój indywidualny styl, obydwie najchętniej uzupełniają swoje outfity dodatkami zaprojektowanymi przez markę Kazar. Prawdziwa dawka modowych inspiracji?
Finał 10. edycji Top Model niewątpliwie zostanie zapamiętany na długo, a wszystko to za sprawą niezwykle wysokiego poziomu zaprezentowanego przez uczestników, a także wyjątkowych pokazów oraz występów gwiazd. Tegoroczny program przyniósł sławę m.in. zwyciężczyni Dominice Wysockiej oraz Nicole Akonchong, która zajęła drugie miejsce. Modelki regularnie publikują zdjęcia na swoich profilach na Instagramie, zdobywając coraz szersze grono obserwatorów. Poza fotografiami z sesji zdjęciowych dziewczyny dzielą się również swoimi propozycjami stylizacji, a na co dzień chętnie sięgają po buty tego samego producenta. Wygląda na to, że marka Kazar już na stałe zawitała do szaf celebrytów, którzy zimowe, codzienne stylizacje dopełniają właśnie dodatkami z rodzimej firmy.
#DominikaWysocka
Dominika Wysocka na co dzień wybiera niezobowiązujące stylizacje, które świetnie sprawdzą się dosłownie w każdej sytuacji. Zwyciężczyni 10. edycji programu Top Model postawiła na minimalistyczny, czarny sweter, kaszkiet w tym samym kolorze oraz szare, krótkie spodenki w kratę. Całość została uzupełniona butami od marki Kazar. Ich wysoka cholewka o smukłym kroju ozdobiona metalowymi uchwytami oraz paskami z klamrami niewątpliwie przykuwa uwagę, nadając całości nieco rockowego charakteru. Dopełnieniem tej wyrazistej propozycji jest również gruba podeszwa o ciekawym designie. Co ciekawe, model Gabby jest właśnie na przecenie i kosztuje 524 zł.
#NicoleAkonchong
Dominika postawiła na codzienną stylizację, a Nicole zaprezentowała swoim obserwatorom nieco bardziej elegancką propozycję. Finalistka programu Top Model zachwyca fanów w szarym, wełnianym płaszczu oraz beżowym komplecie z krótką spódniczką. Outfit został uzupełniony czarnymi botkami na obcasie oraz torebką ze złotymi wstawkami. Wykonane z wysokiej jakości tkaniny buty to minimalistyczny model Flynn, który wygląda bardzo stylowo i modnie, a jego cena to 449 zł. Ich wysoka cholewka w połączeniu ze zwężanym noskiem wysmukla i wydłuża nogę, dzięki czemu stylizacja nabiera subtelnego, kobiecego charakteru.
Więcej informacji na temat produktów oferowanych przez markę Kazar znajduje się na stronie www.kazar.com.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.