DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz klienci korzystający z aplikacji mogą wysyłać paczki do pięciu nowych krajów: Bułgarii, Rumunii, Słowenii, Irlandii oraz Luksemburga. Tym samym z poziomu DPD Mobile możliwe jest już nadawanie przesyłek do 20 europejskich państw w atrakcyjnej cenie od 30 zł.
Rozszerzenie zasięgu transgranicznych dostaw w aplikacji DPD Mobile to kolejny krok w realizacji strategii firmy, która zakłada oferowanie wyboru sposobu dostawy, uproszczenie oraz digitalizację procesu nadawania przesyłek. W ramach usług międzynarodowych w aplikacji, DPD Polska obsługuje także dostawy do Austrii, Chorwacji, Portugalii, Węgier, Hiszpanii, Włoch, Francji, Niemiec, Czech, Belgii, Holandii, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii.
Stale pracujemy nad tym, aby usługi DPD Polska były jak najbardziej dostępne dla naszych klientów. Włączenie kolejnych krajów do oferty w DPD Mobile ma na celu zwiększenie dostępności i wygody, szczególnie w kontekście coraz większego zapotrzebowania na usługi przesyłek międzynarodowych. Dążymy do tego, aby każdy mógł korzystać z efektywnych i nowoczesnych rozwiązań logistycznych niezależnie od miejsca nadania przesyłki, w możliwie najbardziej atrakcyjnej cenie – mówi Jakub Gradowski, kierownik ds. Digital Customer Experience w DPD Polska.
DPD Mobile – przesyłki w zasięgu jednego kliknięcia
Aplikacja DPD Mobile pod koniec 2024 roku przekroczyła łącznie liczbę 6 mln pobrań z Google Play i App Store, co świadczy o jej popularności i uznaniu wśród użytkowników. Intuicyjny interfejs i możliwość kompleksowego zarządzania przesyłkami z poziomu smartfona sprawiają, że użytkownicy mogą efektywnie zarządzać swoimi przesyłkami, oszczędzając przy tym czas i pieniądze. Popularność aplikacji to zasługa szeregu funkcjonalności, które aplikacja oferuje użytkownikom, w tym:
- Dostęp do ponad 110 tysięcy punktów DPD Pickup w Europie, w tym ponad 31 tys. w całej Polsce.
- Możliwość łatwych płatności za usługi przez Blik, Google Pay i Apple Pay.
- Numer telefonu do kuriera dostępny z poziomu aplikacji,
- Śledzenie przesyłki w czasie rzeczywistym,
- Możliwość przekierowania paczki i udostępnienia zarządzania przesyłką innej osobie, która posiada aplikację DPD Mobile,
- Szeroka oferta wysyłek krajowych i międzynarodowych, bez etykiety, w tym: przesyłki do 20 krajów Europy w cenie już od 30 zł, przesyłki krajowe pomiędzy punktami DPD Pickup w cenie 10 zł, a z punktu DPD Pickup na adres w cenie 15 zł.
- Mapa punktów i automatów paczkowych DPD Pickup.
- Archiwum przesyłek pozwala łatwo przeglądać historie zamówień.
Źródło informacji: DPD Polska

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.