Komunikaty PR

#DrobnaWielkaMoc pomaga SOS Wioskom Dziecięcym

2021-03-17  |  17:00
Biuro prasowe

Święta to czas, kiedy częściej niż zwykle myślimy o innych. To właśnie dlatego tej wiosny marka Diamant stawia na CSR i osładza Wielkanoc nie tylko swoim klientom, lecz także… podopiecznym SOS Wiosek Dziecięcych. Ogólnopolska akcja Drobna Wielka Moc to dowód na to, że już jeden drobny gest przy sklepowej półce może nieść wielkie dobro.

Od kiedy pandemia pozamykała nas w domach, zmieniła się optyka naszego patrzenia na świat. Wszyscy zdaliśmy sobie sprawę, jak bardzo potrzebni nam są inni ludzie, korzystamy nawet z najmniejszej pomocy i staramy się tę pomoc oferować innym.

Przez ostatni rok wszyscy staliśmy się wrażliwsi na ludzkie potrzeby. W miarę możliwości staramy się wspierać lokalne biznesy i ludzi, którzy są w jeszcze gorszej sytuacji niż my. Naturalnym krokiem w świątecznej akcji była decyzja o przekazaniu darowizny organizacji pożytku publicznego – SOS Wioski Dziecięce wpisały się w naszą strategię idealnie. W najnowszej akcji Diamant udowadnia, że wybór jednego z cukrów – tak potrzebnego do świątecznych wypieków – może nieść za sobą nie tylko przyjemność gotowania, ale także przyjemność pomagania dzieciom – powiedział Paweł Maciejewski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Diamant.

Akcja Drobna Wielka Moc została przygotowana we współpracy z agencją Soul & Mind. Największą siłą akcji są emocje, budowanie silnej więzi z odbiorcami i umacnianie bliskiego, ciepłego wizerunku marki. Celem akcji jest promowanie i wspieranie dobrych postaw i dobroczynności. Forma pomocy nie jest zbyt angażująca - odbywa się mimochodem, przy okazji zakupu niezbędnych do wielkanocnych wypieków składników – dlatego twórcy akcji liczą na liczny odzew. Każdy zakup objętego akcją produktu jest symboliczną „cegiełką” dorzucaną do wspólnego celu, jakim jest przedświąteczne wsparcie, które Pfeifer & Langen Polska przekaże Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Oprócz kwoty na edukację dzieci, Pfeifer & Langen przekaże rodzinom SOS symboliczne paczki, z których można będzie wyczarować wiele wielkanocnych słodkości… i świąteczną atmosferę.

Żeby akcja zyskała należną jej promocję w Internecie, postanowiono zachęcić internautów do dzielenia się na Facebooku lub Instagramie zdjęciami wielkanocnych przygotowań z cukrem drobnym Diamant oraz hashtagami #drobnawielkamoc oraz #slodkielaczy. Taka publikacja to kolejny drobny gest o wielkiej mocy – za każde opublikowane zdjęcie, Diamant przekaże SOS Wioskom Dziecięcym dodatkowo 1 zł, a liczba zdjęć od jednej osoby jest nieograniczona. Szczegóły i regulamin akcji Drobna Wielka Moc znaleźć można na wiosna.slodkielaczy.pl.

Otrzymane wsparcie od marki Diamant zostanie przeznaczone na potrzeby edukacyjne naszych podopiecznych. Dzieci, które trafiają pod naszą opiekę, są często zaniedbane pod wieloma względami. Zdarza się, że wykazują poważne deficyty w mówieniu, pisaniu czy czytaniu. Wspierając edukację naszych podopiecznych, co jest kluczowe dla ich rozwoju, zapewniamy im dobry start w samodzielne życie – mówi Justyna Kalita z SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce.

****

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce od ponad 36 lat pomaga dzieciom pozbawionym opieki rodziców oraz tym z rodzin w trudnej sytuacji życiowej. Obecnie ma pod opieką 1505 potrzebujących dzieci. Jest częścią międzynarodowej organizacji SOS Children’s Villages, obecnej w 136 krajach świata.

Stowarzyszenie prowadzi cztery SOS Wioski Dziecięce, gdzie opuszczone i osierocone dzieci znajdują troskliwy dom i opiekę. Równolegle do opieki zastępczej rozwijane są również działania profilaktyczne, w ramach Programu „SOS Rodzinie”, którego celem jest ochrona dzieci przed utratą opieki i zapewnienie im kompleksowego wsparcia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.