Komunikaty PR

#DrobnaWielkaMoc pomaga SOS Wioskom Dziecięcym

2021-03-17  |  17:00
Biuro prasowe

Święta to czas, kiedy częściej niż zwykle myślimy o innych. To właśnie dlatego tej wiosny marka Diamant stawia na CSR i osładza Wielkanoc nie tylko swoim klientom, lecz także… podopiecznym SOS Wiosek Dziecięcych. Ogólnopolska akcja Drobna Wielka Moc to dowód na to, że już jeden drobny gest przy sklepowej półce może nieść wielkie dobro.

Od kiedy pandemia pozamykała nas w domach, zmieniła się optyka naszego patrzenia na świat. Wszyscy zdaliśmy sobie sprawę, jak bardzo potrzebni nam są inni ludzie, korzystamy nawet z najmniejszej pomocy i staramy się tę pomoc oferować innym.

Przez ostatni rok wszyscy staliśmy się wrażliwsi na ludzkie potrzeby. W miarę możliwości staramy się wspierać lokalne biznesy i ludzi, którzy są w jeszcze gorszej sytuacji niż my. Naturalnym krokiem w świątecznej akcji była decyzja o przekazaniu darowizny organizacji pożytku publicznego – SOS Wioski Dziecięce wpisały się w naszą strategię idealnie. W najnowszej akcji Diamant udowadnia, że wybór jednego z cukrów – tak potrzebnego do świątecznych wypieków – może nieść za sobą nie tylko przyjemność gotowania, ale także przyjemność pomagania dzieciom – powiedział Paweł Maciejewski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Diamant.

Akcja Drobna Wielka Moc została przygotowana we współpracy z agencją Soul & Mind. Największą siłą akcji są emocje, budowanie silnej więzi z odbiorcami i umacnianie bliskiego, ciepłego wizerunku marki. Celem akcji jest promowanie i wspieranie dobrych postaw i dobroczynności. Forma pomocy nie jest zbyt angażująca - odbywa się mimochodem, przy okazji zakupu niezbędnych do wielkanocnych wypieków składników – dlatego twórcy akcji liczą na liczny odzew. Każdy zakup objętego akcją produktu jest symboliczną „cegiełką” dorzucaną do wspólnego celu, jakim jest przedświąteczne wsparcie, które Pfeifer & Langen Polska przekaże Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Oprócz kwoty na edukację dzieci, Pfeifer & Langen przekaże rodzinom SOS symboliczne paczki, z których można będzie wyczarować wiele wielkanocnych słodkości… i świąteczną atmosferę.

Żeby akcja zyskała należną jej promocję w Internecie, postanowiono zachęcić internautów do dzielenia się na Facebooku lub Instagramie zdjęciami wielkanocnych przygotowań z cukrem drobnym Diamant oraz hashtagami #drobnawielkamoc oraz #slodkielaczy. Taka publikacja to kolejny drobny gest o wielkiej mocy – za każde opublikowane zdjęcie, Diamant przekaże SOS Wioskom Dziecięcym dodatkowo 1 zł, a liczba zdjęć od jednej osoby jest nieograniczona. Szczegóły i regulamin akcji Drobna Wielka Moc znaleźć można na wiosna.slodkielaczy.pl.

Otrzymane wsparcie od marki Diamant zostanie przeznaczone na potrzeby edukacyjne naszych podopiecznych. Dzieci, które trafiają pod naszą opiekę, są często zaniedbane pod wieloma względami. Zdarza się, że wykazują poważne deficyty w mówieniu, pisaniu czy czytaniu. Wspierając edukację naszych podopiecznych, co jest kluczowe dla ich rozwoju, zapewniamy im dobry start w samodzielne życie – mówi Justyna Kalita z SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce.

****

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce od ponad 36 lat pomaga dzieciom pozbawionym opieki rodziców oraz tym z rodzin w trudnej sytuacji życiowej. Obecnie ma pod opieką 1505 potrzebujących dzieci. Jest częścią międzynarodowej organizacji SOS Children’s Villages, obecnej w 136 krajach świata.

Stowarzyszenie prowadzi cztery SOS Wioski Dziecięce, gdzie opuszczone i osierocone dzieci znajdują troskliwy dom i opiekę. Równolegle do opieki zastępczej rozwijane są również działania profilaktyczne, w ramach Programu „SOS Rodzinie”, którego celem jest ochrona dzieci przed utratą opieki i zapewnienie im kompleksowego wsparcia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.