Komunikaty PR

DROGERIE ZIKO DERMO ZAPRASZAJĄ NA URODZINOWE SZALEŃSTWO!

2023-09-07  |  09:00
Biuro prasowe

Wrzesień to niezwykle ważny czas dla Ziko Dermo, bo właśnie wtedy drogerie obchodzą swoje urodziny. W tym roku minie 11 lat obecności na rynku polskim. Z tego powodu od 7 września Ziko Dermo zaprasza do wspólnego świętowania, oferując Klientom mnóstwo atrakcji. Czeka na nich ponad 1300 produktów dermokosmetycznych z rabatem do -50%, Urodzinowe Święto Piękna, czyli eventy, podczas których będzie można skorzystać z profesjonalnego badania skóry twarzy urządzeniem LUMISCAN® czy darmowa dostawa zamówień z drogerii internetowej zikodermo.pl w dniach 16-17 września.

Urodziny Ziko Dermo to wyjątkowy moment w roku, dlatego tak jak w ubiegłych latach przygotowano z tej okazji wiele niespodzianek.

Pierwszą z nich jest urodzinowa oferta na wybrane marki i linie dermokosmetyczne. Od 7 do 20 września zostaną obniżone ceny ponad 1300 dermokosmetyków, a rabaty sięgną nawet do -50%. Klienci będą mogli wybierać swoje ulubione produkty pielęgnacyjne (kremy na dzień, na noc, pod oczy, balsamy i mleczka do ciała, maski, farby i szampony do włosów, itd.) spośród takich marek jak: Avene, Bioderma, Biovax, D’Alchemy, Elancyl, Iwostin, Nuxe, Mustela, SVR, La Roche-Posay i inne. Cała lista rabatów dostępna jest na stronie https://www.zikodermo.pl/urodziny-ziko-dermo.html. Dodatkowo w drogerii internetowej zikodermo.pl w dniach 16 i 17 września obowiązywać będzie darmowa dostawa na zakupy od 49 złotych, po wpisaniu w zamówieniu kodu URODZINY.

Kolejnym prezentem dla Klientów są eventy, organizowane w drogeriach stacjonarnych w różnych miastach Polski. W dniu wydarzenia nazwanego Urodzinowym Świętem Piękna Klienci będą mogli skorzystać z profesjonalnego badania skóry urządzeniem LUMISCAN®. Co to jest LUMISCAN®? To specjalistyczne narzędzie do obrazowej diagnostyki skóry twarzy. Dzięki niemu można zobaczyć np. ukryte przebarwienia, zmarszczki, poziom nawilżenia skóry, aktywność bakterii odpowiedzialnych za powstawanie zmian trądzikowych czy rumień. Co jeszcze czeka na Klientów podczas Urodzinowego Święta Piękna? Wyjątkowe rabaty do -30% na produkty marek Reme, Lierac, Phyto i Jowae oraz degustacja Kolagenowej Formuły Piękna Remé. Pierwszy event już 7 września w Krakowie przy ulicy Długiej 88.

Przypominamy, że aby wziąć udział w wybranym spotkaniu, należy zapisać się za pośrednictwem strony internetowej https://www.zikodermo.pl/urodziny-ziko-dermo/eventy.html. Czas trwania badania to 30 minut, a liczba miejsc jest ograniczona. Poniżej prezentujemy daty i miejsca eventów.

Harmonogram:

KRAKÓW ul. Długa 88, 7-8.09 godz. 10-18.

WARSZAWA ul. Nowy Świat 45, 12-13.09 godz. 10-18.

ŻYWIEC ul. Zielona 3, 15.09 godz. 10-18.

KATOWICE ul. Plebiscytowa 39, 19-20.09 godz. 10-18.

WROCŁAW pl. Legionów 13, 26-27.09 godz. 10-18.

KAMIENNA GÓRA ul. Jana Pawła II 10, 28.09 godz. 10-18.

 

Z kolei w dniach 11 i 19 września Ziko Dermo zaprasza na czaty online z ekspertami.   
Klienci, którzy chcą skorzystać z indywidualnych porad kosmetologa Ziko Dermo, będą mogli zadawać pytania od godziny 18 do 20 w dniu 11 września. Zaproszony ekspert podpowie, jak pielęgnować skórę, włosy i dłonie w zależności od kondycji, rodzaju czy chociażby pory roku. Następnym gościem czatu online Ziko Dermo będzie lekarz dermatolog, który odpowie na pytania dotyczące problemów skórnych we wtorek 19 września, również w godzinach 18 do 20.

Szczegóły dotyczące atrakcji urodzinowych można znaleźć na stronie www.zikodermo.pl

Poczuj się pięknie i wyjątkowo! Świętuj z nami 11-te urodziny ZIKO DERMO!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.