Komunikaty PR

DROGERIE ZIKO DERMO ZAPRASZAJĄ NA URODZINOWE SZALEŃSTWO!

2023-09-07  |  09:00
Biuro prasowe

Wrzesień to niezwykle ważny czas dla Ziko Dermo, bo właśnie wtedy drogerie obchodzą swoje urodziny. W tym roku minie 11 lat obecności na rynku polskim. Z tego powodu od 7 września Ziko Dermo zaprasza do wspólnego świętowania, oferując Klientom mnóstwo atrakcji. Czeka na nich ponad 1300 produktów dermokosmetycznych z rabatem do -50%, Urodzinowe Święto Piękna, czyli eventy, podczas których będzie można skorzystać z profesjonalnego badania skóry twarzy urządzeniem LUMISCAN® czy darmowa dostawa zamówień z drogerii internetowej zikodermo.pl w dniach 16-17 września.

Urodziny Ziko Dermo to wyjątkowy moment w roku, dlatego tak jak w ubiegłych latach przygotowano z tej okazji wiele niespodzianek.

Pierwszą z nich jest urodzinowa oferta na wybrane marki i linie dermokosmetyczne. Od 7 do 20 września zostaną obniżone ceny ponad 1300 dermokosmetyków, a rabaty sięgną nawet do -50%. Klienci będą mogli wybierać swoje ulubione produkty pielęgnacyjne (kremy na dzień, na noc, pod oczy, balsamy i mleczka do ciała, maski, farby i szampony do włosów, itd.) spośród takich marek jak: Avene, Bioderma, Biovax, D’Alchemy, Elancyl, Iwostin, Nuxe, Mustela, SVR, La Roche-Posay i inne. Cała lista rabatów dostępna jest na stronie https://www.zikodermo.pl/urodziny-ziko-dermo.html. Dodatkowo w drogerii internetowej zikodermo.pl w dniach 16 i 17 września obowiązywać będzie darmowa dostawa na zakupy od 49 złotych, po wpisaniu w zamówieniu kodu URODZINY.

Kolejnym prezentem dla Klientów są eventy, organizowane w drogeriach stacjonarnych w różnych miastach Polski. W dniu wydarzenia nazwanego Urodzinowym Świętem Piękna Klienci będą mogli skorzystać z profesjonalnego badania skóry urządzeniem LUMISCAN®. Co to jest LUMISCAN®? To specjalistyczne narzędzie do obrazowej diagnostyki skóry twarzy. Dzięki niemu można zobaczyć np. ukryte przebarwienia, zmarszczki, poziom nawilżenia skóry, aktywność bakterii odpowiedzialnych za powstawanie zmian trądzikowych czy rumień. Co jeszcze czeka na Klientów podczas Urodzinowego Święta Piękna? Wyjątkowe rabaty do -30% na produkty marek Reme, Lierac, Phyto i Jowae oraz degustacja Kolagenowej Formuły Piękna Remé. Pierwszy event już 7 września w Krakowie przy ulicy Długiej 88.

Przypominamy, że aby wziąć udział w wybranym spotkaniu, należy zapisać się za pośrednictwem strony internetowej https://www.zikodermo.pl/urodziny-ziko-dermo/eventy.html. Czas trwania badania to 30 minut, a liczba miejsc jest ograniczona. Poniżej prezentujemy daty i miejsca eventów.

Harmonogram:

KRAKÓW ul. Długa 88, 7-8.09 godz. 10-18.

WARSZAWA ul. Nowy Świat 45, 12-13.09 godz. 10-18.

ŻYWIEC ul. Zielona 3, 15.09 godz. 10-18.

KATOWICE ul. Plebiscytowa 39, 19-20.09 godz. 10-18.

WROCŁAW pl. Legionów 13, 26-27.09 godz. 10-18.

KAMIENNA GÓRA ul. Jana Pawła II 10, 28.09 godz. 10-18.

 

Z kolei w dniach 11 i 19 września Ziko Dermo zaprasza na czaty online z ekspertami.   
Klienci, którzy chcą skorzystać z indywidualnych porad kosmetologa Ziko Dermo, będą mogli zadawać pytania od godziny 18 do 20 w dniu 11 września. Zaproszony ekspert podpowie, jak pielęgnować skórę, włosy i dłonie w zależności od kondycji, rodzaju czy chociażby pory roku. Następnym gościem czatu online Ziko Dermo będzie lekarz dermatolog, który odpowie na pytania dotyczące problemów skórnych we wtorek 19 września, również w godzinach 18 do 20.

Szczegóły dotyczące atrakcji urodzinowych można znaleźć na stronie www.zikodermo.pl

Poczuj się pięknie i wyjątkowo! Świętuj z nami 11-te urodziny ZIKO DERMO!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers! Biuro prasowe
2024-05-15 | 22:00

Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers!

Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit® Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej
Zakupy Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy
2024-05-15 | 14:00

Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy

Mama to nasz autorytet, przyjaciółka, najlepsza szefowa kuchni i niezastąpione źródło życiowej mądrości. W dniu jej święta, które przypada 26 maja, chcemy wyrazić
Zakupy Jarmark produktów Regionalnych
2024-05-13 | 13:13

Jarmark produktów Regionalnych

Atrium Biała zaprasza smakoszy produktów regionalnych na prawdziwą ucztę! W dniach 15-18 maja w białostockim centrum handlowym odbędzie się kolejny już Jarmark Produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.