Komunikaty PR

Drugoobiegowa moda wkracza na salony. Joanna Krupa ambasadorką Game4Planet

2023-11-27  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.02 MB )

Zachęcanie do zrównoważonych wyborów, ekologia i… moda! Joanna Krupa została pierwszą ambasadorką społeczno-edukacyjnego programu Game4Planet.

Polsko-amerykańska modelka, prezenterka telewizyjna i znana aktywistka. Joanna Krupa to rozpoznawalna postać show biznesu i jedna z jurorek w programie „Top Model”. Teraz, w ramach kampanii programu Game4Planet, udowadnia że ubrania w drugiego obiegu to nie tylko ekologiczny wybór, ale i powód do dumy.

„Prawdziwa moda jest ponadczasowa” – mówi Joanna Krupa w jednym z video kampanii, opublikowanych w jej kanałach social media. W filmach na platformach Instagram i Tik Tok zachęca swoich obserwatorów do wzięcia udziału w programie Game4Planet i oddawania nienoszonych już przez nich ubrań, aby tym samym, dać im drugie i kolejne życie. W ramach współpracy, swoje wyjątkowe, drugoobiegowe stylizacje prezentuje nie tylko w swoich social mediach, ale także w programie „Top Model”, szerząc tym samym idee Game4Planet wśród szerokiej publiczności.

- Joanna Krupa doskonale łączy miłość do mody z ekologicznym spojrzeniem. Udowadnia, że moda z drugiego obiegu jest dla wszystkich oraz, że wszyscy możemy zaangażować się w działania na rzecz środowiska. To prawdziwa ambasadorka, która odważnie przełamuje stereotypy – mówi Agnieszka Dziedzic, Dyrektor Marketingu VIVE Textile Recycling.

Game4Planet to program społeczno-edukacyjny oparty na promowaniu idei gospodarki obiegu zamkniętego. Jego celem jest propagowanie etycznego i odpowiedzialnego podejścia do mody, znajdowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie recyklingu i edukacja konsumentów. W ramach Game4Planet konsumenci mogą, nienoszone już przez siebie rzeczy, przynosić do niemal 100 punktów w całej Polsce – dając swoim ubraniom szansę na drugie i kolejne życie.

Kampania we współpracy z Joanną Krupą realizowana jest od września do końca grudnia bieżącego roku. W jej realizacji są stosowane kanały własne ambasadorki oraz Game4Planet. Działania marketingowe realizowane są przez dział marketingu VIVE Textile Recycling, za działania w social media oraz PR odpowiada agencja dfusion.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.