Drugoobiegowa moda wkracza na salony. Joanna Krupa ambasadorką Game4Planet
Zachęcanie do zrównoważonych wyborów, ekologia i… moda! Joanna Krupa została pierwszą ambasadorką społeczno-edukacyjnego programu Game4Planet.
Polsko-amerykańska modelka, prezenterka telewizyjna i znana aktywistka. Joanna Krupa to rozpoznawalna postać show biznesu i jedna z jurorek w programie „Top Model”. Teraz, w ramach kampanii programu Game4Planet, udowadnia że ubrania w drugiego obiegu to nie tylko ekologiczny wybór, ale i powód do dumy.
„Prawdziwa moda jest ponadczasowa” – mówi Joanna Krupa w jednym z video kampanii, opublikowanych w jej kanałach social media. W filmach na platformach Instagram i Tik Tok zachęca swoich obserwatorów do wzięcia udziału w programie Game4Planet i oddawania nienoszonych już przez nich ubrań, aby tym samym, dać im drugie i kolejne życie. W ramach współpracy, swoje wyjątkowe, drugoobiegowe stylizacje prezentuje nie tylko w swoich social mediach, ale także w programie „Top Model”, szerząc tym samym idee Game4Planet wśród szerokiej publiczności.
- Joanna Krupa doskonale łączy miłość do mody z ekologicznym spojrzeniem. Udowadnia, że moda z drugiego obiegu jest dla wszystkich oraz, że wszyscy możemy zaangażować się w działania na rzecz środowiska. To prawdziwa ambasadorka, która odważnie przełamuje stereotypy – mówi Agnieszka Dziedzic, Dyrektor Marketingu VIVE Textile Recycling.
Game4Planet to program społeczno-edukacyjny oparty na promowaniu idei gospodarki obiegu zamkniętego. Jego celem jest propagowanie etycznego i odpowiedzialnego podejścia do mody, znajdowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie recyklingu i edukacja konsumentów. W ramach Game4Planet konsumenci mogą, nienoszone już przez siebie rzeczy, przynosić do niemal 100 punktów w całej Polsce – dając swoim ubraniom szansę na drugie i kolejne życie.
Kampania we współpracy z Joanną Krupą realizowana jest od września do końca grudnia bieżącego roku. W jej realizacji są stosowane kanały własne ambasadorki oraz Game4Planet. Działania marketingowe realizowane są przez dział marketingu VIVE Textile Recycling, za działania w social media oraz PR odpowiada agencja dfusion.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.