Dwie nowości w Magnolia Park: salony Homla i Dante
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
W Magnolia Park we Wrocławiu otworzyły się dwa nowe sklepy: Homla z produktami wyposażenia i aranżacji wnętrz oraz Dante z ubraniami wielu światowych marek. Magnolia Park zapewnia pełne bezpieczeństwo korzystania z centrum. Potwierdzeniem jest certyfikat SafeGuard.
Homla oferuje artykuły wyposażenia oraz aranżacji wnętrz. O jej popularności w Polsce świadczy liczba sklepów stacjonarnych, których – włącznie z najnowszym we Wrocławiu – jest 34. – Lubiana i ceniona marka rozwija działalność w Polsce dopiero od kilku lat, ale robi to w szybkim tempie. Cieszymy się, że kolejny krok stawia w naszym centrum – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. – Nowy sklep z pewnością spodoba się wszystkim osobom, które cenią wyjątkowy design połączony z funkcjonalnością i atrakcyjną ceną – dodaje.
Moda na wnętrza w stylu boho
W najnowszym salonie, obok podstawowego asortymentu, zaprezentowana jest nowa kolekcja na wiosnę i lato 2021. – BOHO to kolekcja inspirowana tradycyjnymi kolorami, nadrukami i materiałami kojarzącymi się z tą estetyką. Kolekcja została stworzona tak, aby móc wystylizować całe mieszkanie w tym stylu lub wykorzystać jedynie dodatki do wprowadzenia do wnętrza odrobiny klimatu etno – mówi Kinga Filipiak, marketing manager Homla.
W nowej kolekcji są produkty do salonu, sypialni, kuchni, a nawet do domowej strefy biurowej. BOHO to jednak nie wszystko, co marka przygotowała specjalnie na otwarcie w Magnolia Park. Na klientów czeka wyjątkowa niespodzianka w postaci rabatu -20% na wszystkie produkty dostępne w salonie (z wyłączeniem produktów dostępnych w ramach ZŁAP OKAZJĘ).
Homla znajduje się na parterze Magnolia Park, naprzeciwko sklepu Jack Wolfskin i obok biura podróży TUI. Jest to kolejny sklep w centrum oferujący elementy wyposażenia wnętrz. Pozostałe to: Castorama, Duka, Home&You, Komfort, TK Maxx, Tchibo oraz Zara Home.
Druga nowość – Dante
Drugim nowo otwartym sklepem w Magnolia Park jest Dante. To salon odzieżowy z damskimi i męskimi markami premium. Oferuje starannie wyselekcjonowane i najbardziej pożądane kolekcje znanych projektantów, takich jak: Elisabetta Franchi, Versace Jeans Couture, Dsquared2, One TeaSpoon, Emporio Armani, Mystique Beach. – Duże wrażenie, oprócz asortymentu, robi komfortowa przestrzeń. Do dyspozycji klientów jest profesjonalna obsługa, która doradzi i pomoże w wyborze – mówi Joanna Sawośko-Duda. – Jesteśmy przekonani, że taki sklep spodoba się naszym klientom. Zainteresowanie produktami premium rośnie, więc takie salony są potrzebne, szczególnie w kategorii odzieży. Bardzo cieszymy się, że Dante dołączył do grona naszych najemców – dodaje.
Wśród marek uwagę przykuwa Mystique Beach. Ta polska marka z siedzibą w Dubaju zdobyła uznanie nowym spojrzeniem na modę plażową. Flagowym produktem są kimona plażowe z szyfonu ze wzorzystymi nadrukami i cekinowym wykończeniem, które mogą być noszone nawet na co dzień. Na wyróżnienie zasługują także powszechnie znane marki z Włoch, których ubrania są popularne na całym świecie, oraz marka z Australii, której szlagierami są postrzępione spodenki dżinsowe w rockowym stylu i damskie dżinsy w różnych kolorach.
Nowo otwarty Dante to drugi salon tej marki w Polsce. W Magnolia Park zajął miejsce na parterze, obok Geox. Wielkość nowego sklepu to 158 mkw.
Bezpieczne zakupy w Magnolia Park
Magnolia Park zapewnia klientom w pełni bezpieczne warunki korzystania z centrum. Świadczy o tym otrzymany w ubiegłym roku certyfikat SafeGuard, ponownie poświadczony i zaktualizowany pod koniec kwietnia. To odznaczenie jest potwierdzeniem działania zgodnie z wymaganiami prawnymi i wytycznymi władz sanitarnych. – Niezmiennie najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo klientów i pracowników, dlatego na tym najmocniej koncentrujemy swoją uwagę. Dokładamy wszelkich starań, by wszyscy czuli się w naszym centrum komfortowo i bezpiecznie – mówi Joanna Sawośko-Duda.
W całym centrum ciągle obowiązują jasno określone zasady bezpieczeństwa: zasłanianie ust i nosa, dezynfekcja i zachowywanie dystansu. W Punkcie Informacyjnym można dostać bezpłatne maseczki i rękawiczki. Pojemniki z płynem do dezynfekcji rozmieszczone są w całym centrum. Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.