Komunikaty PR

Dwóch na trzech konsumentów chce ograniczyć sprzedaż produktów w plastiku

2023-05-22  |  14:14
Biuro prasowe

Większość Polaków chce, aby ustawowo zmniejszyć ilość produktów dostępnych w plastikowych opakowaniach. Austriacka marka Waterdrop stara się przeciwdziałać problemowi nadmiernego spożywania cukru oraz produkcji plastiku. Firma przedstawia nową edycję microdrinków Ice Tea. Są one rozwiązaniem dla osób aktywnych, które szukają orzeźwienia w postaci zdrowego i niskokalorycznego napoju. Ponadto dostępna będzie butelka Ice Tea, wykonana z wysokiej jakości szkła borokrzemowego wolnego od BPA – szkodliwego tworzywa sztucznego.

W Polsce zużywa się około 3,5 miliona ton plastiku rocznie, jednak większość z nas chciałaby to ograniczyć. Badanie EKOBarometr dowodzi, że aż dwóch na trzech konsumentów jest za wprowadzeniem w Polsce zakazu sprzedaży owoców i warzyw w plastikowych opakowaniach. Z kolei przeciętny Polak w ubiegłym roku spożył 41,6 kg cukru, to nadal zbyt wiele, jednak o ponad kilogram mniej niż w 2021 roku. Producent Waterdrop świadomy problemów społecznych, jakimi są: nadmierne zużycie plastiku oraz picie słodzonych napojów, proponuje orzeźwiające microdrinki, niezawierające cukru ani konserwantów. 

Butelki ze szkła borokrzemowego bez BPA alternatywą wobec plastiku

Austriacka marka Waterdrop wprowadza na rynek nową kolekcję Ice Tea, bogatych w ekstrakty z owoców i roślin, a także cenne witaminy C oraz B3. Kapsułki zawierają maksymalnie 4 kalorie i dostępne będą w trzech smakach do wyboru: lemon czyli zielonej herbaty o smaku cytryny, peach - czarnej herbaty o smaku brzoskwini oraz blueberry - białej herbaty o smaku jagody. Są one rozwiązaniem dla osób aktywnych, które chcą prowadzić zdrowy i aktywny tryb oraz wspierać ekologię. Lato zbliża się wielkimi krokami, a wiele osób preferuje wtedy spędzanie większej ilości czasu na świeżym powietrzu. Microdrinki Waterdrop sprawdzą się zarówno w czasie podróży, rodzinnego pikniku jak i zabaw z przyjaciółmi.

Waterdrop  konsekwentnie dąży do redukcji zużycia plastiku, dlatego w nowej edycji  stylowa szklana butelka Ice Tea została zaprojektowana z wytrzymałego szkła borokrzemowego. Nie zawiera ono szkodliwego dla zdrowia polimeru – BPA, który ma negatywny wpływ na nasze zdrowie. Badania naukowe dowodzą, że korzystanie z plastikowych opakowań może wiązać się z przeniknięciem do naszego organizmu mikroplastiku, ponieważ uwalnia się on pod wpływem ciepła. Dlatego w zestawie z butelką Ice Tea o praktycznym designie znajduje się neoprenowy pokrowiec. Materiał ten charakteryzują właściwości izolacyjne, a jego miękka i sprężysta struktura ma dodatkowo funkcję ochronną. Dzięki temu, picie ze szklanej butelki Ice Tea jest bezpieczne i pozbawione ryzyka uwalniania się mikroplastiku pod wpływem ciepła.

Ekologia

Waterdrop, którego inwestorem oraz ambasadorem jest wybitny tenisista Novak Djoković, stale rozwija swoją ofertę produktową, dostosowując ją do potrzeb klientów. Marka wierzy w to, że powinniśmy wykluczyć plastik z naszej przestrzeni, rezygnując z jednorazowych butelek na rzecz tych wielorazowych. Z tego powodu podjęła ona współpracę z organizacją Plastic Bank, której za każdy sprzedany 12 – pak kapsułek, płaci za jedną zebraną plastikową butelką. Waterdrop wspiera idee zrównoważonego rozwoju, dlatego troszczy się zarówno o zdrowie konsumentów, jak i o planetę. Firma produkuje rozpuszczalne Microdrinki, butelki ze szkła borokrzemowego oraz promuje spożywanie odpowiedniej ilości wody w czasie dnia.

 


Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia — wodą.

https://waterdrop.pl/

https://www.facebook.com/waterdroppolska/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Oferty na wiosnę od Lider Starachowice Biuro prasowe
2024-04-25 | 08:00

Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy
Zakupy Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 12:15

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Zakupy ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA
2024-04-22 | 15:00

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA Biżuteria vintage, nietuzinkowe ubrania, ręcznie robione perfumy, a nawet rośliny doniczkowe – w OFF Piotrkowska

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.