Dynia w prezencie? Dla CH Focus to pestka!
Jesień to idealny czas na udane zakupy i zdobywanie wspaniałych nagród. Z takiej okazji od czwartku będą mogli skorzystać klienci CH Focus. Za zakupy zrealizowane w bydgoskim centrum w dniach 21-23 października, można będzie otrzymać upominek – dynię z cukierkami.
Na otwarcie sezonu jesiennego CH Focus zaplanowało w najbliższy weekend akcję, w której do zdobycia są wspaniałe nagrody.
Klienci, którzy w dniach 21-23 października br. dokonają zakupów w sklepach na terenie centrum handlowego na kwotę minimum 100 zł, otrzymają dynię wypełnioną słodyczami dla najmłodszych. Aby otrzymać zestaw upominkowy, wystarczy zarejestrować paragon w Punkcie Obsługi Promocji, zlokalizowanym na terenie centrum handlowego obok salonu mBank.
Ponadto, dodatkową jadalną dynię będzie można otrzymać po zapisaniu się do newslettera CH Focus, a następnie samodzielnie ją wybrać na polu dyniowym, znajdującym się na placu przed galerią, od strony ul. Jagiellońskiej. W akcji mogą wziąć udział także klienci, którzy zrobią zakupy na kwotę poniżej 100 zł; osoby te po zarejestrowaniu się do newslettera, otrzymają w Punkcie Obsługi Promocji kupon uprawniający je do odbioru warzywa ze strefy dyniowej. Na życzenie klienta istnieje możliwość udekorowania wybranej dyni przez obsługę akcji promocyjnej.
–Zachęcamy mieszkańców Bydgoszczy do odwiedzenia w najbliższych dniach naszego centrum. W CH Focus jak zawsze można skorzystać z szerokiej oferty usługowo-produktowej i zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze do domu produkty, a przy okazji wziąć udział w odbywającej się w tym czasie akcji. Mamy nadzieję, że nagroda w postaci jesiennej dyni oraz słodkości będzie dla wielu osób miłym dodatkiem do zakupów - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Akcja odbywać się będzie w godzinach od 12.00 do 20.00. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.