Komunikaty PR

Dynia w prezencie? Dla CH Focus to pestka!

2021-10-20  |  11:12
Biuro prasowe

Jesień to idealny czas na udane zakupy i zdobywanie wspaniałych nagród. Z takiej okazji od czwartku będą mogli skorzystać klienci CH Focus. Za zakupy zrealizowane w bydgoskim centrum w dniach 21-23 października, można będzie otrzymać upominek – dynię z cukierkami.

 

Na otwarcie sezonu jesiennego CH Focus zaplanowało w najbliższy weekend akcję, w której do zdobycia są wspaniałe nagrody.

 

Klienci, którzy w dniach 21-23 października br. dokonają zakupów w sklepach na terenie centrum handlowego na kwotę minimum 100 zł, otrzymają dynię wypełnioną słodyczami dla najmłodszych. Aby otrzymać zestaw upominkowy, wystarczy zarejestrować paragon w Punkcie Obsługi Promocji, zlokalizowanym na terenie centrum handlowego obok salonu mBank.

 

Ponadto, dodatkową jadalną dynię będzie można otrzymać po zapisaniu się do newslettera CH Focus, a  następnie samodzielnie ją wybrać na polu dyniowym, znajdującym się na placu przed galerią, od strony ul.  Jagiellońskiej. W akcji mogą wziąć udział także klienci, którzy zrobią zakupy na kwotę poniżej 100 zł; osoby te po zarejestrowaniu się do newslettera, otrzymają w Punkcie Obsługi Promocji kupon uprawniający je do odbioru warzywa ze strefy dyniowej. Na życzenie klienta istnieje możliwość udekorowania wybranej dyni przez obsługę akcji promocyjnej.

 

–Zachęcamy mieszkańców Bydgoszczy do odwiedzenia w najbliższych dniach naszego centrum. W CH Focus jak zawsze można skorzystać z szerokiej oferty usługowo-produktowej i zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze do domu produkty, a przy okazji wziąć udział w odbywającej się w tym czasie akcji. Mamy nadzieję, że nagroda w postaci jesiennej dyni oraz słodkości będzie dla wielu osób miłym dodatkiem do zakupów - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w  Bydgoszczy.

 

Akcja odbywać się będzie w godzinach od 12.00 do 20.00. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.