Dynia w prezencie? Dla CH Focus to pestka!
Jesień to idealny czas na udane zakupy i zdobywanie wspaniałych nagród. Z takiej okazji od czwartku będą mogli skorzystać klienci CH Focus. Za zakupy zrealizowane w bydgoskim centrum w dniach 21-23 października, można będzie otrzymać upominek – dynię z cukierkami.
Na otwarcie sezonu jesiennego CH Focus zaplanowało w najbliższy weekend akcję, w której do zdobycia są wspaniałe nagrody.
Klienci, którzy w dniach 21-23 października br. dokonają zakupów w sklepach na terenie centrum handlowego na kwotę minimum 100 zł, otrzymają dynię wypełnioną słodyczami dla najmłodszych. Aby otrzymać zestaw upominkowy, wystarczy zarejestrować paragon w Punkcie Obsługi Promocji, zlokalizowanym na terenie centrum handlowego obok salonu mBank.
Ponadto, dodatkową jadalną dynię będzie można otrzymać po zapisaniu się do newslettera CH Focus, a następnie samodzielnie ją wybrać na polu dyniowym, znajdującym się na placu przed galerią, od strony ul. Jagiellońskiej. W akcji mogą wziąć udział także klienci, którzy zrobią zakupy na kwotę poniżej 100 zł; osoby te po zarejestrowaniu się do newslettera, otrzymają w Punkcie Obsługi Promocji kupon uprawniający je do odbioru warzywa ze strefy dyniowej. Na życzenie klienta istnieje możliwość udekorowania wybranej dyni przez obsługę akcji promocyjnej.
–Zachęcamy mieszkańców Bydgoszczy do odwiedzenia w najbliższych dniach naszego centrum. W CH Focus jak zawsze można skorzystać z szerokiej oferty usługowo-produktowej i zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze do domu produkty, a przy okazji wziąć udział w odbywającej się w tym czasie akcji. Mamy nadzieję, że nagroda w postaci jesiennej dyni oraz słodkości będzie dla wielu osób miłym dodatkiem do zakupów - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Akcja odbywać się będzie w godzinach od 12.00 do 20.00. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.