Komunikaty PR

Dynia w prezencie? Dla CH Focus to pestka!

2021-10-20  |  11:12
Biuro prasowe

Jesień to idealny czas na udane zakupy i zdobywanie wspaniałych nagród. Z takiej okazji od czwartku będą mogli skorzystać klienci CH Focus. Za zakupy zrealizowane w bydgoskim centrum w dniach 21-23 października, można będzie otrzymać upominek – dynię z cukierkami.

 

Na otwarcie sezonu jesiennego CH Focus zaplanowało w najbliższy weekend akcję, w której do zdobycia są wspaniałe nagrody.

 

Klienci, którzy w dniach 21-23 października br. dokonają zakupów w sklepach na terenie centrum handlowego na kwotę minimum 100 zł, otrzymają dynię wypełnioną słodyczami dla najmłodszych. Aby otrzymać zestaw upominkowy, wystarczy zarejestrować paragon w Punkcie Obsługi Promocji, zlokalizowanym na terenie centrum handlowego obok salonu mBank.

 

Ponadto, dodatkową jadalną dynię będzie można otrzymać po zapisaniu się do newslettera CH Focus, a  następnie samodzielnie ją wybrać na polu dyniowym, znajdującym się na placu przed galerią, od strony ul.  Jagiellońskiej. W akcji mogą wziąć udział także klienci, którzy zrobią zakupy na kwotę poniżej 100 zł; osoby te po zarejestrowaniu się do newslettera, otrzymają w Punkcie Obsługi Promocji kupon uprawniający je do odbioru warzywa ze strefy dyniowej. Na życzenie klienta istnieje możliwość udekorowania wybranej dyni przez obsługę akcji promocyjnej.

 

–Zachęcamy mieszkańców Bydgoszczy do odwiedzenia w najbliższych dniach naszego centrum. W CH Focus jak zawsze można skorzystać z szerokiej oferty usługowo-produktowej i zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze do domu produkty, a przy okazji wziąć udział w odbywającej się w tym czasie akcji. Mamy nadzieję, że nagroda w postaci jesiennej dyni oraz słodkości będzie dla wielu osób miłym dodatkiem do zakupów - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w  Bydgoszczy.

 

Akcja odbywać się będzie w godzinach od 12.00 do 20.00. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.