Dyniomania w ETC Swarzędz

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Październik oraz dary jesieni – z czym się kojarzą? Oczywiście z dyniami, których w najbliższym czasie nie może zabraknąć. W najbliższą sobotę każdy będzie miał szansę otrzymać taki pomarańczowy upominek od ETC Swarzędz. Dynia przyda się do przyozdobienia domu albo do przygotowania smacznej, rozgrzewającej zupy. Co zrobić, by ją dostać?
W najbliższą sobotę 23 października ETC Swarzędz zaprasza do udziału w akcji „DYNIOMANIA”. Tego dnia każdy, kto zrobi w Centrum zakupy za minimum 100 złotych otrzyma dyniową niespodziankę. W godz. 10:00-18:00 przy specjalnym stoisku czekać będą hostessy, które po weryfikacji paragonu wręczą chętnym prezenty – i to nie byle jakie, bo iście jesienne. Z nich, już każdy w domowym zaciszu będzie mógł przygotować efektowną ozdobę - oryginalny lampion lub pyszną dyniową zupę. Instrukcja, jak to zrobić będzie dołączona.
UWAGA! Kwota zakupów w wysokości minimum 100zł może być sumą maksymalnie dwóch paragonów. Akcja potrwa do godz. 18:00 lub do wyczerpania zapasów. Regulamin akcji dostępny będzie na stoisku w dniu wydarzenia.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.