Komunikaty PR

Dyniowy labirynt i atrakcyjne upominki w VIVO! Piła

2022-10-27  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Ostatni weekend miesiąca w VIVO! Piła upłynie pod znakiem jesiennych niespodzianek dla dzieci i dorosłych. W dniach 28-29 października na odwiedzających czekać będzie dyniowy labirynt, konkurencje z nagrodami dla najmłodszych oraz atrakcyjne upominki dla dorosłych.

Jesień nie musi być ponura! O to, aby upływała pod znakiem doskonałej zabawy dba VIVO! Piła. W nadchodzący weekend w centrum handlowym zaaranżowany zostanie dyniowy labirynt z niespodziankami. Na jego terenie na najmłodszych czekać będzie zadanie - odnalezienie ukrytych słodyczy w wyznaczonym czasie. Nagrodą za udział będą łakocie. To jednak nie wszystko! W pilskim VIVO! nie zapomniano również o dorosłych, którzy w ostatni weekend października za zakupy otrzymają atrakcyjne nagrody. Co zrobić, aby je zdobyć? Wystarczy odwiedzić centrum handlowe i dokonać zakupów za min. 100 zł, a następnie przedstawić paragon w Punkcie Obsługi Akcji.

Upominki przyznawane będą według następujących zasad:

  • zakupy za min. 100 zł - słoik VIVO! Miodzio
  • zakupy za min. 200 zł - zestaw herbat od „Czas na herbatę”
  • zakupy za min. 300 zł - kartę podarunkową w wartości 50 zł

Wydarzenie odbędzie się w VIVO! Piła w strefie restauracyjnej w godz. 11:00-19:00. Serdecznie zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.