Dyniowy labirynt i atrakcyjne upominki w VIVO! Piła

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Ostatni weekend miesiąca w VIVO! Piła upłynie pod znakiem jesiennych niespodzianek dla dzieci i dorosłych. W dniach 28-29 października na odwiedzających czekać będzie dyniowy labirynt, konkurencje z nagrodami dla najmłodszych oraz atrakcyjne upominki dla dorosłych.
Jesień nie musi być ponura! O to, aby upływała pod znakiem doskonałej zabawy dba VIVO! Piła. W nadchodzący weekend w centrum handlowym zaaranżowany zostanie dyniowy labirynt z niespodziankami. Na jego terenie na najmłodszych czekać będzie zadanie - odnalezienie ukrytych słodyczy w wyznaczonym czasie. Nagrodą za udział będą łakocie. To jednak nie wszystko! W pilskim VIVO! nie zapomniano również o dorosłych, którzy w ostatni weekend października za zakupy otrzymają atrakcyjne nagrody. Co zrobić, aby je zdobyć? Wystarczy odwiedzić centrum handlowe i dokonać zakupów za min. 100 zł, a następnie przedstawić paragon w Punkcie Obsługi Akcji.
Upominki przyznawane będą według następujących zasad:
- zakupy za min. 100 zł - słoik VIVO! Miodzio
- zakupy za min. 200 zł - zestaw herbat od „Czas na herbatę”
- zakupy za min. 300 zł - kartę podarunkową w wartości 50 zł
Wydarzenie odbędzie się w VIVO! Piła w strefie restauracyjnej w godz. 11:00-19:00. Serdecznie zapraszamy!

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.