Dzień Babci i Dziadka z darmową dostawą prezentów
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
21 i 22 stycznia to w Polsce co roku szczególne dni. Wtedy, w specjalny sposób, dajemy odczuć naszym Babciom i Dziadkom jak bardzo są dla nas ważni.
W tym roku odwiedziny są utrudnione – musimy pamiętać o ich bezpieczeństwie. Pozostają życzenia przez telefon. Ale także niespodzianka w postaci prezentu dostarczonego na odległość. Specjalnie z myślą o tej okazji Biedronka przygotowała trzy szczególne zestawy prezentowe, które można zamówić z darmową dostawą w aplikacji Glovo. Każdy w cenie 39,99 zł
Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka
W skład pierwszego wchodzą: pomarańczowe delicje szampańskie 147 g, bombonierka Baryłki Wedel 200 g, kawa rozpuszczalne Nescafe Classic 200 g i krem do twarzy Nivea Men 75 ml. Na drugi zestaw składają się: pomarańczowe delicje szampańskie 147 g, ptasie mleczko waniliowe Wedel 360 g, Nivea Soft krem do ciała intensywnie nawilżający 300 ml oraz bukiet 11 róż. Trzeci zestaw skomponowano z: pomarańczowych delicji szampańskich 147 g, ptasiego mleczka waniliowego Wedel 360 g, kawy mielonej Jacobs Krönung 275 g, kremu do rąk Garnier 100 ml oraz bukietu 9 tulipanów.
To kolejna inicjatywa Biedronki, która w pandemicznym czasie pomaga zamawiać prezenty na odległość w związku z ważnymi dla Polaków datami. Z podobnej oferty klienci korzystali z okazji Dnia Matki w maju ubr.
Zestawy prezentowe zamówione przy użyciu aplikacji Glovo w dniach 21-22 stycznia zostaną dostarczone przez wskazany przez nas adres za darmo. Czas dostawy nie powinien przekroczyć godziny. Dostawy poprzez aplikację Glovo są realizowane w 28 miastach: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Olsztynie, Grudziądzu, Bydgoszczy, Toruniu, Włocławku, Płocku, Lublinie, Białymstoku, Gliwicach, Chorzowie, Sosnowcu, Zielonej Górze, Rzeszowie, Bielsku-Białej, Tychach, Częstochowie, Bytomiu i Elblągu.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.