Komunikaty PR

Dzień Kobiet – dniem przyjemności!

2022-03-08  |  16:30
Biuro prasowe

8 marca – Dzień Kobiet, powinien być dniem szczególnym dla każdej kobiety. Mamy, babcie, żony, dziewczyny, siostry, przyjaciółki czy koleżanki – kobiety, które są blisko nas każdego dnia i te, na których wsparcie zawsze możemy liczyć. Każda z nich – i każda z nas, powinna tego dnia poczuć się wyróżniona. Pamięć, miły gest, słodki upominek – to niezwykle proste sposoby, by wyrazić wdzięczność i ciepłe uczucia. Niech ten dzień stanie się małą, ale ważną odskocznią od codzienności. Niech wypełnią go drobne przyjemności, które nadadzą mu wyjątkowy wymiar.

Takie przyjemności mają słodki smak i przywodzą na myśl relaks i błogość. To smak aksamitnej czekolady, rozpływającej się w ustach i kuszącej oryginalnymi nadzieniami. Czekolada to przecież jeden z najbardziej trafionych i uniwersalnych prezentów, na każdą okazję. Zwłaszcza taka, która zaskoczy oryginalną kompozycją smaków. Tabliczki Terravita łączą w sobie wysokiej jakości ziarna kakao z wyjątkowymi nadzieniami, które zapewniają niezwykle bogate doznania. A ponieważ tego dnia każda kobieta zasługuje na większą porcję przyjemności, warto wybrać na tę okazję większe tabliczki.

Oto dwie pyszne propozycje z asortymentu Terravity:

Terravita Cherry & Yoghurt – to delikatna czekolada mleczna, o aksamitnej konsystencji, której każda kostka wypełniona jest dwuwarstwowym nadzieniem owocowo-jogurtowym. Orzeźwiające, intensywne nuty dojrzałych wiśni łączą się z kremowym smakiem jogurtowym, gwarantując prawdziwą, czekoladową ucztę. Idealna na prezent i jako słodka przekąska do kawy lub herbaty.

Terravita Caramel & Hazelnuts – propozycja, w której delikatny smak mlecznej czekolady wzbogaca rozkosznie słodkie nadzienie z warstwą jogurtowo-karmelową. Ale to nie koniec przyjemności! Każda kostka tej tabliczki skrywa w sobie dodatkowo przyjemnie chrupiącego orzecha laskowego. Wyjątkowe zestawienie tekstur i smaków dla wyjątkowej kobiety!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.