Komunikaty PR

Dzień Kobiet – dniem przyjemności!

2022-03-08  |  16:30
Biuro prasowe

8 marca – Dzień Kobiet, powinien być dniem szczególnym dla każdej kobiety. Mamy, babcie, żony, dziewczyny, siostry, przyjaciółki czy koleżanki – kobiety, które są blisko nas każdego dnia i te, na których wsparcie zawsze możemy liczyć. Każda z nich – i każda z nas, powinna tego dnia poczuć się wyróżniona. Pamięć, miły gest, słodki upominek – to niezwykle proste sposoby, by wyrazić wdzięczność i ciepłe uczucia. Niech ten dzień stanie się małą, ale ważną odskocznią od codzienności. Niech wypełnią go drobne przyjemności, które nadadzą mu wyjątkowy wymiar.

Takie przyjemności mają słodki smak i przywodzą na myśl relaks i błogość. To smak aksamitnej czekolady, rozpływającej się w ustach i kuszącej oryginalnymi nadzieniami. Czekolada to przecież jeden z najbardziej trafionych i uniwersalnych prezentów, na każdą okazję. Zwłaszcza taka, która zaskoczy oryginalną kompozycją smaków. Tabliczki Terravita łączą w sobie wysokiej jakości ziarna kakao z wyjątkowymi nadzieniami, które zapewniają niezwykle bogate doznania. A ponieważ tego dnia każda kobieta zasługuje na większą porcję przyjemności, warto wybrać na tę okazję większe tabliczki.

Oto dwie pyszne propozycje z asortymentu Terravity:

Terravita Cherry & Yoghurt – to delikatna czekolada mleczna, o aksamitnej konsystencji, której każda kostka wypełniona jest dwuwarstwowym nadzieniem owocowo-jogurtowym. Orzeźwiające, intensywne nuty dojrzałych wiśni łączą się z kremowym smakiem jogurtowym, gwarantując prawdziwą, czekoladową ucztę. Idealna na prezent i jako słodka przekąska do kawy lub herbaty.

Terravita Caramel & Hazelnuts – propozycja, w której delikatny smak mlecznej czekolady wzbogaca rozkosznie słodkie nadzienie z warstwą jogurtowo-karmelową. Ale to nie koniec przyjemności! Każda kostka tej tabliczki skrywa w sobie dodatkowo przyjemnie chrupiącego orzecha laskowego. Wyjątkowe zestawienie tekstur i smaków dla wyjątkowej kobiety!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.