Komunikaty PR

Dzień Psa w Lidlu - akcesoria dla pupili tańsze o 25%

2022-06-30  |  08:10

Już w piątek, 1 lipca, Światowy Dzień Psa. Z tej okazji Lidl Polska wprowadza akcesoria dla zwierząt w promocyjnych cenach – tańszych o 25%. Wśród nich liczne zabawki, odblaskowe szelki, miski i zestawy do pielęgnacji, a nawet gry logiczne dla psów. Oferta będzie dostępna od poniedziałku 27 czerwca do soboty 2 lipca, także online, na stronie lidl.pl.

Od dzisiaj w sklepach Lidl Polska na klientów czeka specjalna oferta z akcesoriami dla zwierząt – w ten sposób sieć świętuje nadchodzący Dzień Psa. W asortymencie znajdą się m.in. akcesoria pielęgnacyjne w dobrej cenie 9,99 zł (m.in. nożyczki do przerzedzania sierści lub nożyce do pazurów z nierdzewnej stali szlachetnej), zabawki (np. sznurek dla psa w 3 wzorach do wyboru za 9,99 zł/ 1 szt.) czy miski ceramiczne z antypoślizgowym spodem za 24,99 zł (w wersji pojedynczej, 1050 ml, lub w zestawie, 2x ok. 200 ml). Osoby lubiące spędzać czas aktywnie będą mogły wyposażyć swojego psa także w praktyczne szelki z elementami odblaskowymi (29,99 zł/ 1 szt., S-XL) lub kamizelkę do pływania z mocnym uchwytem (69,90 zł/ 1 szt., S-L). W ofercie sklepów Lidl znajdą się też miski podróżne Zoofari (0,75 l) za 14,99 zł/ 1 szt. oraz zestaw dwóch szczotek z nakładkami czyszczącymi za 19,99 zł – idealny np. do pociągu czy odkłaczenia ulubionej kanapy.

Właścicielom szczególnie młodych psów spodoba się natomiast masująca dziąsła zabawka do pielęgnacji uzębienia czy piłeczka z przysmakami za 14,99 zł/ 1 szt. Z kolei, przy treningu pomoże gra logiczna ze specjalną szufladką – rozwijająca umiejętności manualne i umysłowe czworonoga – w dobrej cenie 29,99 zł/ 1 zestaw.


Przy zakupie dwóch produktów lub ich wielokrotności, na klientów czeka dodatkowo atrakcyjny rabat -25%.


Kupujesz, pomagasz

Z myślą o potrzebach osób niewidomych i niedowidzących, w maju Lidl Polska rozpoczął współpracę z poznańską Fundacją „Labrador – Pies Przewodnik”. W ramach współpracy sieć sfinansuje m.in. szkolenie psów asystujących, które potem zostaną przekazane bezpłatnie beneficjentom Fundacji. Przeszkoleni zostaną również pracownicy sklepów Lidl, którzy dowiedzą się więcej z zakresu obsługi osób, którym podczas zakupów towarzyszy pies asystujący.

Teraz pomagać mogą także klienci, bo od poniedziałku 27 czerwca do soboty 2 lipca kupując produkty Pedigree: suchą karmę dla małych ras (2 kg, 20,99 zł / 1 opak.) lub przysmak Rodeo Duos (123 g, 5,19 zł/ 1 opak.), wesprą oni kampanię marki „Adoptuj. Dla dobra psów”.


Artykuły dla zwierząt dostępne będą w sklepach stacjonarnych Lidl Polska i na stronie lidl.pl od poniedziałku 27 czerwca do soboty 2 lipca lub do wyczerpania zapasów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.