Dzień Psa w Lidlu - akcesoria dla pupili tańsze o 25%
Już w piątek, 1 lipca, Światowy Dzień Psa. Z tej okazji Lidl Polska wprowadza akcesoria dla zwierząt w promocyjnych cenach – tańszych o 25%. Wśród nich liczne zabawki, odblaskowe szelki, miski i zestawy do pielęgnacji, a nawet gry logiczne dla psów. Oferta będzie dostępna od poniedziałku 27 czerwca do soboty 2 lipca, także online, na stronie lidl.pl.
Od dzisiaj w sklepach Lidl Polska na klientów czeka specjalna oferta z akcesoriami dla zwierząt – w ten sposób sieć świętuje nadchodzący Dzień Psa. W asortymencie znajdą się m.in. akcesoria pielęgnacyjne w dobrej cenie 9,99 zł (m.in. nożyczki do przerzedzania sierści lub nożyce do pazurów z nierdzewnej stali szlachetnej), zabawki (np. sznurek dla psa w 3 wzorach do wyboru za 9,99 zł/ 1 szt.) czy miski ceramiczne z antypoślizgowym spodem za 24,99 zł (w wersji pojedynczej, 1050 ml, lub w zestawie, 2x ok. 200 ml). Osoby lubiące spędzać czas aktywnie będą mogły wyposażyć swojego psa także w praktyczne szelki z elementami odblaskowymi (29,99 zł/ 1 szt., S-XL) lub kamizelkę do pływania z mocnym uchwytem (69,90 zł/ 1 szt., S-L). W ofercie sklepów Lidl znajdą się też miski podróżne Zoofari (0,75 l) za 14,99 zł/ 1 szt. oraz zestaw dwóch szczotek z nakładkami czyszczącymi za 19,99 zł – idealny np. do pociągu czy odkłaczenia ulubionej kanapy.
Właścicielom szczególnie młodych psów spodoba się natomiast masująca dziąsła zabawka do pielęgnacji uzębienia czy piłeczka z przysmakami za 14,99 zł/ 1 szt. Z kolei, przy treningu pomoże gra logiczna ze specjalną szufladką – rozwijająca umiejętności manualne i umysłowe czworonoga – w dobrej cenie 29,99 zł/ 1 zestaw.
Przy zakupie dwóch produktów lub ich wielokrotności, na klientów czeka dodatkowo atrakcyjny rabat -25%.
Kupujesz, pomagasz
Z myślą o potrzebach osób niewidomych i niedowidzących, w maju Lidl Polska rozpoczął współpracę z poznańską Fundacją „Labrador – Pies Przewodnik”. W ramach współpracy sieć sfinansuje m.in. szkolenie psów asystujących, które potem zostaną przekazane bezpłatnie beneficjentom Fundacji. Przeszkoleni zostaną również pracownicy sklepów Lidl, którzy dowiedzą się więcej z zakresu obsługi osób, którym podczas zakupów towarzyszy pies asystujący.
Teraz pomagać mogą także klienci, bo od poniedziałku 27 czerwca do soboty 2 lipca kupując produkty Pedigree: suchą karmę dla małych ras (2 kg, 20,99 zł / 1 opak.) lub przysmak Rodeo Duos (123 g, 5,19 zł/ 1 opak.), wesprą oni kampanię marki „Adoptuj. Dla dobra psów”.
Artykuły dla zwierząt dostępne będą w sklepach stacjonarnych Lidl Polska i na stronie lidl.pl od poniedziałku 27 czerwca do soboty 2 lipca lub do wyczerpania zapasów.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.