Dzień Psa w Lidlu - akcesoria dla pupili tańsze o 25%
Już w piątek, 1 lipca, Światowy Dzień Psa. Z tej okazji Lidl Polska wprowadza akcesoria dla zwierząt w promocyjnych cenach – tańszych o 25%. Wśród nich liczne zabawki, odblaskowe szelki, miski i zestawy do pielęgnacji, a nawet gry logiczne dla psów. Oferta będzie dostępna od poniedziałku 27 czerwca do soboty 2 lipca, także online, na stronie lidl.pl.
Od dzisiaj w sklepach Lidl Polska na klientów czeka specjalna oferta z akcesoriami dla zwierząt – w ten sposób sieć świętuje nadchodzący Dzień Psa. W asortymencie znajdą się m.in. akcesoria pielęgnacyjne w dobrej cenie 9,99 zł (m.in. nożyczki do przerzedzania sierści lub nożyce do pazurów z nierdzewnej stali szlachetnej), zabawki (np. sznurek dla psa w 3 wzorach do wyboru za 9,99 zł/ 1 szt.) czy miski ceramiczne z antypoślizgowym spodem za 24,99 zł (w wersji pojedynczej, 1050 ml, lub w zestawie, 2x ok. 200 ml). Osoby lubiące spędzać czas aktywnie będą mogły wyposażyć swojego psa także w praktyczne szelki z elementami odblaskowymi (29,99 zł/ 1 szt., S-XL) lub kamizelkę do pływania z mocnym uchwytem (69,90 zł/ 1 szt., S-L). W ofercie sklepów Lidl znajdą się też miski podróżne Zoofari (0,75 l) za 14,99 zł/ 1 szt. oraz zestaw dwóch szczotek z nakładkami czyszczącymi za 19,99 zł – idealny np. do pociągu czy odkłaczenia ulubionej kanapy.
Właścicielom szczególnie młodych psów spodoba się natomiast masująca dziąsła zabawka do pielęgnacji uzębienia czy piłeczka z przysmakami za 14,99 zł/ 1 szt. Z kolei, przy treningu pomoże gra logiczna ze specjalną szufladką – rozwijająca umiejętności manualne i umysłowe czworonoga – w dobrej cenie 29,99 zł/ 1 zestaw.
Przy zakupie dwóch produktów lub ich wielokrotności, na klientów czeka dodatkowo atrakcyjny rabat -25%.
Kupujesz, pomagasz
Z myślą o potrzebach osób niewidomych i niedowidzących, w maju Lidl Polska rozpoczął współpracę z poznańską Fundacją „Labrador – Pies Przewodnik”. W ramach współpracy sieć sfinansuje m.in. szkolenie psów asystujących, które potem zostaną przekazane bezpłatnie beneficjentom Fundacji. Przeszkoleni zostaną również pracownicy sklepów Lidl, którzy dowiedzą się więcej z zakresu obsługi osób, którym podczas zakupów towarzyszy pies asystujący.
Teraz pomagać mogą także klienci, bo od poniedziałku 27 czerwca do soboty 2 lipca kupując produkty Pedigree: suchą karmę dla małych ras (2 kg, 20,99 zł / 1 opak.) lub przysmak Rodeo Duos (123 g, 5,19 zł/ 1 opak.), wesprą oni kampanię marki „Adoptuj. Dla dobra psów”.
Artykuły dla zwierząt dostępne będą w sklepach stacjonarnych Lidl Polska i na stronie lidl.pl od poniedziałku 27 czerwca do soboty 2 lipca lub do wyczerpania zapasów.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.